TikTok 45 روز برای فروش یا خارج شدن از ایالات متحده آمریکا دارد

یک دستورالعمل اجرایی ریاست جمهوری صادر شده در 6 آگوست 2020 به طور مؤثر TikTok را در 45 روز ممنوع می کند. این اقدام همچنین کارآفرینان آمریکایی را که از درآمد ناشی از ترافیک TikTok بهره مند شده اند ، تهدید می کند.

طبق دستور اجرایی ، ممنوعیت TikTok به دلیل روابط احتمالی با دولت چین یک نگرانی برای امنیت ملی است.

TikTok به طور خودکار اطلاعات گسترده ای از کاربران خود ، از جمله اینترنت و سایر فعالیت های شبکه مانند داده های مکان و مرور و جستجوی تاریخ را به طور خودکار ضبط می کند. این مجموعه داده اجازه می دهد تا حزب کمونیست چین به اطلاعات شخصی و اختصاصی آمریکایی ها دسترسی داشته باشد – به طور بالقوه به چین اجازه می دهد تا مکان های کارمندان و پیمانکاران فدرال را ردیابی کند ، پرونده های اطلاعات شخصی را برای باج خواهی بسازد و جاسوسی شرکتی را انجام دهد.

… اقدامات زیر از ابتدای 45 روز پس از تاریخ این دستور ممنوع است ، در حدی که طبق قانون قابل اجرا مجاز است: هرگونه معامله توسط هر شخص یا با توجه به هرگونه املاک ، که تحت نظر صلاحیت ایالات متحده باشد ، با ByteDance Ltd “

تأثیر بر کارآفرینان آمریکایی

TikTok به طور گسترده برنامه ای در نظر گرفته شده است که در بین نوجوانان محبوب است. با این حال این برنامه با مشاغل اصلی که از TikTok برای ایجاد ترافیک بیشتر به وب سایتهای خود استفاده می کنند ، به طور فزاینده ای محبوب شده است.

یومنا جواد ، ناشر سایت محبوب FeelGoodFoodie.net (@ feelgoodfoodie1) با موفقیت از TikTok برای افزایش دسترسی وب سایت خود استفاده کرده است.

TikTok به او کمک کرده است که پایه مشترک خود را رشد داده و ترافیک سایت خود را افزایش دهد.

یومنا به اشتراک گذاشت:

TikTok برای بسیاری از آگهی دهندگان و ناشران راه جدیدی را برای آگاهی از برند و / یا محصولات و خدمات خود فراهم کرده است.

این الگوریتم به هر ویدئویی که آپلود شده باشد می تواند یک فرصت مناسب را بدهد ، که می تواند باعث شناخت برند شود و حتی به سایر سیستم عامل های اجتماعی یا یک سایت ترافیک را هدایت کند.

با این وجود ، به دلیل جدید بودن این سیستم عامل ، سازندگان و مارک های مستقر تنها به آن بستگی ندارند ، بنابراین تأثیر آن به همان سختی نخواهد بود که برای دیگر سیستم عامل های مستقر دیگر مانند اینستاگرام و فیس بوک استفاده می کند. “

پتانسیل ممنوعیت TikTok فضای نامشخصی در سازندگان محتوا ایجاد کرده است.

مقاله پیشنهادی  رئیس جدید جستجوی Google - Prabhakar Rakhavan

یومنا به اشتراک گذاشت:

وی اظهار داشت: “ندانستن چه اتفاقی ممکن است رخ دهد گاهی اوقات این سوال را برای من ایجاد می کند که باید وقت خود را اختصاص دهم.

با این حال ، احساس می کنم مهارت هایی که در ایجاد فیلم های کوتاه ، سریع و سرگرم کننده در TikTok یاد می گیرم ، به عنوان یک سازنده محتوا و برای آینده فیلم ها ضروری هستند. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

فروش به مایکروسافت؟

گزارش شده است که فروش مایکروسافت در حال مذاکره است. TikTok می خواهد بخشی را که در ایالات متحده و چند کشور دیگر فعالیت می کند ، بفروشد. اما گفته می شود مایکروسافت علاقه مند به خرید تمام TikTok است.

آیا می توان چین تلافی کرد؟

احساس کلی این است که چینی ها نمی توانند برای انتقام گرفتن از شرکتهای فناوری آمریکایی ، کاری انجام دهند.

محقق محبوب فن آوری ، وبلاگ نویس و مهندس نرم افزار هنگ کنگ ، جین مانچون وونگ ، که در توییتر توسط مدیران ارشد فیس بوک و اینستاگرام دنبال می شود ، توئیت کرد که بعید است که چین بتواند در جستجوی تلافی جویانه تیتانی معنی دار باشد.

مقاله پیشنهادی  لیست خریدهای ارگانیک Google و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

این همان چیزی است که او توییت کرد:

“در حالی که من در مورد تیتر برای رویکرد tat اطمینان ندارم ، فکر نمی کنم وب سایت های زیادی باقی مانده باشند که چین می تواند مسدود کند تا بتواند انتقام بگیرد.”

وی سپس سایت های زیر را که قبلاً توسط چین مسدود شده است ، ذکر کرد:

شمارش معکوس 45 روزه

دستورالعمل اجرایی ریاست جمهوری صادر شده در 6 آگوست 2020 ، فشار را بر TikTok برای منحرف کردن عملیات ایالات متحده خود قرار می دهد. همچنین ممکن است این مسئله را با خریدار احتمالی مایکروسافت معامله کند زیرا زمان تمام شدن TikTok است.

استناد:

فرمان اجرایی ریاست جمهوری
دستورالعمل اجرایی در مورد پرداختن به تهدیدی که توسط TikTok ایجاد شده است