Snapchat Up در طول COVID-19 ، داده ها نشان می دهد که چگونه رفتار کاربر در حال تغییر است

اسنپ ​​چت در سه ماهه اول سال 2020 11 میلیون کاربر فعال روزانه به دست آورد و تعداد کل آنها به 229 میلیون نفر رسید.

11 میلیون کاربر فعال روزانه (DAU) اضافی 20٪ نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

درگیری ضربات نامزدی نیز به اوج خود رسید.

به طور متوسط ​​، بیش از 4 میلیارد Snaps هر روز در Q1 2020 ایجاد می شد.

از آنجا که افراد برای ارتباط برقرار کردن در میان همه گیری های COVID-19 ، به Snapchat می روند ، این شرکت داده هایی را درباره تغییر فعالیت آنلاین کاربران در این مدت منتشر کرده است.

در اینجا نکات برجسته کلیدی این گزارش آورده شده است.

تأثیر COVID-19 بر کاربران Snapchat

نامزدی در همه زمان ها به اوج می رسد

تا کنون ، مردم به عنوان Snapchat به عنوان راهی برای ارتباط با چهره به چهره مردم روی می آورند.

مدت زمان مکالمه صوتی و تصویری بیش از 50 درصد در اواخر ماه مارس در مقایسه با اواخر فوریه افزایش یافته است.

مقاله پیشنهادی  راهنمای SEO خود را برای مبتدیان دریافت کنید [EBOOK]

در همین مدت ، مشارکت چت گروهی به اوج تمام وقت رسید.

تعداد اسنپ های ارسال شده بین دوستان نیز به اوج های جدید رسیده است ، بیش از قله های معمولی Snapchat در کریسمس و سایر تعطیلات مهم.

زمان سپری شده با ویژگی های منحصر به فرد Snapchat به پایان رسیده است

کاربران در حال یافتن روشهای جدیدی برای بکارگیری در سکوی Snapchat هستند.

زمان سپری شده با بازی ها ، لنزهای AR و نمایش های Snapchat تمام شده است.

ما شاهد مشارکت بسیار زیاد در بازی های اسنپ هستیم ، با بالاترین آمار از زمان راه اندازی برای کل زمان صرف شده ، تعداد بازیکنان و استفاده از ویژگی های اجتماعی درون بازی مانند صدا و چت. “

کاربران بیشتر وقت خود را صرف بازی کردن با لنزهای مختلف Snapchat می کنند ، در حالی که میزان استفاده در اواخر ماه مارس در مقایسه با اواخر ماه فوریه 25٪ است.

این شرکت می گوید زمان صرف تماشای نمایش های Snapchat بالاتر از همیشه است.

مقاله پیشنهادی  TikTok مبلغ 200 میلیون دلار بودجه برای پرداخت مطالب به کاربران پرداخت می کند

به ویژه ، محتوای گروه های News ، Health & Wellness و Gaming شاهد افزایش درگیری ها هستند.

کاربران Snapchat دیگر چه کاری انجام می دهند؟

طبق نظرسنجی و اطلاعات مکان جمع آوری شده در اواسط ماه مارس ، اسنپ چت داده هایی را درمورد آنچه کاربرانشان از سیستم عامل استفاده می کنند منتشر کرد.

کاربران Snapchat در داخل اقامت دارند:

  • 73 درصد حضور در دانشگاه و دانشکده پایین
  • 29٪ بازدید از نوار کمتر
  • 22٪ مسافر کمتری از هوا
  • 59٪ بازدید کنندگان موسیقی کمتر
  • 41٪ مسافرتهای بدنسازی کمتر

کاربران Snapchat عادتهای خود را تغییر می دهند:

  • 62٪ بیشتر جریان دارند
  • 21٪ بیشتر خرید می کنند
  • 38٪ بیشتر بازی می کنند
  • 23٪ در حال سفارش تحویل غذای بیشتر هستند

کاربران Snapchat از محتوای بیشتری استفاده می کنند:

  • 39٪ اخبار آنلاین بیشتری مصرف می کنند
  • 39٪ بیشتر تلویزیون تماشا می کنند
  • 29٪ بیشتر وقت خود را صرف رسانه های اجتماعی می کنند

درآمد آگهی در حال کاهش است

علیرغم اینکه Snapchat در چندین گروه به همه زمانها می رسد ، درآمد آگهی نسبت به ماه کاهش می یابد.

مقاله پیشنهادی  ابزار تحقیق بک لینک به روزرسانی بینگ

رشد سالانه Snapchat درآمدهای تبلیغاتی از ژانویه و فوریه به 58٪ رسید که در ماه مارس به 25٪ کاهش یافت.

همانطور که Evan Spiegel ، مدیر عامل شرکت Snapchat ، خاطرنشان می کند ، تبلیغات به دلیل بیماری همه گیر کاهش یافته است:

وی گفت: “در حالی که بسیاری از بودجه های تبلیغاتی به دلیل COVID-19 کاهش یافته اند ، ما در دو ماه اول سه ماهه رشد بالایی از درآمد را تجربه کردیم که رشد پایین تر ما را در ماه مارس جبران می کند.

این نرخ رشد بالا در آغاز سه ماهه نشان دهنده سرمایه گذاری های ما در مخاطبان ، محصولات تبلیغاتی و بهینه سازی ما است و به توانایی ما برای رشد درآمد در دراز مدت اطمینان می دهد. “

با این حال ، اشپیگل با اطمینان گفت ، این شرکت منابع را در صورت لزوم برای بهتر خدمت به تبلیغ کنندگان تغییر می دهد.

منابع: اسنپ چت (1 ، 2)