Semrush به فروش عمومی سهام در بورس اوراق بهادار نیویورک می پردازد

سمروش در حال اعلام عرضه اولیه سهام (IPO) سهام شرکت است که روز دوشنبه ثبت شده است و شرکت فروش نرم افزار SEO سهام خود را در بورس سهام نیویورک (NYSE) مشاهده می کند.

در بیانیه ثبت نام برای IPO پیشنهادی ، گفته شده است که Semrush قصد دارد سهام عادی کلاس A خود را در زیر نماد “SEMR” لیست کند.

تعداد سهام پیشنهادی و دامنه قیمت پیشنهادی هنوز مشخص نشده است.

Semrush به عنوان “یک شرکت رشد در حال ظهور” ذکر شده است که مشتریان را قادر می سازد روندهایی را با بینش عملی که می تواند منجر به بهبود دید آنلاین شود ، درک کنند.

ویژگی های برتر Semrush در بین سئوکاران مورد علاقه است ، اما این نرم افزار همچنین راه حل هایی برای PPC ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و تحقیقات رقابتی ارائه می دهد.

Semrush در مجموع بیش از 50 محصول ، ابزار و لوازم جانبی ارائه می دهد و به بیش از 67000 مشتری پرداخت می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا جزئیات مهمتری درباره این شرکت آورده شده است ، که سمروش در پرونده خود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) فاش کرد.

Semrush By The Numbers

Semrush جزئیات زیر را در بیانیه ثبت IPO خود ارائه می دهد:

  • در مجموع بیش از 50 ابزار ارائه می دهد
  • به 143 شهرستان خدمت می کند
  • 12 سال در تجارت بوده است
  • دارای 980+ کارمند در 5 کشور
  • سالانه 144 میلیون دلار درآمد کسب می کند
  • بیش از 67000 مشتری پرداخت
  • حاشیه ناخالص 76٪
  • 37 میلیون دلار سرمایه جمع کرد
  • 9/94 درصد مشتریان در رده های کوچک و متوسط ​​قرار دارند
  • 54 درصد درآمد در خارج از ایالات متحده تولید می شود
مقاله پیشنهادی  Google نحوه استفاده از ابزار Removals را در کنسول جستجو برای مخفی کردن محتوا توضیح می دهد

مشتریان Semrush می توانند به اطلاعات عملی قابل دسترسی در موارد زیر دسترسی داشته باشند:

  • 200 میلیون دامنه
  • 20 میلیارد کلمه کلیدی
  • 33 تریلیون بک لینک
  • 17 میلیارد URL
  • 310 میلیون تبلیغ بنر Google Display Network
  • 1 میلیارد رویداد در روز مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد

استراتژی های رشد Semrush

سمروش قصد دارد بعد از عمومی شدن چه کاری انجام دهد؟

در اینجا مواردی است که این شرکت به عنوان عناصر اصلی استراتژی رشد خود ذکر می کند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • مشتریان جدیدی را پرداخت کنید
  • استفاده از پلت فرم آن را توسط پایگاه مشتری موجود خود گسترش دهید
  • به نوآوری و توسعه محصولات و ویژگی های جدید ادامه دهید
  • ادغام ها و ادغام های فرصت طلبانه را دنبال کنید

چرا باید در Semrush سرمایه گذاری کرد؟

سمروش قصد دارد با درآمد حاصل از این IPO چه کاری انجام دهد؟

این شرکت می گوید تمام درآمد خالص برای توسعه بیشتر Semrush سرمایه گذاری مجدد می شود:

“ما در حال حاضر قصد داریم در درجه اول از سود خالص این پیشنهاد برای سرمایه گذاری بیشتر در فعالیت های فروش و بازاریابی خود برای رشد مشتری خود ، برای تأمین هزینه های تحقیق و توسعه خود برای ارتقا بستر فناوری و عملکرد محصول ، برای پرداخت هزینه های عمومی و اداری استفاده کنیم. ، و سایر استراتژی های رشد ما که در جاهای دیگر این دفترچه توصیف شده اند ، تأمین مالی شوند.

