Spotify با Greenroom به صوتی اجتماعی می رسد

Spotify اکنون با راه اندازی Greenroom در فضای صوتی اجتماعی در حال رقابت است که گزینه تبدیل چت های زنده به ضبط پادکست را ارائه می دهد.

اگرچه این یک محصول جدید از Spotify است ، بیشتر از آنکه برنامه ای که از ابتدا ساخته شده است ، یک برنامه موجود است.

در ماه مارس ، Spotify شرکت Betty Labs را خریداری کرد که دارای یک برنامه صوتی متمرکز بر ورزش به نام Locker Room است.

با استفاده از کد موجود Locker Room ، به برنامه یک پوشش رنگی تازه و بسیاری از نسخه های جدیدتر ، برای تبدیل آن به Spotify Greenroom داده شده است.

هرکسی که قبلاً برنامه Locker Room را بارگیری کرده باشد ، می بیند که این برنامه اکنون به Greenroom تبدیل شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گرین روم که دیگر فقط به علاقه مندان به ورزش پاسخ نمی دهد ، طیف گسترده ای از گروه های علاقه مندی عمومی درباره انواع موضوعات را دارد.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد این تلاش جدید Spotify و تفاوت آن با ابزارهای صوتی اجتماعی موجود آورده شده است.

مقاله پیشنهادی  Google نتایج جستجوی خرید را با برچسب "متعلق به سیاه" به روز می کند

Spotify Greenroom چیست؟

Greenroom به کاربران Spotify امکان می دهد تا به گفتگوهای صوتی زنده با گروه هایی از مردم از سراسر جهان بپیوندند و میزبان آنها باشند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کاربران می توانند با داشتن مشخصات Spotify به Greenroom بپیوندند. پس از ورود اولیه ، کاربران از طریق یک فرآیند پردازشی راهنمایی می شوند که به برنامه کمک می کند تا محتوای خود را مطابق با علایق شخصی تنظیم کند.

این ویژگی همان ویژگی های کلیدی سایر پیشنهادات صوتی اجتماعی مانند Clubhouse ، Twitter Spaces و اتاق های صوتی زنده Facebook را دارد.

اتاق های Greenroom در حال حاضر می تواند میزبان 1000 شرکت کننده باشد و ممکن است با بالغ شدن برنامه ، این تعداد افزایش یابد.

برنامه جدید Spotify فقط کلون سایر ابزارهای صوتی اجتماعی نیست. تعدادی ویژگی منحصر به فرد وجود دارد که آن را از رقابت جدا می کند.

مقاله پیشنهادی  توییتر خبرهای Super Follows و Communities و این هفته اخبار بازاریابی دیجیتال را اعلام می کند [PODCAST]

چه چیزی Spotify Greenroom را متفاوت می کند؟

تمایز اصلی بین Greenroom و سایر پیشنهادات مانند Spaces و Clubhouse این است که جلسات صوتی زنده توسط Spotify ضبط می شود.

با این کار کاربران می توانند اتاق های خود را به پادکست هایی تبدیل کنند که در هر زمان می توانند از طریق Spotify به درخواست آنها گوش دهند.

با این قابلیت ، Greenroom مانع ورود به پادکست را تقریباً به هیچ چیز کاهش می دهد. تمام آنچه که لازم است یک میکروفون و یک حساب Spotify است و شما باید کار خود را انجام دهید.

جلسات صوتی زنده در برنامه های دیگر ضبط نمی شود ، که Clubhouse را به دلیل مشکلات تعدیل در آب داغ قرار داده است.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد چت متنی زنده است که کاربران می توانند هنگام گوش دادن به صحبت دیگران صحبت کنند.

این شبیه جریان های موجود در YouTube و Twitch است ، جایی که کاربران می توانند هنگام تماشای فید مستقیم فیلم ، در میان یکدیگر چت کنند.

Spotify با راه اندازی “صندوق سازندگان” که به سازندگان صوتی زنده کمک می کند تا هزینه کار خود را دریافت کنند ، استفاده از Greenroom را تشویق می کند.

برنامه Creator Fund قرار است تابستان امسال افتتاح شود. هر کسی که علاقه مند است می تواند از قبل ثبت نام کند.

با کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده سازندگان و شنوندگان از برنامه ، Greenroom تکامل می یابد. گفته می شود برنامه نویسی جدیدی در امتداد موسیقی ، فرهنگ و سرگرمی است.

ویژگی های بیشتری در اواخر تابستان امسال اضافه خواهد شد. این برنامه در حال حاضر در iOS و Android در 135 بازار دنیا در دسترس است.

اگرچه این برنامه در سراسر جهان در دسترس است ، اما در حال حاضر به زبان انگلیسی محدود است. گزینه های زبان با گذشت زمان گسترش می یابد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منبع: اسپاتیفای