Snapchat برنامه صدور گواهینامه تبلیغات را راه اندازی می کند

اسنپ ​​چت از راه اندازی Focus ، آموزش جدید مبتنی بر ماژول آنها برای تبلیغ کنندگان و مارک های تجاری خبر داده است. این مکان به عنوان محلی برای “همه چیزهایی که شما باید در مورد تبلیغات Snapchat بدانید” لقب می گیرد ، علاوه بر این ، میان رشد اقتصادی هم برای کاربران و هم برای توانایی های برنامه ایجاد می شود.

“پورتال یادگیری جدید ما ، اسنپ فوکوس ، به روزترین منابع و مقصد ما برای کسب اطلاعات در مورد جدیدترین و بهترین ها از اسنپ چت و جامعه ای است که از آن استفاده می کند. این به تبلیغ کنندگان و آژانس ها کمک خواهد کرد تا روی پلتفرم ما تسلط داشته باشند و بر همه چیز تبلیغاتی اسنپ چت ارائه دهند. – اعلام اسنپ چت

زمینه های تمرکز

وقتی وارد سیستم می شوید ، به داشبورد اصلی منتقل می شوید ، که شامل 6 رشته اصلی دوره و منابع اضافی است. کاربران می توانند به عنوان یک کشویی در بخش منابع یا با مراجعه به سایت focus.snapchat.com به آن دسترسی داشته باشند.

Snapchat برنامه صدور گواهینامه تبلیغات

شش دوره به شرح زیر گروه بندی می شوند:

  • معرفی به Snapchat: Snapchat چیست ، چگونه دوربین کار می کند ، و چگونه افراد محتوای را تماشا می کنند
  • نسل Snapchat: “چرا” Snapchat ، و جزئیات در مورد ارزش ها و رفتارهای کاربر
  • تبلیغات در Snapchat: چگونه می توان نتیجه گرفت ، ایمنی مارک و اندازه گیری نتایج
  • شروع به کار در مدیر تبلیغات: کمپین ها ، مجموعه های تبلیغاتی ، نحوه طراحی و انتشار تبلیغات
  • بهترین شیوه های خلاقانه: جزئیات مربوط به بهترین روشها ، تبلیغات مجموعه ، فیلترها و لنزها
  • اندازه گیری و بهینه سازی کمپین ها: بهینه سازی ، بینش ، و گزینه های گزارش
مقاله پیشنهادی  راهنمای کامل جستجوگرهای محلی برای مکان های متعدد

Snapchat برنامه صدور گواهینامه تبلیغات

دوره های آموزشی با مثال های بصری ، تصاویر و متن ارائه می شود.

مربوط: 25 واقعیت شگفت آور که شما درباره Snapchat نمی دانید

آیا تبلیغ کنندگان باید با آموزش تمرکز زحمت بکشند؟

اگرچه محتوای کاملاً اساسی است ، اگر در تبلیغات اسنپ هرگز استفاده نکردید ، مکان مناسبی برای شروع است.

Snap Ads به عنوان یک قطعه کوچکتر از تبلیغات تبلیغاتی با جمعیتی کاملاً تعریف شده ، به اندازه 800 گوریل 800lb مانند فیس بوک یا گوگل تحت پوشش قرار نمی گیرند.

اگر قبلاً از Snap Ads استفاده کرده اید ، ممکن است مواردی را برای شما فراهم کند که فکر می کنید هنوز آن را انجام نداده اید و آزمایش خود را گسترش دهید.

صدور گواهینامه احتمالاً در زمان کنونی بسیار کم است ، بنابراین این امر بیشتر از اعتبار خیابانی با داشتن گواهینامه می باشد.

مربوط: 10 راه کسب و کار می توانند از Snapchat استفاده کنند

چرا باید تبلیغ کنندگان توجه کنند؟

این نشان می دهد که اسنپ به آرامی و به طور پیوسته در تلاش است تا دلار تبلیغ بیشتری کسب کند. در حالی که جمعیت های جوان همچنان از فیس بوک خود رها می شوند و جمعیت های قدیمی تر اینستاگرام را در آغوش می گیرند ، Snapchat وضعیت کوچک و پرقدرت خود را در جمع آوری جمعیت جوان حفظ کرده است.

در حال ارسال پیام های قوی تر است ، حتی با کمک نیاز بیشتر مردم به ارتباط بیشتر در طول قرنطینه در میان Covid-19.

در اجلاس شریک اسنپ ، آنها آمار پشت رشدی را که می بینند به اشتراک گذاشتند:

  • 170 میلیون کاربر روزانه Snapchat از واقعیت افزوده (موسوم به “AR” استفاده می کنند) ، یک روند رشد سه ساله بزرگ در مقابل تعداد 55 میلیون در سال 2017.
  • 40٪ در مقایسه با سال گذشته میزان مصرف “کشف” افزایش می یابد
  • چندین ویژگی جدید از جمله دستور صوتی برای فیلترها ، لنزهای محلی ، گسترش انواع لنزها برای افزودن توانایی شناسایی برای مواردی مانند انواع گیاهان و نژادهای سگ ، لیست مکانها در نقشه ها و موارد دیگر.

اسنپ ​​چت به 90٪ جمعیت 13 تا 24 ساله در ایالات متحده می رسد ، به طور متوسط ​​کاربر بیش از 30 دقیقه در روز را روی سیستم عامل می گذارد. آنها همچنین خاطرنشان می كنند كه ژنرال Z و هزاره ها بیش از یك تریلیون دلار قدرت خرید دارند و این گروه های سنی در حال یافتن برندهایی هستند كه احتمالاً سالها بعد با آن چسبیده اند.

این علاوه بر رشد پلت فرم تبلیغاتی است ، که شامل تبلیغات اخیر تبلیغاتی پویا در برنامه نویسی اصلی آنها می شود.

اظهارات اسنپ در مورد انتشار اسنپ فوکوس را می توانید در اینجا بخوانید.

مربوط: استفاده Snapchat در طول COVID-19