YouTube با محتوای «تازه برای شما» ، کشف محتوا را بهبود می بخشد

YouTube ویژگی جدیدی را به صفحه اصلی تلفن همراه اضافه می کند که برای کمک به کاربران در پیدا کردن محتوای بیشتری که قبلاً ندیده اند ، طراحی شده است.

به نوبه خود ، این باید به کانال ها کمک کند ویدیوهای بیشتری را که توسط افراد خارج از مخاطبان موجود خود کشف شده است ، بدست آورند.

این ویژگی “جدید برای شما” نامیده می شود و همانطور که از نامش پیداست ، محتوای جدیدی را برای هر کاربر خاص تنظیم می کند.

گزارش شده است که کاربران YouTube با همان توصیه ها شکایت می کنند که خبرهای خانگی آنها کهنه می شود.

در پاسخ ، YouTube ساخت تازه برای شما، که به کاربران امکان می دهد فراتر از توصیه های معمول خود را کاوش کنند و انواع مختلف ویدیوها را که با علایق آنها مرتبط هستند مرور کنند.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره New to You و چگونگی کمک به دریافت محتوا در مقابل بینندگان بیشتر آورده شده است.

خبرمایه «جدید برای شما» YouTube

ویژگی جدید YouTube به دو روش در صفحات اصلی تلفن همراه کاربران نشان داده می شود.

اولین راه ، که YouTube از آن نام می برد تازه برای شما تازه است، در جلوی چرخ فلک موضوع در بالای صفحه ظاهر می شود.

وقتی کاربران روی آن ضربه بزنند ، مجموعه جدیدی از توصیه ها را با محتوایی که قبلاً ندیده اند مشاهده می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

راه دوم که کاربران با این ویژگی روبرو می شوند سریع است.

مقاله پیشنهادی  Pinterest اجازه می دهد تا صاحبان محتوا نحوه استفاده از تصاویر خود را کنترل کنند

سریع برای شما تازه است باعث می شود بعد از اینکه کاربران بدون اینکه چیزی برای تماشا پیدا کنند ، به اندازه کافی پایین خبر خود را پیمایش کنند.

YouTube با استفاده از خبر

یک گزینه مستقیم در خبرمایه ، از کاربران دعوت می کند تا روی فید New to You استفاده کنند. این کار کاربران را به مجموعه جدیدی از توصیه های اکتشافی هدایت می کند که در آن آنها می توانند انواع جدیدی از ویدیوها را کشف کنند.

جدید برای شما در مقابل Feed Feed

YouTube خاطر نشان می کند که خبرمایه New to You با خبرمایه Explore متفاوت است.

کاوش به بینندگان در YouTube کمک می کند تا محتوا را در عمودی خاص مانند بازی ، زیبایی یا محتوای پرطرفدار در سراسر جهان کشف کنند.

مقاله پیشنهادی  افزونه پیام رسان فیس بوک برای وب سایت ها به روزرسانی عمده ای را دریافت می کند

کاوش لزوماً برای تک تک کاربران شخصی نیست و توصیه ها علایق کاربران را در نظر نمی گیرند.

از طرف دیگر ، خبر جدید برای شما شخصی است.

با استفاده از این ویژگی YouTube به دنبال ایجاد تعادل بین محتوایی است که کاربران دوست دارند ، به علاوه محتوایی که کمی خارج از عادت های مشاهده منظم آنها باشد.

در حالی که کاربران مطمئناً می توانند ویدیوهای جدیدی را از انواع سازندگان در کاوش پیدا کنند ، اما متناسب با سابقه مشاهده آنها نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همه افراد مجموعه مشابهی از توصیه ها را در کاوش مشاهده می کنند ، در حالی که خبرمایه New to You مخصوص هر کاربر است.

برای اطلاعات بیشتر ، به اطلاعیه زیر مراجعه کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=KEUwRqfjdRo