SEO ، بازاریابی جستجو و موسیقی Heavy Metal [PODCAST]

برای قسمت 201 نمایشگاه ژورنال موتور جستجو ، ما یک پانل ویژه متشکل از همکارهای فلزی در صنعت جستجو داریم:

در پادکست امروز ، تصمیم گرفتیم کمی سرگرم کننده باشیم. ما عاشق فلز هستیم و همچنین همه چیز را جستجو می کنیم ، بنابراین می دانستیم که چرا این دو را کنار هم قرار ندهیم؟

معلوم می شود که بین فلز و سئو ارتباطات زیادی وجود دارد.

یک مطالعه Stack Overflow نشان داد که فلز ، از جمله فلز سیاه و سفید ، یک ژانر محبوب است ، به خصوص در برنامه نویسی ، زیرا باعث بهبود بهره وری و تمرکز می شود.

توسعه دهنده پاندورا ، راب ویتلوک اظهار داشت:

“وقتی صدای آواز تمیز را می شنوم ، مغز من شروع به ردیابی آنچه می گویند و منحرف می کند. اما با vokills ، فقط صدا است. شما در مورد آنچه آنها می گویند فکر نمی کنید بنابراین به درون پس زمینه محو می شود. “

ویتلاك اضافه كرد: “اگر می دانم كه مدت طولانی است در یك كار خواهم بود ، فلز سیاه را قرار خواهم داد.” “به خصوص اگر این چیزی باشد که من از انجام آن کمی ناراحت هستم. … فلز سیاه از نظر عاطفی برانگیخته است به گونه ای که فلز مرگ نیست. مواقعی وجود دارد که شما در حال کدگذاری هستید و به نوعی به آن آگاهی عاطفی نیاز دارید. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بیایید به فلزترین نسخه ما تا کنون شیرجه بزنیم.

SEO & metal

چگونه همه شما برای کمک به بهره وری و تمرکز فلز را پیدا کرده اید – و آیا آن را برای شما دارد؟

ناوه هاپکینز (NH): واقعاً خنده دار است اگر روز من با ترکیبی کاملاً مشخص از آنچه من آهنگهای قدرت می نامم شروع نمی شود ، من کل روز استرس می خورم.

من به طور خاص حداقل به 90 دقیقه گوش دادن به آهنگ ها نیاز دارم. من کمی متفاوت از مطالعه هستم.

من واقعاً به آوازهای خیلی تمیز احتیاج دارم ، بنابراین من طرف دیگر فلز هستم. اما اگر روز خود را با آن 90 دقیقه شروع نکنم ، نه تنها من چندان مولد نیستم ، بلکه تمایل دارم ساعت های بیشتری را نیز از کاری که می توانم انجام دهم ، کارهای خلاقانه و تحلیلی را از دست بدهم.

بنابراین صبحهای من تمرکز زیادی روی ایجاد محتوا برای رهبری فکری عمومی دارند ، اما پس از آن نیز برای حساب مشتری ، مواردی که کمی سخت تر هستند ، و من صبح ها را هنگام گوش دادن به آن موسیقی قرار می دهم ، روز خوب را شروع کردم

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با این حال ، اگر تماس های پشتیبان یا تماس زیادی دارم ، و نمی توانم با آهنگی در بین آن شارژ شوم ، هر جلسه بعدی بدتر و بدتر و بدتر می شود ، هر کار بعدی بدتر و بدتر و بدتر می شود.

بنابراین من نمی خواهم چیزی به اندازه صریح بگویم “گوش دادن به موسیقی به اندازه اکسیژن برای من مهم است” ، اما حداقل برای سلامتی روانی و بهره وری من ، بسیار نزدیک است.

جان مک آلپین (JMA): فلز نوعی سلاح مخفی من هنگام کار است زیرا من تمایل دارم در حالی که کار می کنم به چیزهای مختلف گوش دهم.

مقاله پیشنهادی  8 چیزهایی که تبلیغ کنندگان می گویند در طول COVID-19 انجام می دهند

من وزوز گوش و ADHD شدید دارم ، به همین دلیل در کنار هم ، باید به نوعی محرک خارجی در خارج از کار داشته باشم. و بنابراین برای من ، فلز دو کار را انجام می دهد.

یک ، من مفهوم عدم گوش دادن به آوازها یا اشعار را دوست دارم ، اما برای من بیشتر ریتمیک است.

هنگامی که شما یک شکستگی یا یک بخش سریع سریع دارید ، واقعاً باعث می شود احساس کنم در یک جریان هستم و به شما کمک می کند تا مغز من به یک فکر سریعتر تبدیل شود ، بنابراین من کمی واضح تر هستم.

و فکر می کنم ، به خصوص اگر من یک مشکل بزرگ داشته باشم ، یا در جایی که واقعاً نیاز به نمایش اعتماد به نفس دارم ، یک ممیزی بزرگ را انجام دهم ، این کار به من کمک می کند تا هر زمان که کار می کنم این اطمینان را به من بدهید.

