YouTube صفحات جدید نتایج جستجوی هشتگ را راه اندازی می کند

YouTube در حال راه اندازی نوع جدیدی از صفحه نتایج جستجو است که وقتی کاربران به دنبال ویدیوها با هشتگ می گردند ، ظاهر می شود.

یوتیوب برای اولین بار در سال 2018 قابلیت جستجو با هشتگ را معرفی کرد ، اما هرگز به طور کامل کار نکرد. قبلاً یک جستجوی هشتگ شامل محتوایی بود که از هشتگ و سایر مطالب مرتبط با آن استفاده نشده بود.

اکنون ، هنگام جستجوی هشتگ خاص در YouTube از طریق دسک تاپ یا برنامه تلفن همراه ، کاربران یک صفحه اختصاصی را مشاهده می کنند که فقط شامل فیلم هایی با آن هشتگ است.

در اینجا مثالی برای هشتگ #SEO آورده شده است:

روش دیگری که کاربران می توانند به صفحات نتایج جستجوی هشتگ دسترسی پیدا کنند ، کلیک کردن بر روی هر هشتگی است که به طور خودکار پیوند داده شده در YouTube نمایش داده می شود. هشتگ ها به صورت برجسته در بالای عناوین ویدیویی نشان داده شده اند.

مقاله پیشنهادی  مبانی پیوند محتوا: چه کسی ، چه چیزی ، کجا ، چه زمانی ، چرا و چگونه از طریقalexanderkesler

YouTube پس از کلیک بر روی هشتگ ، می گوید صفحات جدید نتایج جستجو مرتب می شوند تا “بهترین” ویدیوها در بالا نگه داشته شوند.

من این را به معنای بهترین فیلم ها تفسیر می کنم ، زیرا صفحات هشتگ جدید پر از محتوای دارای تعداد بازدید بالا است که توسط کانال های محبوب منتشر شده است.

با این حال ، اگر به اندازه کافی پایین بروید ، ممکن است سنگهای قیمتی پنهان از کانال های کوچکتر پیدا کنید.

یکی از جالب ترین عناصر این صفحات هشتگ جدید ، تعداد ویدیوها در بالا است. هر صفحه هشتگ نشان می دهد که چند کانال ویدیو با آن هشتگ منتشر کرده اند و در مجموع چند فیلم وجود دارد.

YouTube صفحات جدید نتایج جستجو در هشتگ را راه اندازی می کند

این اطلاعات نه تنها از نظر کنجکاوی جالب هستند ، بلکه می توانند برای بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا مفید باشند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال ، اگر می خواهید میزان محبوبیت موضوعی را در YouTube بسنجید ، می توانید هشتگ را جستجو کرده و از میزان محتوای موجود در آن ایده بگیرید. داده های صفحات جدید هشتگ بیشتر ممکن است به استراتژی های تحقیق در مورد کلمات کلیدی YouTube که هفته گذشته درباره آنها نوشتم کمک کند.

مقاله پیشنهادی  15 شغل برتر تقاضا در سال 2021

یوتیوب می گوید که در آینده همچنان به بروزرسانی هشتگ ها ادامه می دهد – که دانستن آن خوب است زیرا به بسیاری از به روزرسانی ها نیاز است. تا آنجا که به صفحات نتایج جستجو می رسیم ، صفحات هشتگ جدید YouTube همانطور که می شود استخوان های برهنه ای هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نتایج جستجوی هشتگ از نظر الگوریتمی در یک فید طولانی مرتب شده اند ، که همیشه بهترین راه حل برای کاربران نیست و فقط به سود کانال های بزرگتر است.

هنگام انجام جستجوی هشتگ ، تمام فیلترهای جستجو که YouTube برای انواع دیگر جستجو ارائه می دهد از بین رفته اند. بسیار خوب خواهد بود که ببینید فیلترهای مشابه در سراسر جهان در دسترس هستند.

مقاله پیشنهادی  13 گزینه های هدف گذاری در فیس بوک که باید درباره آنها بدانید

یوتیوب خوب است که از توییتر ، شبکه اجتماعی پیشگام جستجوی هشتگ ، یادداشت برداری کند. آنچه که در ابتدا باعث ایجاد هشتگ ها در توییتر می شود ، روشی است که به کاربران اجازه می دهد موضوعات را در زمان واقعی دنبال کنند.

این گزینه با جستجوی هشتگ YouTube نیست ، بنابراین کشف محتوای کاملاً جدید هنگام جستجو با هشتگ تقریباً غیرممکن است.

صفحات جدید در مقایسه با روشی که هشتگ ها قبلاً در YouTube با هم گروه شده اند ، بهبود یافته اند ، اما فاقد همه ویژگی های نتایج جستجوی منظم هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

لیست خواسته های من برای به روزرسانی های آینده شامل آوردن همه فیلترهای جستجوی YouTube به صفحات هشتگ و اجرای یک روش آسان برای مشاهده نتایج با ترتیب زمانی معکوس است. این به روزرسانی ها برای کاربران مفید است و به کانال های بیشتری فرصت کشف می دهد.

منبع: مرکز راهنمایی YouTube