YouTube به طور رسمی ممنوعیت کسب درآمد را از محتوای COVID-19 برداشته است

YouTube ممنوعیت درآمدزایی درباره محتوای مورد بحث یا مرجع ، COVID-19 را برداشته است. اگرچه برخی از استثنائات اعمال می شود.

ممنوعیت کسب درآمد قبلاً برای تعداد محدودی کانال حذف شده بود ، اما اکنون این تغییر در سراسر سیستم عامل انجام شده است.

در یک سند راهنمایی که به تازگی منتشر شده است ، YouTube اعلام می کند:

“محتوا که منابع و یا ویژگی های COVID-19 را دارد و به دستورالعمل های دوستانه و تبلیغاتی ما پایبند است ، اکنون واجد شرایط کسب درآمد است.”

ممنوعیت کسب درآمد YouTube به طور رسمی از ممنوعیت درآمد COVID-19 برداشته می شود محتوای

همانطور که گفته شد برخی از استثنائات کاربرد دارد. در اینجا نمونه هایی از مربوط به COVID-19 وجود دارد نخواهد واجد شرایط برای ارائه تبلیغات است:

  • فیلم پریشانی: فیلم افرادی که به دلیل COVID-19 به وضوح رنج می برند.
  • اطلاعات غلط پزشکی: محتوایی که کاربران را درمورد مسائل بهداشتی مربوط به COVID-19 نادرست می کند
  • شوخی و چالش: هرگونه شوخی یا چالشی که مربوط به COVID-19 باشد و باعث تقویت فعالیت های پزشکی خطرناک شود.

اینها فقط چند نمونه است ، نه یک لیست جامع.

نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن تبلیغات خود برای ذکر COVID-19 نیست

از زمانی که شیوع COVID-19 همه گیر شد ، YouTube تبلیغات را از کلیه مطالب مرتبط بیرون کشید.

مقاله پیشنهادی  Google پیدا کردن مشاغل ، دستور العمل ها و محصولات آسان تر می شود

YouTube آنقدر در مورد عدم سودآوری در محتوا چنان سختگیرانه بود که حتی ذکر نام برده شده “coronavirus” یا “COVID-19” مجاز نبود.

به منظور اینکه YouTubers این موضوع را پیدا کند و همچنان از فیلم های خود درآمد کسب کند ، آنها روش های مختلفی را برای ارجاع COVID-19 ارائه دادند بدون اینکه واقعاً آن را با نام خود صدا کنند.

“ویروس” ، “همه گیر” ، “این روزهای نامشخص” و سایر عبارات اینها همه تهوع تبلیغاتی را بیان کردند.

فقط به این دلیل که سازندگان YouTube مجاز به گفتن “coronavirus” نبودند.

این باعث می شود محتوا در بعضی مواقع احساس ناخوشایند شود و به عنوان یادآوری اینکه YouTubers هنوز هم تحت تأثیر مسئله ای قرار گرفته بودند که باید برطرف شود ، خدمت کند.

ناگفته نماند که این یک نارضایتی برای روزنامه نگاران و سازمان های خبری بود که وظیفه آنها اطلاع رسانی مردم از اوضاع است.

با این گفته ، روشهای درست و نادرستی برای تولید محتوا درباره COVID-19 وجود دارد.

مقاله پیشنهادی  Google Waives Ad Beat Advisory را برای ناشران خبر ارائه می دهد

در اینجا بهترین کارها از YouTube ارائه شده است.

بهترین اقدامات YouTube برای محتوای COVID-19

YouTube توصیه‌های زیر را در مورد محتوای مربوط به COVID-19 ارائه می دهد.

  • اظهارات خود را بررسی کنید: از منابع معتبری از سازمان هایی مانند سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، مراکز کنترل بیماری (CDC) و خدمات ملی بهداشت (NHS) استفاده کنید.
  • حساس باشید: این یک بحران جهانی در حال انجام است ، بنابراین YouTube می خواهد که محتوای مرتبط با COVID-19 را با بهترین اهداف در ذهن به اشتراک بگذارید.

درست مانند هر محتوای دیگر در YouTube ، محتوای مربوط به COVID-19 باید هنوز هم از دستورالعمل های دوستانه تبلیغاتی و انجمن های YouTube پیروی کند.

برخی از اطلاعات پیش زمینه

این پیگیری داستانی است که ماه گذشته منتشر شد و در آن جا گزارش دادیم که YouTube از تصمیم تصمیم به سودآوری کسب درآمد در مورد COVID-19 استفاده نکرد.

در فوریه و اوایل ماه مارس ، شیوع تاج ویروس با تعریف YouTube از یک موضوع حساس مطابقت داشت.

مقاله پیشنهادی  چیست ، چگونه محاسبه شود و چرا باید مراقبت کنید

فیلم هایی که مباحث حساس را ذکر می کنند واجد شرایط تبلیغات نیستند.

با این حال ، YouTube موضوع حساس را به عنوان یک رویداد کوتاه مدت تعریف می کند. مانند فاجعه طبیعی که یک روز اتفاق می افتد و به سرعت تمام می شود.

با گذشت زمان مشخص شد که شیوع تاج ویروس موضوعی طولانی مدت است ، نه یک رویداد کوتاه مدت.

مدیرعامل YouTube سوزان ووجیچی در 12 مارس نامه ای نوشت که می گوید تبلیغات برای “محتوا درباره بحث در مورد coronavirus در تعداد محدودی از کانالها” دوباره فعال می شود.

Wojcicki اظهار داشت که این کسب درآمد در بیشتر سازندگان و سازمان های خبری را در هفته های آینده گسترش می دهد.

اعتبار خود را در موعد مقرر اعتبار کنید – YouTube درآمد کسب شده را در بازه زمانی تخمینی گسترش داده است.

اکنون ، محتواهایی که در مورد COVID-19 ایجاد شده اند ، یا COVID-19 را به سادگی ذکر کرده اند ، از تبلیغات حذف نمی شوند (به استثنای دلایلی که در ابتدا گفته شد.)

منبع: YouTube Help