جسی مک دونالد (JMD): این برای من جالب است ، من واقعاً احساس می کنم موسیقی به اندازه اکسیژن برای من مهم است.

من به آن روز نیاز دارم این برای من مدت زیادی بوده است

بنابراین نمونه ای از مورد بهره وری که من از چند سال پیش داشتم ، با دوستان در گروه حیوانات به عنوان رهبر آشنا شدم ، که یک گروه ساز بسیار مترقی است.

او همه چیز در مورد آنها بود ، هر وقت که کار می کرد به آنها مثل دیوانه گوش می داد.

و سعی می کنم ، اما نمی توانم تمرکز کنم. من همیشه به آنچه موسیقی انجام می داد توجه بیشتری می کردم.

و من به نوعی مصمم شدم که دلیل این امر مؤثر بوده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بنابراین من شروع به کار در سایت WooCommerce کردم که مجبور شدم خیلی ویرایش کنم ، و فهمیدم که چیزی که من را ادامه می دهد ، گوش دادن به برنامه فرار دیلینجر به طور مکرر است.

و اگر شما تا به حال برنامه فرار دیلینگر را نشنیده اید ، آنها به نوعی در این نوع پیشرفت ریاضی قرار می گیرند که بسیار متناقض و آشوب آور است.

با گوش دادن به آهنگ ها ، “شیر مارمولک” ، “حباب سیاه” و “پیشرو” به طور تکرار ، دو هفته ویرایش آن سایت WooCommerce را از طریق من دریافت کرد.

هر چیز دیگری که گوش کردم ، تمرکز نمی کنم. عجیب بود.

و اگر به آنها گوش فرا دهید ، عجیب است که برای من کار کرده است ، اما به دلایلی هرج و مرج من را به وجود می آورد.

این همه چیز را از ذهن من دور نگه می دارد و به من اجازه می دهد تا روی یک چیز تمرکز کنم.

من وقتی می خوابم به آن گوش می دهم. همین مسئله ، اینگونه خوابم می برد که به چیزی شبیه به این گوش می کنم زیرا تمرکز من را تنگ می کند.

بنابراین وقتی که به فلز هرج و مرج دیوانه گوش می دهم ، بازدهی زیادی پیدا می کنم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به نظر شما این مسئله به ویژه در مورد فلز است که الهام بخش وفاداری است و چگونه می توانیم از آن دانش در کاری که در SEO و بازاریابی انجام می دهیم استفاده کنیم؟

NF: در بسیاری از آهنگ ها داستانی وجود دارد که با چیزی بزرگتر از خودمان صحبت می کند.

مقاله پیشنهادی  خودکارسازی وظایف SEO شما با هملت باتیستا [PODCAST]

مثل اینکه اگر بتوانیم قهرمان پیروزی شر شویم ، اگر بتوانیم شیطان شویم که در فرزند هفتم پسر هفتم است ، اگر بتوانیم از تمام این قدرت استفاده کنیم ، چیز بسیار ویژه ای در این مورد وجود دارد.

و هدیه فلز این است که آن را فقط در دسترس یک شخص قرار نمی دهد بلکه باعث دسترسی همه افراد می شود.

بنابراین با ترجمه آن به بازاریابی ، چگونه می توان شخصیتهایی را که به بهترین وجه با پیامی که می خواهیم در آنجا بنویسیم شناسایی کردیم و آنرا اصلاح می کنیم تا با کاربر صحیح صحبت کند؟

متالیکا پوششی از پوکمون را انجام داد.

این دقیقاً همان محتویاتی است که شما می خواهید جلوی یک کودک بگذارید تا آنها را به فلز متصل کرده و از آن مسیر پیروی کنند ، بر خلاف قرار گرفتن در معرض آنها ، من نمی دانم “یکی”.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این آهنگ آهسته تر است. این برای بچه ای که بسیار پر انرژی است دشوارتر خواهد بود ، منظور من این است که همیشه استثنائاتی وجود دارد ، اما ورود آنها به آن.

بنابراین فقط درک پیام رسانی خود را.

JMD: نکته جالب در مورد بسیاری از باندهای فلزی و به خصوص اوایل اواسط دهه 2000 به ویژه موج جدید فلز آمریکایی ، بنابراین گروههایی مانند Lamb Of God و Trivium و Unearth و Killswitch Engage در تلاشند کارهای جدیدی انجام دهند. هر وقت آلبوم جدید می گذاشتند …

در حالی که این بسیاری از مسائل مبتنی بر تکنیک است ، آنها دائماً قلم ها را تغییر می دهند.

بنابراین شما مرتباً این پیشرفت را انجام می دهید ، اما تمرکز روی کیفیت همیشه وجود دارد.

