YouTube آزمایشات تجربه محصول همهجانبه را ادامه می دهد

هیچ مخفی کاری COVID-19 باعث نشده است شرکت ها ، تبلیغ کنندگان و محصولات درگیر شوند تا مصرف کنندگان در زمانی که از هم جدا می شوند در ارتباط باشند.

گوگل ویژگی هایی را اعلام کرده است که در طی زمانی تبلیغ می کنند که تبلیغ کنندگان به دنبال چیزی متفاوت از همان قالب های قدیمی تبلیغ باشند.

ویژگی های جدید با هدف ایجاد محصولات خارجی و تصمیم گیری در مورد خرید در مقابل کاربر به فروشگاه ، همراه با یک واحد تبلیغاتی جدید در YouTube ، برای کمک به سرمایه گذاری در شکوفایی مسیرهای زندگی است.

تغییرات جزئی در سیستم عامل ها در جریان بوده است تا بتواند بیشتر مشتری ها را درگیر کند ، مانند پین های قابل خرید ، و راه اندازی بسیار تماشایی فروشگاه در Google و Instagram.

این آخرین ویژگی های Google بر تجربه تبلیغات برای بستن شکاف بین کاربر ، صفحه و کالایی که می بینند تمرکز دارد.

علاوه بر آن ، این همچنین پشتیبانی و ابزار مداوم برای سازندگان YouTube را هشدار می دهد ، که امسال با رشد مصرف آنلاین ، سریعاً از بین می روند.

مقاله پیشنهادی  استفاده از داستانها در عصر COVID-19

قالب نمایش جریان مستقیم در YouTube

وقتی مردم از وقایع بزرگ دور می شوند ، جریان زنده به شدت زیاد شده است. بسیاری از سازندگان محتوا به دنبال راه هایی برای هدف گیری مجدد از آن محتوا هستند تا پس از اتمام جریان ، روی تاک بمیرند.

Google توانایی اجرای محتوای پخش مستقیم YouTube در تبلیغات نمایش را اعلام کرده است. افراد می توانند با فیلم ارتباط برقرار کنند ، یک پیش نمایش را تماشا کنند و سایر عملکردهای دیگر که در آنها عادت کرده اند.

در اینجا مثالی از تجربه تبلیغات آورده شده است ، وقتی یک کاربر روی آن کلیک می کند ، چه اتفاقی می افتد و وقتی تمام شود چه اتفاقی می افتد.

YouTube آزمایشات محصولات غوطه وری را ادامه می دهد

نمایش همهجانبه واقع گرایی را به ارمغان می آورد

گوگل همچنین اعلام کرد فرمت جدیدی به نام Swirl اعلام شده است. این فرمت سه بعدی برای وب موبایل طراحی شده است و به کاربران این امکان را می دهد تا با محصول روی صفحه ارتباط برقرار کنند.

مقاله پیشنهادی  جان مولر گوگل درباره تغییرات اخیر در جستجو بحث می کند

کاربران می توانند بچرخند ، بزرگنمایی و بزرگنمایی کنند و به گونه ای که گویی محصول در آنجا زندگی می کند ، ارتباط برقرار کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برندها می توانند یک واحد تبلیغ Swirl را در ابزار Google Web Designer ایجاد کنند.

برای ایجاد بخش واقعی تعامل سه بعدی ، Google در حال افزودن ویرایشگر جدید به پلت فرم ویرایش سه بعدی خود با نام Poly:

YouTube آزمایشات محصولات غوطه وری را ادامه می دهد

تبلیغات چرخش در حال حاضر در بتا محدود است ، اما مارک ها می توانند به Google دسترسی پیدا کنند تا برای آزمایش در لیست سفید قرار بگیرند.

هر دوی این ویژگی ها روی پاشنه جدید Google در AR (واقعیت افزوده) با نام AR Beauty Try-On قرار دارند ، ماه گذشته اعلام شد.

AR زیبایی سعی کنید

با این که به زودی کسی به آرایشگر آرایش نمی کند ، امکان آزمایش رنگ ها قبل از خرید بخار می شود. YouTube به دنبال کمک به رفع این مشکل در صنعت عظیم زیبایی و تأثیرگذار بسیاری بر روی سیستم عامل است.

مقاله پیشنهادی  5 راه یک MBA می تواند حرفه شما در بازاریابی دیجیتال را منفی کند

قالب جدید ویدیو ، کاربران را قادر می سازد در تماشای ویدیوی خالق YouTube ، رنگ محصول را امتحان کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در اینجا نمونه ای از آموزش رژ لب را مشاهده می کنید که کاربر در زیر و گزینه های رنگ محصول رژ لب نشان داده شده است.

YouTube آزمایشات محصولات غوطه وری را ادامه می دهد

Google نظر داد:

“با استفاده از این قالب جدید ، مارک هایی مانند M · A · C قادر خواهند بود به انجمن خالقان پر جنب و جوش YouTube بپردازند ، کمپین های تأثیرگذار را به 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه YouTube اعزام کنند ، و نتایج خود را در زمان واقعی بسنجند.”

اعلان Google درباره تبلیغات Swirl را می توانید در اینجا بیابید ، و جزئیات زیبایی آنها را در اینجا مشاهده می کنید.