TikTok سرانجام API تبلیغات را به یک شریک باز می کند: Sprinklr

با بزرگ شدن رشد TikTok ، بسیاری از خریداران رسانه ها سال گذشته سر خود را به دلیل تاخیر در دسترسی سریع به تبلیغات تبلیغ کردند.

سال گذشته پس از شروع بتا ، سکوی self-service منتشر شد و اکنون آنها اولین اتصال API خود را با Sprinklr روشن کرده اند.

Sprinklr در حال حاضر سیستم عامل های رسانه ای پرداخت شده را در یک فضای قابل استفاده برای Facebook ، Twitter ، Instagram ، Pinterest ، Snapchat و LinkedIn ادغام می کند.

“به جای ورود به هر پلتفرم ، مارک ها قادر به انجام این کار در یک سکوی هستند تا بتوانند آنها را روی تخته مدیریت کنند.” – لورن کیزر ، تبلیغات Sprinklr ، مدیر ارشد محصولات

قابلیت های عملکرد API

Sprinklr قادر به انجام کلیه عملکردهای عادی برای مدیریت کمپین مانند ایجاد کمپین ، ایجاد آگهی ، هدف گذاری و اجرای آن خواهد بود. داده ها در رابط Sprinklr در دسترس خواهند بود ، این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی هزینه TikTok را در مقابل سایر سیستم عامل های اجتماعی مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn نامزدی به دلیل "محتوای کار در خانه" 76٪ افزایش یافته است

تبلیغ کنندگانی که از Sprinklr استفاده می کنند ، به داده های شخص ثالث و شخص ثالث نیز دسترسی پیدا می کنند ، به همراه داده های اختصاصی مخاطبان که TikTok جمع آوری کرده است.

آنها توجه داشته باشند كه سن به طور مشخص يك نقطه اطلاعات دموگرافيك گزارش شده است.

کاربران Spinklr همچنین از ویژگی هایی که به این سیستم عامل عادت کرده اند ، استفاده می کنند ، مانند ایجاد تبلیغات ساده ، نقش های حاکمیت و تأیید برای سطح کاربر و گزارش های در زمان واقعی.

همچنین این کمک می کند تا کاربران خود را به مخاطبان جوانتر برسند که بسیاری از آنها فیس بوک فراری دیده اند ، بیش از نیمی از کاربران آمریکایی آن در محدوده 18-34 سال قرار گرفتند. همچنین به دلیل صرفه جویی در قدرت ، مخاطبی بسیار مطلوب است و کمی بیش از یک سوم درآمد خانوار بالغ بر 100000 دلار دارد.

“ما خوشحالیم که فرصتی را برای مشتریان خود فراهم کنیم تا بازده تبلیغات را افزایش دهند ، بهره‌وری را بهبود بخشند و از برند تجاری آنها در هنگام مدیریت تبلیغات TikTok محافظت کنند.” – Pavitar Singh ، CTO در Sprinklr

مزایای TikTok

TikTok همچنین از این همکاری بهره می برد.

مقاله پیشنهادی  خوب، بد و زشت

این یک راه ساده تر را برای شروع مارک ها و آزمایش با TikTok ایجاد می کند. پیش از این آنها به جای اینکه قبلاً در سیستم عامل Sprinklr قرار داشته باشند ، باید از بستر سرویس جداگانه TikTok استفاده کنند.

ویژگی های Sprinklr همچنین ممکن است به TikTok کمک کند تا اگر الگوریتم های معتبر موجه باشند ، میزان افزایش در تبلیغات را ببیند.

ویژگی هایی مانند قوانین هوشمند آنها به تبلیغ کنندگان امکان می دهد خلاقیت را بر اساس رویدادهای مربوطه مانند آب و هوا یا مکالمات رسانه های اجتماعی تنظیم کنند. هوش مصنوعی Sprinklr همچنین می تواند بودجه را به سیستم عامل های برتر توزیع کند ، که ممکن است سریعتر از خریدار رسانه ای که TikTok را به صورت دستی ارزیابی می کند ، اتفاق بیفتد.

مقاله پیشنهادی  Google بر روی گزینه های ویژوال برای خریداران و مارک ها افزوده می شود

زمان مشارکت

TikTok یکی از شبکه های اجتماعی با رشد سریع است و پیش بینی می شود تا سال آینده از 50 میلیون کاربر پیشی بگیرد.

آنها گزارش کرده اند که میزان تقاضای تبلیغ کننده در طول COVID-19 با رشد مخاطبان و درگیری بیشتر در بین گروه اصلی کاربران قرار گرفته است. گزارش شده توسط سنسور برج ، در هفته دوم مارس 34 درصد رشد داشته است.

“همکاری Sprinklr با TikTok فرصتی هیجان انگیز را برای مارک ها ایجاد می کند تا مخاطبان بسیار Gen-Z و Millennial بسیار درگیر روی یک سکوی تبلیغ کنند که اصالت و خلاقیت را تبلیغ می کند.” – Pavitar Singh ، CTO Sprinklr