YouTube Analytics معیار “24 ساعت اول” را اضافه می کند

YouTube معیار جدیدی اضافه می کند که به سازندگان امکان می دهد عملکرد ویدئو را در 24 ساعت اول پس از انتشار تجزیه و تحلیل کنند.

گذشته از تعداد بازدید عمومی ، داده های 24 ساعت اول ویدئو قبلاً هرگز در دسترس سازندگان نبودند.

اکنون می توان در بخش تجزیه و تحلیل ویدیو استودیوی سازندگان YouTube به آن دسترسی داشت. برای بازیابی این داده ها ، “24 ساعت اول” را از انتخاب کننده تاریخ در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره داده هایی است که پس از انتخاب 24 ساعت نمایش اول در تجزیه و تحلیل YouTube پیدا خواهید کرد.

داده های 24 ساعته اول YouTube

پس از انتخاب 24 ساعت اول از انتخاب کننده تاریخ مانند آنچه در عکس بالا نشان داده شده است ، مجموعه کاملی از داده های جمع آوری شده از 24 ساعت اول پس از انتشار ویدئو را مشاهده خواهید کرد.

این مثالی است که توسط YouTube ارائه شده است:

YouTube Analytics

با باز کردن نمای 24 ساعته اول ، با خلاصه ای در بالای صفحه به استقبال شما می آید. خلاصه به سرعت شما را از تعداد کل بازدیدها و نحوه مقایسه آنها با عملکرد فیلم های قبلی مطلع می کند.

هنگام پایین آمدن روی صفحه ، کل زمان تماشا شده توسط ویدیو را در 24 ساعت اول پیدا خواهید کرد. این گزارش نشان می دهد که در این مدت چه تعداد مشترک به دست آورده یا از دست داده اید و در صورت کسب درآمد از ویدئو ، چه میزان درآمد کسب کرده اید.

در حالی که خلاصه ای در بالا برای فهم نحوه مقایسه داده ها با فیلم های دیگر مفید است ، شما می توانید عمیق تر از آن باشید.

علاوه بر راه اندازی داده های 24 ساعته اول برای هر ویدئو ، YouTube به سازندگان امکان مقایسه 2 فیلم در کنار هم را می دهد.

داده ها را در کنار هم مقایسه کنید

آیا می خواهید ببینید فیلم جدید شما با آخرین ویدیوی شما چگونه مقایسه می شود؟ یا فیلم اخیر دیگری؟

مقاله پیشنهادی  مجله موتور جستجو در حال استخدام یک ویرایشگر مدیر است

آنها را مقایسه کنید!

در اینجا یک مثال آورده شده است:

YouTube Analytics

نمودار رنگارنگ فقط شروع است. در زیر آن اطلاعات جزئی بیشتری درباره منابع ترافیک هر ویدیو مشاهده خواهید کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منابع ترافیک به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • ویژگی ها را مرور کنید: بازدیدهای دریافت شده از توصیه های YouTube.
  • اطلاعیه: بازدیدهای دریافت شده از مشترکان با کلیک روی اعلان.
  • صفحات کانال: بازدیدهای دریافت شده از افرادی که روی آن کلیک می کنند در صفحه کانال شما.
  • خارجی: بازدیدهای دریافت شده از افرادی که فیلم را خارج از سایت پیدا می کنند ، مانند شبکه های اجتماعی.
  • مستقیم: بازدیدهای دریافت شده از افرادی که مستقیماً به URL هدایت می شوند.

معیاری که توصیه می کنم از نزدیک به آن توجه کنم نماهای دریافت شده از اعلان ها است.

اگر این تعداد با گذشت زمان به طور محسوسی افت کند ، این بدان معناست که افرادی که برای مشاهده محتوای شما تصمیم گرفته اند مشتاق تماشای آن می شوند.

مقاله پیشنهادی  Google Discover با چرخ فلک با Stories Web به روز شده است

مقایسه نوسانات در شاخص “مرور ویژگی ها” در طول زمان می تواند نشانه ای از نحوه پاسخگویی الگوریتم توصیه YouTube به فیلم های شما باشد.

اگرچه همه چیز نیست ، طراوت یکی از عواملی است که الگوریتم YouTube در نظر گرفته است. این باعث می شود که 24 ساعت اول یک ویدیو بسیار مهم باشد ، در آن زمان بیشترین سود را از سیگنال طراوت دریافت می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سایر اطلاعات

داده های جمع آوری شده از 24 ساعت اول یک ویدیو در YouTube برای همه ویدیوهای تازه منتشر شده در دسترس خواهد بود.

داده های تاریخی برای فیلم های منتشر شده از سال 2019 به بعد در دسترس است. داده های فیلم های منتشر شده قبل از 2019 اولین بازدید 24 ساعته را ندارند.

داده های 24 ساعت اول برای پخش جریانی مستقیم که مجموعه تجزیه و تحلیل خاص خود را دارند ، در دسترس نخواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آخرین به روزرسانی سازندگان YouTube ، به ویدیوی زیر مراجعه کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=MSsnQ757AhQ