YouTube نمایش نتایج جستجو در نتایج جستجو در ایالات متحده را نشان می دهد

YouTube در حال گسترش پانل های اطلاعات بررسی خود برای جستجوی صفحات نتایج در ایالات متحده است.

پانل های بررسی واقعیت YouTube برای اولین بار در سال گذشته در برزیل و هند به پایان رسید.

اکنون ، هرچه افراد بیشتری برای اخبار و اطلاعات دقیق به YouTube مراجعه کنند ، پانل های بررسی واقعیت در ایالات متحده راه اندازی می شوند.

“در طول چند سال گذشته ، ما تعداد بیشتری از افراد را دیدیم که برای اخبار و اطلاعات به YouTube می آیند ….

اخیراً ، شیوع COVID-19 و گسترش آن در سراسر جهان مجددا تأیید كرده است كه تماشاگران برای دستیابی به اطلاعات دقیق در هنگام وقایع سریع ، چقدر مهم هستند. “

همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است ، پانل های جدید هنگام جستجوی یک موضوع بررسی شده در YouTube در YouTube نمایش داده می شوند.

پانل در بالای صفحه ، بالاتر از نتایج جستجو ظاهر می شود ، بنابراین کاربران می توانند قبل از کلیک کردن به هر فیلم ، اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn بازاریابی نامزدی و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته را راه اندازی می کند [PODCAST]

اگرچه این امر بدون شک می تواند در نمایش ویدیو تأثیر بگذارد ، می تواند به جلوگیری از مواجهه کاربران با اطلاعات نادرست و بالقوه مضر کمک کند.

YouTube برای نمایش نتایج واقعی در نتایج جستجو در ایالات متحده

همانطور که مشاهده می کنید ، پانل اطلاعات ذیل را ذکر می کند:

  • چه کسی بررسی واقعیت را انجام داده است
  • وقتی بررسی واقعیت انجام شد
  • پیوندی به نتایج بررسی واقعیت
  • ادعایی که در واقع بررسی شد
  • این ادعا حقیقت یا نادرست بود

این باید تمام اطلاعاتی باشد که کاربر برای تصمیم گیری آموزش دیده در مورد اینکه آیا می تواند از تماشای فیلم ها استفاده کند ، تصمیم بگیرد.

ادعاهای بی اساس به ویژه در چرخه خبری امروز رایج است و تمام نظریه های مربوط به COVID-19 در وب در گردش است.

هدف YouTube با این پانل ها پرداختن به چالش مقابله با اطلاعات غلط است که به عنوان بخشی از یک چرخه خبری سریع در حال حرکت است.

وقتی پانل های بررسی واقعیت ظاهر می شوند

تعدادی از عوامل مشخص خواهند کرد که آیا پانل های بررسی واقعیت در نتایج جستجوی YouTube ظاهر می شوند یا خیر.

مقاله پیشنهادی  جستجوی اطلاعات جدید وام در Google

مهمترین عامل: باید یک مقاله مربوط به بررسی واقعیت در دسترس باشد که از ناشران واجد شرایط است.

عامل دیگر این است که جستجوی کاربر درباره یک ادعای خاص است و نه یک موضوع کلی.

“به عنوان مثال ، اگر کسی در جستجوی” گردباد به لس آنجلس برخورد کرد “، ممکن است مقاله مربوط به بررسی واقعیت را مشاهده کند ، اما اگر یک جستجوی عمومی تر مانند” گردباد “را جستجو کنند ، ممکن است نباشد.”

پانل های اطلاعات بررسی YouTube به شبکه ناشران شخص ثالث متکی هستند و از نشانه گذاری داده های ساختاری ClaimReview استفاده می کنند.

مشاهده کنید: حقیقت را با سیستم برچسب زدن بررسی واقعیت جدید Google کشف کنید

امروز بیش از ده ها ناشر آمریکایی در بررسی واقعیت ها شرکت می کنند ، از جمله The Dispatch ، FactCheck.org ، PolitiFact و واشنگتن پست واقعیت بررسی ،

تلاش موجود YouTube برای منابع با کیفیت سطح

همانطور که این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرده است ، پانل های بررسی واقعیت در نتایج جستجو ، افزون بر تلاش های فعلی YouTube برای سطح بندی اطلاعات از منابع معتبر است.

وی افزود: “ویژگی بررسی واقعیت به روشهای دیگری که ما مردم را با منابع معتبری جمع آوری و وصل می کنیم گسترش می یابد.

به عنوان مثال ، قفسه های Breaking News و Top News به بینندگان ما کمک می کنند تا در صفحه اصلی YouTube و هنگام جستجو برای موضوعات خبری ، اطلاعاتی از منابع معتبر را پیدا کنند. “

یوتیوب همچنین به پانل های اطلاعاتی معرفی شده در سال 2018 به عنوان نمونه دیگری از اطلاع رسانی کاربران درباره ادعاهای بی اساس اشاره می کند.

مقاله پیشنهادی  5 راه برای بهبود مبارزات تبلیغاتی شما در سرتاسر قیف

در حالی که با پانل های بررسی واقعیت یکسان نیست ، پانل های اطلاعات شامل پیوندهایی به منابعی مانند دائرyclالمعارف بریتانیکا و ویکی پدیا برای مضامین مستعد به اطلاعات نادرست (به عنوان مثال نظریه های “زمین صاف”) هستند.

پانل های بررسی واقعیت امروز به نتایج جستجوی YouTube در ایالات متحده منتهی می شوند و برنامه هایی برای گذر زمان به کشورهای بیشتری گسترش می یابد.

منبع: وبلاگ رسمی YouTube