SEO چقدر طول می کشد؟

یكی از متداول ترین سؤالاتی كه من به عنوان یك متخصص سئو می گیرم این است كه “سئو چقدر طول می كشد؟”

این همچنین یکی از ناامید کننده ترین سؤالات است ، زیرا ، در حالی که مشتریان به طور واضح می خواهند یک جواب قطعی بخواهند ، به دلیل همه متغیرهای درگیر ، به سادگی امکان ارائه پاسخ وجود ندارد.

دلیلش این است که علاوه بر همه متغیرهایی که در بهینه‌سازی وب سایت خود نقش دارند ، باید در تلاشهای بهینه‌سازی رقبای خود ، آن متغیرها را نیز ارزیابی کنید.

این می تواند یک سوال در حال حاضر پیچیده را بی نهایت دشوار کند.

برای سرقت خط از “ستاره پیاده”:

“بهترین کاری که می توانم بکنم …”

بهترین کاری که من می توانم انجام دهم این است که محدوده ای از چهار ماه تا یک سال به شما بدهم.

این دامنه بر اساس سه متغیر اصلی تعیین شده است که مدت زمان SEO شما چقدر طول می کشد ، که عبارتند از:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ذکر این نکته حائز اهمیت است که حتی با وجود داده های موجود در این متغیرها ، هیچ فرمولی برای پاسخ به این سؤال وجود ندارد.

با این حال ، پاسخ دادن به آن بسیار بیشتر از حدس های ساده است.

فهمید چه مدت شما جستجوگرها كمك می كند تا ابتدا داده های پشت این سه متغیر را ارزیابی كند ، كار را شروع كرده و ارزیابی می كند كه چقدر سریع شروع به دیدن نتایج می كنید ، و سپس با استفاده از آن ، ایده را برای دستیابی به یک ایده خاص در طولانی مدت انجام می دهید.

نقش رقابت در SEO چه مدت طول می کشد

اگر چیزی مانند غلات صبحانه با طعم ماهی را می فروشید ، احتمالاً با هیچ رقابتی روبرو نخواهید شد.

با این وجود ، کسانی از ما که محصولات و خدماتی را می فروشیم که در حقیقت افراد واقعی آنها را خریداری می کنند ، براساس تقاضا با درجه های مختلف رقابت روبرو می شوند.

به عنوان مثال ، یک لوله کش که در بازار محلی کوچک مشغول خدمت است ، کمتر از یک کارگزاری املاک و مستغلات در خدمت یک شهر بزرگ ، با رقابت کمتری روبرو خواهد بود که نسبت به یک شرکت رهنی ملی با رقابت کمتری روبرو خواهد شد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همانطور که تصور می کنید ، صفحات وب رقیب تری نسبت به مخالفت شما دارند ، برای صعود به بالای نتایج جستجو ، طولانی تر طول خواهد کشید.

این یک الگوی سازگار خواهد بود که در آن هم آسانتر و هم سریعتر از صفحات پایین تر ، اما با بالا رفتن از نتایج جستجو ، هر مرحله بعدی اغلب به طور چشمگیری تلاش و زمان بیشتری خواهد کرد.

سئو چقدر طول می کشد؟ رقابت در مقابل دشواری

این هم به دلیل حجم رقبا است و هم این واقعیت که صفحات رده بالا تمایل دارند که متخصصان سئو را در پشت سر خود تجربه کنند.

یک جنبه از رقابت غالباً نادیده گرفته شده ، این ارتباط بین میزان رقابت در یک طاقچه و صلاحیت متخصصان SEO در پشت صفحات وب برتر در آن طاقچه است.

اینطوری در موردش فکر کن:

تقاضا شرکتها را به سمت طاقچه ها سوق می دهد و منجر به افزایش رقابت می شود.

این رقابت آنها را به سمت ارائه معاملات رقابتی تر سوق می دهد ، به این معنی که آنها باید سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند تا سودآور باقی بمانند.

این محیطی است که معمولاً شرکتهای بزرگتری را با جیب های عمیق تر طرف می کند – و آنها می توانند هزینه های لازم برای استخدام بهترین متخصصین سئو در صنعت را داشته باشند.

اگر مخالف این وضعیت هستید ، نبرد طولانی تر و سخت تر از پیش خود دارید.

مقاله پیشنهادی  الگوریتم هسته و پیوندهای آبی

بنابراین باید همه جوانب سئو رقبا را ارزیابی کنیم ، اما باید فراتر از جایی که امروز آنها ایستاده اند نگاه کنیم. این تنها یک نقطه شروع است.

ما همچنین باید به فعالیت آنها در طی چند ماه گذشته نگاهی بیندازیم ، و سپس به ادامه فعالیت آنها ادامه دهیم.

این مهم است زیرا برای اینکه از رقبای خود پیشی بگیرید ، در صورتی که می خواهید آنها را پشت سر بگذارید ، باید بیشتر از آنچه که هستند تلاش کنید.

هیچ راز نیست که پیوندها هنوز هم نقش مهمی در سئو بازی می کنند ، اما تأثیر آنها بر مدت زمان طولانی بودن آن به چندین عامل عمیق تر بستگی دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مورد اول حجم پیوندها به وب سایت شما است.

به طور کلی ، پیوندهای بیشتر به شما کمک می کنند با سرعت بیشتری به موفقیت SEO دست یابید ، اما این فقط یک بازی شماره نیست.

به طور کلی ، لینکهای کمتری با کیفیت بالا از وب سایتهای مربوطه نسبت به حجم بیشتری از پیوندهای کم کیفیت از وب سایتهای بی ربط تأثیر به مراتب بیشتری خواهند داشت.

این امر همچنین حائز اهمیت است زیرا به طور کلی پیوندهای با کیفیت بالا کسب درآمد دشوارتر است ، بنابراین تکثیر آنها برای رقبا دشوارتر خواهد شد.

و بر خلاف پیوندهای ایجاد شده با استفاده از روشهای خودکار تمایل به ماندگاری بیشتر دارند.

اما سرعتی که در آن پیوند کسب می کنید و سرعتی که پیوندهای شما در آن به دست آورده اید نیز می تواند عواملی باشد زیرا به طور کلی ، افزایش ناگهانی می تواند نشانگر تلاش غیر طبیعی برای دستکاری در رتبه بندی باشد.

اگر از روشهایی استفاده می کنید که رهنمودهای Webmaster Google را رعایت نمی کنند ، و شما یک افزایش ناگهانی در تعداد پیوندهای ورودی که باعث دستیابی به یک بررسی دستی هستند ، می توانید با یک مجازات روبرو شوید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این طبیعی به نظر می رسد:

رشد لینک طبیعی

این طبیعی به نظر می رسد کمتر طبیعی است ، اما بسته به عوامل دیگر ، مانند پوشش رسانه های اخیر ، عرضه محصول جدید یا کمپین بازاریابی محتوای قاتل ، می تواند کاملاً طبیعی باشد:

شاید رشد پیوند طبیعی

به نظر می رسد طبیعی به عنوان یک برنز برنز طبیعی است:

نه رشد لینک طبیعی

بنابراین ، به طور کلی ، هر چه سریعتر بتوانید لینکهای مرتبط و باکیفیت بدست آورید ، سریعتر رتبه بندی خواهید شد ، اما این امر با احتیاط همراه است.

سرعت پیوند شما – سرعتی که در آن پیوند کسب می کنید – باید رشد نسبتاً پایداری داشته باشند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر تاکتیک های ایجاد لینک شما از دستورالعمل های Google پیروی می کند ، این باید به طور طبیعی اتفاق بیفتد.

معمولاً فقط وقتی از تاکتیک های کلاه سیاه استفاده می کنید ، می بینید الگوهای غیر طبیعی که می تواند به پیشرفت شما آسیب برساند.

نقش محتوا در SEO چه مدت طول می کشد

مطالبی که در وب سایت شما منتشر شده است نقش مهمی در سرعت مشاهده نتایج دارد و اولین چیزی که باید بدانید این است که کیفیت بسیار اهمیت دارد.

خوشبختانه ، روزهای خاموش کردن صدها مقاله 300 کلمه ای که شما در پنجر سفارش داده اید ، قرار نیست هنگام رسیدن به رتبه خود سوزن را جابجا کنید.

اکنون ، این را تفسیر نکنید به این معنی که هر یک از مطالب منتشر شده شما باید یک جانور 4000 کلمه ای باشد.

در واقع ، حداقل یا حتی ایده آل طول وجود ندارد – برای حل مشکل یک بازدید کننده ، به سادگی باید به اندازه کافی طولانی باشد.

مقاله پیشنهادی  8 کاری که فروشندگان آمازون برای آمادگی در فروش Q4 باید انجام دهند

چه مدت SEO طول می کشد - طول محتوا

یک اسطوره وجود دارد که شما باید محتوای جدید را به آرامی منتشر کنید ، که از این تئوری ناشی می شود که انتشار مطالب جدید به طور همزمان می تواند برای گوگل غیر طبیعی به نظر برسد ، و در نتیجه می تواند به رتبه شما آسیب برساند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

قابل درک است که چگونه مردم می توانند این اسطوره را باور کنند ، اما توسط Google به طور رسمی از بین برده شده است.

اگر مطالب خوبی برای آماده شدن دارید ، از منظر سئو دلیل نمی شود که بلافاصله آن را منتشر نکنید.

هرچه زودتر آن را از آنجا خارج کنید ، زودتر تأثیر مثبتی در رتبه بندی شما خواهد داشت.

انتظار فقط باعث می شود SEO شما بیشتر طول بکشد.

شایان ذکر است که رتبه بندی یک صفحه وب با سن آن ارتباط دارد.

به عبارت دیگر ، صفحات جدید تمایل به رتبه بندی و همچنین صفحات قدیمی ندارند ، اما این به دلیل عوامل دیگر است ، نه سن.

در این یادداشت ، من توصیه می کنم یک برنامه چاپ و نشر مداوم را حفظ کنید ، نه اینکه انتشار آن را به دو دلیل انجام دهید ، به دو دلیل:

  • این به Google نشان می دهد که محتوای جدید به طور مرتب به وب سایت شما اضافه می شود ، که به طور کلی عنکبوت های آنها را ترغیب می کند که بیشتر به آن دامن بزنند. این به سرعت بخشیدن به تلاشهای SEO شما کمک می کند.
  • این باعث می شود تا کاربران بیشتر به وب سایت شما بازگردند ، که ممکن است به ارسال سیگنال های مثبت تجربه کاربر به Google کمک کند ، و در نتیجه ، بیشتر تلاشهای سئو شما را تسریع کند.

با این حال ، این فقط ایجاد محتوا نیست.

حذف محتوا می تواند نقش مهمی در مدت زمان SEO شما داشته باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نکته اصلی تعیین این است که کدام محتوا را حفظ کنید ، کدام یک را بهبود بخشید و کدام یک را حذف کنید.

دنی گودوین در این باره میزبان وبینار بود که در آن توضیح داد که چگونه ژورنال موتور جستجو از این روش برای جمع کردن تعدادی از صفحات زیر استفاده استفاده می کند ، که به افزایش عملکرد کلی سایت در نتایج جستجو کمک می کند.

در نهایت ، نکته اصلی ایجاد محتوای مفید و مفید است که نیاز مخاطبان شما را برطرف می کند و مرتباً آن را بهبود می بخشید.

و اگر برای این کار به دلیل دیگری نیاز دارید ، محتوای با کیفیت بالاتر و با فرم بلند تمایل به کسب لینک های بیشتر در مقایسه با محتوای کم کیفیت و / یا کوتاه تر دارد.

در حقیقت ، برایان دین Backlinko 912 میلیون پست وبلاگ را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و تعیین كرد كه محتوای بلند فرم به طور متوسط ​​77.2٪ پیوند بیشتر از مقالات كوتاه کسب می كند.

بنابراین اگر چه محتوا به نوبه خود نقش مهمی ایفا می کند ، روی تلاش برای ایجاد پیوند شما نیز تأثیر می گذارد ، بنابراین مانند یک دو به یک است.

بنابراین ، آیا این فقط یک حدس تحصیل کرده است؟

کار ما بسیار شبیه کار هواشناسی است ، جایی که با وجود همه دانش ، تجربه و ابزار ما ، اغلب اوضاع اشتباه می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

و دقیقاً مثل هوادار محلی من ، که می خواهم آن را خفه کنم تا وقتی که نقشه ساحل من بر اثر بارانی که او وعده داده بود اتفاق نمی افتد ، آبی رنگ شود ، مشتری های ما غالباً ناامید می شوند وقتی که نتیجه را نمی بینند. کمپین SEO آنها به همان سرعتی که دوست دارند

مقاله پیشنهادی  Pinterest پینهای داستان و ابزارهای جدید بیشتری را راه اندازی می کند

بخشی از کار یک متخصص حرفه ای سئو ، مدیریت انتظارات مشتری است.