این نوع ترجمه ها به آنچه می خواهید با هر کاری که مربوط به جستجو باشد انجام می شود ، به ویژه هنگامی که مربوط به محتوا باشد ، برمی گردد.

شما همیشه به دنبال تحول هستید ، اما باید اطمینان حاصل کنید که کیفیت آنجا وجود دارد ، زیرا اگر کیفیت در آنجا نباشد ، قرار نیست با افراد طنین انداز شوید …

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

JMA: من فکر می کنم این برای من واقعاً جالب است ، گروههایی که شما دوست داشتند و بر اساس هنجارهای اجتماعی دوست نداشتید و پس از آن دوست نداشتید.

به یاد دارم که بزرگ شدم گروههای خاصی را دوست داشتم ، و بعضی از افراد دوست داشتند ، “اوه ، دوست ندارد خنک باشد.”

و بنابراین من حدس می زنم وقتی جوان تر هستید ، دوست دارید ، “خوب ، بنابراین من احتمالاً نباید آن گروه را دوست دارم.”

و وقتی بزرگتر می شوید ، دوست دارید ، “چرا جهنم من از گوش دادن به آن گروه دست کشیدم؟ آنها هنوز عالی هستند. “

همانطور که من دیدم کیت گودن در نظرات ، گهواره پلیدی را مطرح می کند.

و من به یاد دارم که در دبیرستان به آن گوش فرا دادم ، و بعد شخصی که دوست دارد ، “واقعاً؟ آهن سیاه؟ عجیب است. “

مقاله پیشنهادی  YouTube گزینه های قالب تبلیغ را برای صفحه های تلویزیون گسترش می دهد

و بعد دوباره برمی گردم و دوست دارم ، “این آهنگ خوبی بود. من در مورد چی صحبت می کنم؟ “

بنابراین شما باید به آنچه دوست دارید وفادار باشید …

دنی گودوین (DG): من فکر می کنم نکته مهم شناخت مخاطبان شماست و دانستن اینکه چه موقع انجام این تکامل درست است …

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

من فکر نمی کنم اوت می توانست از “پارک بلک واتر” به سبک پینک فلوید رفته باشد … یک گذار به آنجا انجام شد ، و فکر می کنم آنها احساس می کنند مخاطبانشان برای آن آماده بودند.

ما می توانیم در مورد بحث و گفتگو در مورد فلز صحبت کنیم … آیا می توانیم مایحم را مشهورترین گروه تاریخ فلز سیاه بدانیم؟

JMD: شاید. منظورم این است که آنها اساساً آنرا ساخته اند ، و داستان آنها ، در این مرحله ، آنقدر گسترش یافته ، و به دروغ گفتن و همه چیز بله ، آنها احتمالاً بحث برانگیزترین گروه تاریخ هستند.

JMA: بله ، همین حالا هم خیلی اسطوره شناسی پشت آن است.

DG: آنها این اسطوره شناسی را در سراسر گروه ایجاد کرده اند ، که بسیار چشمگیر است. این فقط رشد می کند ، و کارهای خودش را انجام می دهد …

JMA: منظورم این است که مارک ها می توانند همین کار را انجام دهند. اگر می توانید یک اسطوره تجاری و مواردی از این دست ایجاد کنید.

من فکر می کنم دیزنی خوب است. بحث و جدل و اساطیر بسیار زیادی در پشت خود والت دیزنی وجود دارد ، اما هنوز هم در صدر قرار دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

NF: در صحبت کردن با زمانهایی که ما در آن زندگی می کنیم ، مهم نیست که در کدام طرف قرار بگیرید ، از نظر شما با طرف مقابل اختلاف نظر خواهید داشت.

این نوع درک است ، “آیا من اهمیت می دهم که اختلاف نظر وجود دارد؟ آیا مشتری اصلی من قصد مراقبت از من را دارد [fill in the blank]؟ “

از نظر بحث و جدال ، گروهی که به ذهنم خطور می کند در واقع Ghost هستند. آوازهای جالب ، صدای جالب.

او اساساً کل گروه را به بردگی گرفته است ، با این حال همه ما سراغ این آهنگ ها می روند و تشویق می شویم ، زیرا مطمئناً ما این کار را انجام می دهیم و این دقیقاً در چه مقطعی است که اختلاف نظر مفید است.

این لبه در بازاریابی ، آن لبه در محتوا ، در مقابل آنچه وحشتناک است ، تیز می کند.

این پادکست توسط Ahrefs و Opteo برای شما آورده شده است.

برای گوش دادن به این موتور جستجو پادکست نمایش با ناوه هاپکینز ، جسی مک دونالد و جان مک آلپین:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای گوش دادن به سایر نمایشگاه های ژورنال موتور جستجو ، از بایگانی پادکست ما دیدن کنید پادکست ها!

می توانید جستجو و از بین بردن: جستجوگرها ، جستجو در بازاریابی و موسیقی سنگین فلزی را در YouTube مشاهده کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=xaESrpSeclc


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا