YouTube برای فیلم های کوتاه مانند فیلم های معمولی تعداد بازدیدها را می شمارد

YouTube اطلاعاتی در مورد نحوه شمارش بازدیدهای قالب ویدیوی Shorts جدید خود ارائه می دهد و توضیح می دهد که آیا بر معیارهای کانال مانند میانگین زمان مشاهده تأثیر می گذارد.

YouTube Shorts در سپتامبر 2020 راه اندازی شد و در حال حاضر در نسخه بتا باقی مانده است. قالب عمودی 60 ثانیه ای شباهت هایی با فیلم های TikTok و سایر انواع محبوب محتوای کوتاه دارد.

کاربران YouTube در هند به یک ابزار ایجاد شورت در برنامه تلفن همراه دسترسی دارند. کاربران در کشورهای دیگر می توانند با بارگذاری فیلم های عمودی (طول حداکثر 60 ثانیه) و قرار دادن # کوتاه در عنوان یا توضیحات ، محتوای شورت را کمک کنند.

شلوارک در صفحه کانال و چرخ فلک صفحه اصلی نشان داده می شود که کاربران می توانند همانطور که استوری ها را در سایر برنامه ها مشاهده می کنند ، روی شورت ضربه بزنند و آن را مشاهده کنند.

تاکنون مشخص نشده است که چگونه نمایه های شورت در تجزیه و تحلیل کانال محاسبه می شود. کمبود اطلاعات منجر به نگرانی مشروع در مورد دیدگاههای Shorts برای پایین آوردن سایر معیارها شده است.

مقاله پیشنهادی  توییتر هک سازش حسابهای تأیید شده و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

س Quesالات در یک ویدیوی جدید از تیم YouTube در کانال Creator Insider پاسخ داده می شود. آنچه در مورد YouTube Shorts در تجزیه و تحلیل آموخته ایم اینجا است.

داده ها را در YouTube Analytics کوتاه می کند

سازندگان می توانند ببینند که شورت آنها در YouTube Analytics چه تعداد بازدید از آنها را دریافت می کند. به قسمت رسیدن و سپس به پایین بروید انواع منبع ترافیک کارت

همانطور که در مثال بالا نشان داده شده است ، YouTube گزارش می دهد شلوار کوتاه به عنوان یک منبع ترافیک برای بازدیدهای ویدئو. هنگامی که یک کاربر با کش رفتن در پخش کننده شورت ، آن را به Shorts نسبت می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بازدیدها وقتی با کلیک روی چرخ فلک صفحه اصلی حاصل می شوند ، به Short ها نسبت داده نمی شوند. این بازدیدها به مرور یا ویدیوهای پیشنهادی نسبت داده می شوند.

این داده ها را می توان در قسمت تجزیه و تحلیل پیشرفته نیز یافت ، هرچند که متفاوت نمایش داده می شود.

مقاله پیشنهادی  TikTok مبلغ 200 میلیون دلار بودجه برای پرداخت مطالب به کاربران پرداخت می کند

یوتیوب تعداد بازدیدها را برای شورت هایی مانند فیلم های معمولی می شمارد

نماهای شورت به عنوان منظره مشاهده می شوند

در YouTube Analytics ، بازدید از Shorts همانند ویدئوهای عادی شمرده می شود. از تعداد کل بازدیدهای کانال فیلتر نمی شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با توجه به این مورد ، بازدید از شورت این امکان را دارد که بر معیارهای کانال مانند متوسط ​​مدت مشاهده و نرخ کلیک تأثیر بگذارد.

YouTube تأیید می کند که بازدید از شورت این امکان را دارد که میانگین زمان مشاهده کانال را کاهش دهد. اگر یک کانال در حال افزایش بازدیدهای ویدئویی خود باشد ، اما آنها به سمت ویدیوهای 60 ثانیه ای می روند ، منطقی است که میانگین زمان مشاهده کاهش یابد.

با این حال ، میانگین مدت زمان مشاهده معیاری نیست که به هیچ وجه بر عملکرد کانال تأثیر بگذارد. الگوریتم YouTube هنگام تصمیم گیری برای انتخاب ویدیوها ، معیارهای کانال را در نظر نمی گیرد.

معیاری که می توان عملکرد کانال تأثیرگذار ، حداقل عملکرد پولی ، RPM است. این نگرانی در بین سازندگان وجود دارد که شورت می تواند بر RPM تأثیر منفی بگذارد.

مقاله پیشنهادی  آسیب پذیری افزونه WordPress Ultimate Member

RPM تعیین می کند که یک کانال چه مقدار پول از بازدیدهای ویدئویی کسب درآمد کسب کند. برای بالا بردن این تعداد به نفع سازندگان است ، اما اگر واجد شرایط اجرای تبلیغات نیستید ، هیچ جای نگرانی نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

RPM بر اساس تعداد بازدیدهای ایجاد شده توسط ویدیوهای کسب درآمد بالا یا پایین می رود. شورت ها برای تبلیغات واجد شرایط نیستند ، به این معنی که به عنوان بازدیدهای ویدئویی بدون درآمد کسب می شوند.

از نظر تئوری ، RPM را پایین می کشد. با این حال ، YouTue تأیید می کند که نماهای شورت از محاسبات RPM فیلتر شده اند.

شورت بر درآمد یک کانال تأثیر نمی گذارد. فعلاً منطقی است ، اما سرانجام YouTube باید توانایی کسب درآمد از شورت را به سازندگان ارائه دهد.

بسیاری می گویند عدم وجود فرصت های درآمد با Shorts مانع از پذیرش قالب می شود ، اما این یک داستان کاملاً دیگر است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد YouTube Shorts در تجزیه و تحلیل ، به ویدیوی زیر مراجعه کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=-uyzewyLh94