YouTube اجازه می دهد تا سازندگان ظاهر و احساس کانال های خود را سفارشی کنند

به روزرسانی در YouTube Studio به سازندگان این امکان را می دهد تا با شخصی سازی طرح ، مارک تجاری و موارد دیگر ، ظاهر و احساس کانال خود را تغییر دهند.

این اولین باری است که YouTube به سازندگان چنین کنترلی را در کانالهای خاص خود خواهد کرد. سرانجام ، فرصتی برای ایستادگی کردن فراتر از هدر کانال ها و تصاویر کوچک ویدیویی.

نمایندگان YouTube از بروزرسانی در جدیدترین ویدیوی فلش خبری Creator Insider پیش نمایش کردند.

“ما YouTube Studio را به مقصد خالق برای همه ویرایش های کانال تبدیل می کنیم. در نتیجه ، ما می توانیم سفارشی کردن ظاهر و احساس کانال شما مستقیماً در استودیوی YouTube راه اندازی کنیم. شما می توانید طرح ، مارک تجاری و اطلاعات اصلی کانال خود را متناسب با سبک خلاقیت خود تنظیم کنید. “

YouTube اجازه می دهد تا سازندگان ظاهر و & # 038 را سفارشی کنند. احساس کانالهای آنها

این شرکت در ادامه توضیح می دهد که چگونه از اولین رویکرد تلفن همراه برای شخصی سازی کانال استفاده می کند:

“از آنجا که ما می خواهیم این تجربه را برای خالقان تجربه خوبی ایجاد کنیم ، اما همچنین با بیننده هایی که – همانطور که می دانید – اغلب از دستگاه تلفن همراه خود استفاده می کنند ، واقعاً خوب استفاده می کنیم ، ما در اولین تجربه رویکرد شخصی سازی رویکرد موبایل را انجام می دهیم.

به عنوان نمونه ای از این رویکرد تلفن همراه اول ، ما در حال طراحی مجدد گزینه کانال های ویژه هستیم که به شما امکان می دهد مجموعه ای از کانال های منتخب را در صفحه اصلی کانال خود نمایش دهید.

ما می توانیم با تبدیل آن به بخش کانال ، آن را در یک جهان دوستانه برای موبایل مناسب سازیم تا هم به صورت دسک تاپ و هم در موبایل قابل مشاهده باشد.

برای چه زمانی این بروزرسانی بازه زمانی مشخص نشده است. تنها چیزی که می دانیم این است که در بعضی مقطع آینده ویژگی های سفارشی سازی جدیدی در YouTube Studio وجود خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی  مکانهای جدید Google Maps ویژگیهای برجسته صندلی چرخدار را برجسته کنید

معرفی مخلوطهای خالق

در همان به روزرسانی فلاش خبری ، یوتیوب ویژگی ای را که اخیراً با نام Creator Mixes راه اندازی شده است ، برجسته کرد.

مخلوط سازندگان در پیشنهادات “بعدی بعدی” نمایش داده می شوند که وقتی کاربر در حال مشاهده یک ویدیو است ، ظاهر می شود.

A “mix” لیست پخش الگوریتمی تولید شده از محتوای هر کانال داده شده است.

برای بینندگان ، مخلوط سازندگان به عنوان راهی برای شیرجه رفتن به مطالب برتر توصیه شده از کانال جدید ایجاد شده است

مخلوط ها همچنین به کاربران کمک می کنند تا از کانالهایی که قبلاً دوست دارند ، استفاده کنند. شاید آنها حتی در کانال مشترک شوند ، اما فیلم های گذشته را از دست داده اند.

یک ترکیب خالق می تواند همه این موارد را به هم بپیوندد زیرا YouTube می داند کاربر چه چیزی را مشاهده کرده است و تماشا نکرده است.

YouTube اجازه می دهد تا سازندگان ظاهر و & # 038 را سفارشی کنند. احساس کانال های آنها

در مورد کانال ها ، YouTube می گوید که ترکیبات تمایل به عملکرد بهتری نسبت به لیست های پخش شده توسط سازندگان یا سایر کاربران دارند.

مقاله پیشنهادی  خط مشی کسب درآمد Google برای ناشران و تبلیغ کنندگان

یکی از دلایل این امر به این دلیل است که لیست های پخش ایستا هستند ، در حالی که مخلوط سازندگان برای هر کاربر شخصی سازی شده است.

همانطور که گفته شد ، هنگام تولید مخلوط خالق ، الگوریتم YouTube آنچه را که کاربر قبلاً دیده بود را در نظر می گیرد. مخلوط ها برای اولویت بندی طراحی شده اند جدید محتوا پیش از محتوا که کاربر قبلاً دوست دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

YouTube می گوید این فرصتی است برای سازندگان “الگوریتم را برای آنها کار کنید.” آیا آنها دلالت بر الگوریتم برای سازندگان در مناطق دیگر نمی کنند؟

در حال حاضر ، مخلوقات سازندگان هنگام تماشای یک فیلم در پیشنهادات “بعدی بعدی” نمایش داده می شوند. در نهایت YouTube می خواهد این مخلوط ها را به مکانهای بیشتری مانند نتایج جستجو و صفحات کانال منتقل کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مخلوط سازندگان ، شخصی سازی کانال و سایر به روزرسانی های سازندگان YouTube ، به فیلم زیر مراجعه کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=-Y9ouDZUYzc