YouTube گزینه های قالب تبلیغ را برای صفحه های تلویزیون گسترش می دهد

YouTube گزینه های تبلیغات صفحه نمایش تلویزیونی خود را تسریع می کند. شماره های داخلی Google که رشد شدید مصرف را در تلویزیون نشان می دهد ، و حدس و گمان هایی وجود دارد که این تعداد همچنان ثابت نگه داشته می شود زیرا COVID-19 مصرف کنندگان را در خانه نگه می دارد.

قالب های تبلیغاتی ممکن است برای تبلیغ کنندگان معمولی در YouTube آشنا باشد ، اما این حرکت نشانگر قصد Google برای ادامه رشد خود در عرصه تلویزیون متصل به جای برنامه فقط در تلفن های کاربر است.

برند آسانسور در صفحه نمایش های تلویزیون

تبلیغ کنندگانی که نظرسنجی های برند Lift را در YouTube انجام می دهند در ماه های آینده مکان جدیدی خواهند داشت: صفحه های تلویزیون.

“با آمیخته شدن رسانه ها به طور فزاینده به جریان ، اندازه گیری تأثیر آن از همیشه مهمتر است. در نتیجه ، ما سرعت بخشیدن به نام تجاری Lift برای YouTube در صفحه های تلویزیون را تسریع می کنیم. ” – اعلامیه Google

نظرسنجی ها برای صفحه نمایش های بزرگتر بهینه شده و از طریق کنترل از راه دور تلویزیون امکان پذیر خواهد بود تا کاربران بتوانند به جای ضربه زدن یا با موس روی دسک تاپ خود شرکت کنند.

YouTube قالبهای تبلیغاتی را برای صفحه های تلویزیونی گسترش می دهد

گوگل از این توانایی استفاده می کند که مارک ها با داده های اضافی سریعتر در مورد عملکرد تبلیغاتی خود در پرواز تصمیم بگیرند.

مقاله پیشنهادی  دستور اجرایی ترامپ ممکن است وبلاگ ها ، سایت ها و انجمن ها را هدف قرار دهد

این برنامه برای یادآوری آگهی ، قصد خرید یا مطالعات آگاهی رسانی برای برنامه YouTube در تلویزیون در هفته های آینده در دسترس خواهد بود. تاریخ پیش بینی شده برای YouTube TV در اوایل سه ماهه سوم است.

قالب تبلیغی قابل رد شدن به تلویزیون

فرمت تبلیغات قابل استفاده ی گسترده YouTube نیز امسال روی پرده های تلویزیون در دسترس خواهد بود.

تبلیغات قابل رد شدن قبل ، حین یا بعد از سایر ویدیوهای YouTube ظاهر می شوند. آنها 5 ثانیه قبل از اینکه کاربر گزینه جست و خیز خود را داشته باشد ، اجرا می شود.

تبلیغ کنندگان این موارد را مطلوب می یابند زیرا فقط در صورت تماشای کل ویدیو یا 30 ثانیه از آن ، هرکس که ابتدا اتفاق بیفتد ، هزینه پرداخت می کنند.

قیمت آگهی قابل بازپرداخت بر اساس برداشت ها پرداخت می شود و گزینه پیشنهادی برای انواع مناقصه مانند Target CPM ، Target CPA و Maximize Conversions است.

زمان بندی پیشرفت ها

گوگل افزایش شدید ساعت تماشای سالانه در سال را 80٪ در YouTube در ایالات متحده گزارش می دهد.

داده های ذکر شده از 11 مارس تا 10 آوریل اجرا می شود ، بنابراین جهش به طور کامل شامل پیش بینی نشده ای نمی شود که در نهایت از دوره زمانی در هنگام شیوع COVID-19 گزارش می شود.

از این مدت زمانی که در ایالات متحده آمریکا است ، گوگل مشاهده کرده است:

  • 250٪ افزایش در فیلم های بلند
  • 300٪ افزایش مصرف نمایش تلویزیونی
  • 450٪ افزایش اخبار

در سراسر جهان ، Google گزارش می دهد:

  • 800٪ افزایش در فیلم های بلند
  • 125٪ افزایش در نمایش های تلویزیونی
  • 250٪ افزایش محتوای زنده

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

YouTube قالب های تبلیغاتی را برای صفحه های تلویزیونی گسترش می دهد

YouTube در طول COVID-19

Comscore گزارش داده است که بیش از 70 میلیون خانوار آمریکایی محتوای صفحه نمایش تلویزیون خود را پخش می کنند.

از این میزان مصرف ، گزارش نشان می دهد که YouTube بیشترین میزان دسترسی و بیشترین ساعت را در بین هر سرویس پخش دارد. YouTube 25٪ از کل زمان پخش جریان در ایالات متحده را تشکیل می دهد.

هفته های سرپناه در محل به معنای مخاطبان اسیر تر ، اغلب با اعضای خانواده های متعدد است که در کنار هم یا به تنهایی جریان می یابند. افزایش سریع باعث ایجاد موجی از تقاضا برای محتوای تازه از این بستر شده است.

گوگل همچنین خاطرنشان کرده است که زمان تماشای از طریق عکسبرداری نسبت به سال گذشته 75 درصد افزایش یافته است.

مقاله پیشنهادی  Google Suffers Massive Glitch - مجله موتور جستجو

اعلامیه کامل آنها را می توانید در اینجا بخوانید.

OTT / CTV Wars Heating Up

این افزایش تقاضا بدون ایجاد چالش برای سازندگان در تلاش برای کسب درآمد کوتاه مدت نبوده است. پیش بینی می شود سیاست های نوسان پیرامون محتوای مربوط به COVID و مردد شدن تبلیغ از تبلیغ تبلیغات در کنار آن ظاهر شود ، زیرا تجربه کاربران در این زمان عادی می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

eMarketer در ابتدای سال برای معاملات تبلیغات تلویزیونی متصل در آمریکای شمالی از جهش بسیار زیاد 320٪ خبر داد. دستگاه های جریان و خدمات برنامه نویسی مانند میز تجارت همه در رشد مداوم بهتر هستند. فقط در این هفته ، روکو راه اندازی OneView Platform خود را اعلام کرد ، و قصد آنها را برای به دست آوردن یک قطعه از پای خرج تبلیغ ، به ویژه با توجه به میزان پایدار مصرف بیشتر در طول Coronavirus ، اعلام کرد.

“هدف ما کمک به تبلیغ کنندگان و شرکای محتوا برای دنیایی است که همه تلویزیون در آن پخش می شود سرمایه گذاری کنند.” – اسکات روزنبرگ ، SVP و GM ، Platform Business در Roku

منابع بیشتر


اعتبار تصویر: Google