این منطقه ای است که بسیاری در آن ناکام هستند.

با تشکر از اینکه به آنها گفته شده است که خیلی از پزشکان می شنوند ، بسیاری از مشتری ها امروز انتظارات غیر واقعی دارند. در نتیجه ، بسیاری از مردم فکر می کنند این چیزی است که فقط چند هفته یا حتی ماه طول می کشد.

ممکن است فقط در عرض چند هفته شاهد پیشرفت در رتبه بندی ارگانیک و افزایش ترافیک برای مباحث کلمات کلیدی با کمی رقابت باشید.

از طرف دیگر ، مباحث نسبتاً رقابتی ممکن است ماهها طول بکشد ، در حالی که عبارات بسیار رقابتی حتی ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد!

به عنوان مثال ، تیم من توانست وب سایت شماره 1 را برای اصطلاح “شرکت بازاریابی” رتبه بندی کند ، که چندین سال منجر به ایجاد جریان مداوم شد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با این حال ، با وجود مهارت ها ، نیروی انسانی و منابع ما ، برای رسیدن به آن حدود یک سال کار مداوم طول کشید.

از طرف دیگر ، هنگامی که یک وب سایت برخی از اطلاعات ناخوشایند در مورد وی را منتشر کرده بود ، کاملاً خاص و بدون حضور دیجیتالی به ما مراجعه کرد که کاملاً خارج از متن بود.

از آنجایی که مقام نخست را در گوگل به نام خود داشت ، این باعث شده بود تجارت قابل توجهی از وی کسب شود.

خوشبختانه ، رقابت کمی برای نام وی وجود داشت ، و آن وب سایت اختیار چندانی نداشت ، بنابراین ما توانستیم چند صفحه اول در نتایج جستجو را با صفحاتی که در طی چند هفته کنترل می کردیم پر کنیم.

همچنین مواردی را دیده ام که مشتری و حتی آژانس ها از شیوه هایی استفاده کرده اند که می توانند دستورالعمل های Webmaster Google را نقض کنند.

در حالی که ممکن است این در کوتاه مدت کار کند ، در نهایت با یک مجازات روبرو خواهید شد و در ادامه از همان جایی که شروع کرده اید نتیجه خواهید گرفت.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

از دهان اسب (گوگل)

شما باید قبل از دیدن نتایج حاصل از تلاش SEO خود ، چندین ماه تا یک سال سرمایه گذاری کنید ، اما حتی در این صورت ، شما پادشاه تپه نخواهید بود.

این همان چیزی است که گوگل درباره آن گفته است. (به پرش به علامت 1:40 بروید تا مستقیماً به پاسخ آنها به سؤال “سئو چقدر طول می کشد؟”)

https://www.youtube.com/watch؟v=piSvFxV_M04

در حقیقت ، طبق یک تجزیه و تحلیل آماری جامع توسط تیم سولو ، تنها 5.7 درصد از کل صفحات تازه منتشر شده طی 10 سال به 10 صفحه برتر Google خواهند رسید.

و حتی پس از انجام این کار ، شما قادر نخواهید بود بر روی پیراهنهای خود استراحت کنید زیرا رقبای شما – اعم از تازه وارد و تازه وارد – دائما در تلاشند تا این مقام را از شما بگیرند.

به عبارت دیگر ، این یک تلاش مداوم است که هرگز کاملاً کامل نخواهد بود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نتیجه

شما نمی توانید بطور دقیق پیش بینی کنید که SEO تا چه زمانی شروع به کار کند ، دقیقاً چقدر طول می کشد.

با این وجود ، شما می توانید بر اساس متغیرهای خاص یک حدس بسیار تحصیل کرده ایجاد کنید ، و سپس با گذشت زمان ، می توانید ایده بهتری راجع به مدت زمان طولانی در طاقچه خاص خود در برابر رقبای خود بدست آورید.


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تصاویر در پست: ایجاد شده توسط نویسنده