WhatsApp ابزارهای خرید و پرداخت را برای مشاغل اعلام می کند

فیس بوک و واتس اپ اعلام کردند که در حال افزایش سرمایه گذاری خود برای خرید با واتس اپ هستند. فیس بوک به انتقادات و پیشنهادات گوش داده و ابزارهای گسترده و گسترده ای را برای کمک به تجارت در اینترنت با WhatsApp آغاز می کند.

فیس بوک می خواهد گفتگو و بستن فروش با واتس اپ را برای مشاغل آسان کند ، از جمله راهی برای مرور محصولات ، انتخاب محصولات و پرداخت هزینه محصولات ، همه اینها ضمن برقراری ارتباط با یک تجارت است.

فیس بوک قبلاً یک برگه خرید اختصاصی در فیس بوک و اینستاگرام را شامل خریدهای درون برنامه ای اعلام کرده بود. این قابلیت در WhatsApp گسترش خواهد یافت.

تکامل خرید آنلاین در هنگام شیوع همه گیر

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای با برنامه ها خرید می کنند. رستوران هایی که به صورت جداگانه در کنار جاده قرار دارند ، توسط برنامه ها سفارش داده و سفارش می گیرند ، در حال تبدیل به یک امر عادی هستند. سفارش با برنامه اکنون بیش از هر زمان دیگری طبیعی و پذیرفته شده است.

خریدهای جدید WhatsApp خلا gap را پر می کند که هم به نفع مصرف کنندگان است و هم به مشاغل.

طبق اعلام رسمی فیس بوک ، مصرف کنندگان با ناراحتی های قدیمی کار خود را انجام می دهند:

وی افزود: “بسیاری از روشهای قدیمی ارتباط برقرار كردن افراد و مشاغل كارساز نیست. در حالی که مشاغل سالانه میلیاردها دلار برای مدیریت تماس های تلفنی ، ایمیل و پیام کوتاه هزینه می کنند ، مردم نمی خواهند منتظر بمانند ، از شخصی به شخص دیگر منتقل شوند یا از دریافت پیام های خود تعجب کنند. “

ویژگی های جدید برای افزایش فروش

ابزارهای جدید تجاری در سه زمینه تمرکز دارند:

  1. خريد كردن
  2. خدمات میزبانی فیس بوک
  3. فروش مشاغل

خريد كردن

فیس بوک در حال گسترش روش هایی است که مصرف کنندگان می توانند مستقیماً از طریق چت خرید کنند. نه تنها این ، آنها تمرکز خود را بر تلفیق WhatsApp با برنامه های کاربردی تجارت الکترونیکی موجود که از قبل کسب و کارها استفاده می کنند ، دارند.

طبق فیس بوک:

“ما همچنین می خواهیم ادغام این ویژگی ها در تجارت موجود و راه حل های مشتری برای مشاغل آسان باشد.”

خدمات میزبانی فیس بوک با کار از گزینه های خانه

فیس بوک اعلام کرد که آنها پیشنهادات جدیدی ارائه می دهند که مدیریت مشاغل چت و فروش خود را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​آسان می کند. آنها همچنین گفتند که سیستم های آنها انجام معاملات را برای کارمندان در حالی که کارمندان از خانه کار می کنند آسان می کند.

“ما همچنین گزینه جدیدی برای مشاغل فراهم خواهیم کرد تا پیام های WhatsApp خود را از طریق سرویس های میزبانی که فیس بوک قصد دارد ارائه دهد ، مدیریت کنند. ارائه این گزینه باعث می شود که مشاغل کوچک و متوسط ​​برای شروع کار ، فروش محصولات ، به روز نگه داشتن موجودی کالا و پاسخ سریع به پیام هایی که دریافت می کنند – هر کجا که کارمندان آنها هستند ، راحت تر باشد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فروش مشاغل

فیس بوک اعلام کرد که در حالی که خدمات دیگری مانند چت ، تماس تصویری و پیام رسانی را به صورت رایگان ارائه می دهد ، برای برخی از سرویس ها هزینه دریافت خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی  گوگل کنفرانس دیجیتال سه روزه را از 30 ژوئن از طریقMattGSouthern آغاز می کند

آینده پیام رسانی تجاری

پیام رسانی تجاری عمدتاً به عنوان پیام رسان ناخوشایند با یک ربات با گزینه های محدود یا برخی از سرویس های مخفی خدمات مشتری احتمالاً در کشور دیگری غیر از کشور شما تلقی می شود.

فیس بوک پیام رسانی تجاری را به عنوان راهی برای تجارت متقابل با مشتری در هنگام جستجوی محصولات و همچنین امکان بستن فروش در همان لحظه ، تصور می کند.

این خرید آنلاین است که شامل بهترین عناصر تجربه خرید زنده است. این راهی برای از بین بردن لایه ای از استرس در این زمانهای فاصله اجتماعی است که هنگام خرید در طی یک بیماری همه گیر می توانید احساس یک تجربه تهدید کننده زندگی کنید.

فیس بوک ویدیویی را با عنوان آینده پیام رسانی تجاری منتشر کرد که معامله فروش از چت تا مرور تا انتخاب یک محصول برای بررسی را نشان می دهد.

1. ویدئو با باز کردن WhatsApp توسط یک مشتری برای ارتباط با یک فروشنده باز می شود

2. سپس مصرف کننده می تواند با بیزینس بودن در فروشگاه با تجارت گپ بزند

گپ زدن با یک فروشنده

3. مصرف کنندگان می توانند با استفاده از WhatsApp یک کاتالوگ را مرور کنند

فهرست را با WhatsApp مرور کنید

4- یک مصرف کننده می تواند کالایی را به سبد خرید اضافه کند در حالی که هنوز در واتس اپ است

مصرف کننده با اضافه کردن یک محصول به سبد خرید WhatsApp

5- یک مصرف کننده سپس سفارش را بررسی می کند و هزینه آن را پرداخت می کند ، در پنجره چت در WhatsApp تأیید دریافت می کند

تصویری از یک مشتری درحال بررسی و خرید محصولی با WhatsApp

WhatsApp می تواند یک خط زندگی برای مشاغل باشد

تعامل انسان به انسان قدرت فروش را فراهم می کند. ویژگی های جدید WhatsApp با بی واسطه و ایمنی خرید آنلاین به بسیاری از کیفیت های افزایش فروش خرید حضوری می پیوندد. این ممکن است برای بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط ​​افزودنی مفید باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

اطلاعیه رسمی واتس اپ را بخوانید:

خرید ، پرداخت و خدمات مشتری در WhatsApp

تجارت پیامرسانی را تماشا کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=DOKp7FmNJVE