YouTube برای نشان دادن به سازندگان چه ساعتی از روز مخاطبان آنها آنلاین است

YouTube با نشان دادن سازندگان ویدیو در زمانی که مخاطبان آنها به احتمال زیاد آنلاین هستند ، قابلیت تجزیه و تحلیل خود را گسترش می دهد.

این ویژگی آینده در آخرین ویدیوی کانال YouTube Creator Insider پیش نمایش شده است.

در این ویدئو ، یک عضو تیم مهندسی تجزیه و تحلیل YouTube یک پیشرفت تفصیلی از نحوه جستجوی داده های جدید ارائه می دهد.

توصیه هایی در مورد چگونگی استفاده بهینه از داده ها در فیلم نیز ارائه شده است.

در اینجا بازنویسی از ارائه YouTube در این اولین بار علاوه بر پلت فرم تحلیلی آن.

داده جدید: وقتی بینندگان شما در YouTube هستند

YouTube همیشه به خالقان می داد تا به داده های اساسی جمعیتی مانند سن ، جنسیت ، مکان و سایر موارد دسترسی پیدا کنند.

این مجموعه جدید از داده ، سطح بینش و درک مخاطبان را بسیار فراتر از آمار اساسی جمعیت افزایش می دهد.

اغلب اوقات اطلاعات دموگرافیک اساسی مستقیماً قابل استفاده نیستند.

مهندسان تجزیه و تحلیل YouTube همواره به دنبال یافتن راه هایی برای ارائه اطلاعات بیشتر به سازندگان برای رشد کانال خود هستند.

مقاله پیشنهادی  Google می خواهد موتور جستجوی پیش فرض را در Firefox حفظ کند

آخرین پروژه آنها که هم اکنون در مراحل اولیه توسعه قرار دارد ، این امکان است که به سازندگان می دانیم وقتی مخاطبانشان آنلاین هستند ، اطلاع دهند.

به طور خاص ، داده ها مشخص خواهد کرد که ساعت ها در طول هفته مخاطبان کانال فعال ترین هستند.

در اینجا مثالی از داده ها در داشبورد تحلیلی YouTube Studio آورده شده است.

YouTube برای نشان دادن به سازندگان چه ساعات روز مخاطبان آنها آنلاین است

در نمودار می بینید که چگونه هر بلوک از زمان توسط بنفش روشن یا بنفش تیره نشان داده می شود.

هرچه جعبه ها تاریک تر شوند ، مخاطب شما در یک زمان معین آنلاین می شود.

در این مثال خاص ، نمودار نشان می دهد که مخاطب کانال در طول روز بطور مداوم آنلاین است.

بلوک های زمانی بنفش تیره نشان می دهد که مخاطب کانال از 4 تا 8 بعد از ظهر در YouTube فعال است.

برای روشن شدن ، این لزوماً نشانگر زمانی نیست که افراد خود کانال را تماشا می کنند.

این داده ها نشان می دهد که مخاطبان کانال فعال ترین در حال تماشای فیلم ها در YouTube هستند.

مقاله پیشنهادی  Google اطلاعات فعالیت زنده را به مکانهای بیشتری گسترش می دهد

دلیل عدم نمایش داده ها هنگام تماشای محتوای شخصی کانال ، دلیل این است که به شدت به زمان انتشار کانال تبدیل می شود.

نشان دادن زمانی که مخاطبان به طور کلی روی پلتفرم YouTube فعال هستند ، احتمالاً برای سازندگان ویدیو مفیدتر است.

نحوه استفاده از این داده ها

ممکن است شما فوراً بهترین راه برای استفاده از این داده ها را تعیین کنید ، شناسایی بهترین زمان برای انتشار فیلم ها با توجه به فعال بودن مخاطبان شما.

با این حال ، YouTube تمایلی ندارد که بگوید برنامه ریزی فیلم ها در تاریکی ترین مناطق نمودار بر عملکرد بلند مدت کانال تأثیر خواهد گذاشت یا خیر.

“ما کاملاً اعتماد به نفس داده ها را برای گفتن نداریم ،” عضو تیم مهندسی تجزیه و تحلیل YouTube می گوید.

طبق گفته این شرکت ، بدست آوردن شواهد قطعی که نشان می دهد بهترین زمان برای انتشار یک فیلم وجود دارد ، دشوار است.

این داده ها می توان انجام این کار به کانالها کمک می کند تا با برنامه ریزی پست ها در زمانی که مخاطبان آنها بیشترین فعالیت را دارند ، با انجمن خود درگیر شوند.

مقاله پیشنهادی  Google ویژگی جدید داده ساختاری را در صفحه تخمینی حقوق دریافت می کند

کانالها همچنین ممکن است از استفاده از این زمان برای پاسخ دادن به نظرات ویدیو یا یافتن راههای دیگر برای ارتباط با جامعه خود بهره ببرند.

یک تاکتیک دیگر که می تواند به ویژه موثر باشد پخش مستقیم جریانهای پخش بیشتر مخاطبان شما آنلاین است.

YouTube توصیه می کند از این پیشنهادات برای استفاده از داده ها پیروی کند تا مشخص شود چه زمانی فیلم ها باید منتشر شوند.

“ما اطمینان نداریم که شما باید برنامه بارگذاری خود را متناسب با آن تنظیم کنید ، یا برنامه انتشار خود را به این منظور ، استفاده از آن به روش های دیگر می تواند به شما در ایجاد این ریتم با مخاطبان خود کمک کند.”

مطمئناً ، هیچ کاری برای جلوگیری از برنامه ریزی ویدیوها در زمان فعال بودن مخاطبان در صورت تمایل برای آزمایش کردن برای خودتان وجود ندارد.

باز هم ، این ویژگی در حال حاضر در مرحله توسعه است و هنوز در دسترس عموم نیست.

پیش نمایش کامل را در ویدیوی زیر مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=zerg1rH1Iu4