ما همچنین ممکن است بخشی از سود خالص را برای خرید شرکت های تکمیلی ، فن آوری ها یا دارایی های دیگر استفاده کنیم ، اگرچه در حال حاضر هیچ توافق نامه ، تعهد یا تفاهم در رابطه با چنین معامله ای نداریم. “

خطرات سرمایه گذاری در Semrush

مقاله پیشنهادی  آسیب پذیری ورود به سیستم وردپرس 1+ سایت را تحت تأثیر قرار می دهد

Semrush خطرات مربوط به تجارت خود را شرح می دهد ، همانطور که در پرونده های IPO به طور استاندارد وجود دارد ، بنابراین سرمایه گذاران می توانند یک تصمیم تحصیل کرده بگیرند.

من همه آنها را در اینجا لیست نمی کنم ، اما لازم به ذکر است یکی از آنها به خصوص که همه ما می توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم.

Semrush می گوید: تغییر در الگوریتم های موتور جستجو از بزرگترین خطرات برای تجارت آن است:

“تغییر در الگوریتم های موتور جستجو ممکن است از اثر بخشی از محصولات ، ابزارها و افزودنی های ما بکاهد و به طور بالقوه منسوخ شود. به عنوان مثال ، اگر یک موتور جستجوی خاص استفاده از بک لینک را در الگوریتم رتبه بندی خود متوقف کند ، درک مشتری ما از ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک ، که به مشتریان امکان تجزیه و تحلیل و نظارت بر مشخصات بک لینک وب سایت های خود و سایر وب سایت ها را می دهد ، ممکن است تأثیر منفی بگذارد.

به همین ترتیب ، اگر یک موتور جستجو به دلیل دستیابی به بک لینک غیر طبیعی ، مجازات دستی یا اقدام علیه صفحات وب را متوقف کند ، در این صورت مشتریان ما ممکن است تشخیص دهند که حسابرسی از بک لینک های آنها غیرضروری است و همین امر باعث می شود که آنها از ابزار حسابرسی بک لینک ما بی ارزش شوند ، که به شرکت ها امکان می دهد وب سایت های مخرب را بررسی کنند به سایتهای خود پیوند داشته باشید ، یا به طور کلی استفاده از آن را متوقف کنید. “

در صورت بروز هر یک از این تغییرات ، Semrush می گوید که محصول خود را “دوباره کالیبره” می کند.

افکار جامعه جستجوگرها

هر روز یک شرکت نرم افزاری SEO در NYSE لیست نمی شود. ما با جامعه SEO تماس گرفتیم تا نظرات آنها را در مورد این اخبار و آنچه در آینده از این شرکت انتظار دارند ، جلب کنیم.

ناوا هاپکینز، مدیر رسانه های پرداخت شده در Justuno ، می گوید:

“Semrush اولین ابزار SEO من بود که من حرفه خود را در بازاریابی دیجیتال کشف کردم و برای فصل بعدی آنها هیجان زده هستم. تعهد آنها به بهترین ابزارهای کلاس و آموزش در دسترس بازاریابی دیجیتال ، زمینه را برای درک و شفافیت بیشتر در و بازاریابی محتوا فراهم کرده است. با استفاده از این IPO ، من انتظار دارم که آنها ساده تر ابزارها / گردش کار را کاهش دهند زیرا آنها کانال های دیجیتالی را که ارائه می دهند آینه می کنند (یعنی کمپین های هوشمند). “

آدام ریمر ، رئیس در بازاریابی آدام ریمر ، می گوید:

“Semrush از اطلاعات و دانش خود برای ساختن ابزارهای جدید قبل از بازی استفاده می کند. آنها ابتدا با یک برنامه ریز کلمات کلیدی و ابزار نقشه برداری موضوع به بازار عرضه شدند. آنها همچنین موارد زیادی را ایجاد می کنند که شکست می خورند ، اما حداقل آنها در حال ایجاد ابزارها و ویژگی های جدیدی هستند که کاربردهای عملی دارند. این ابزارها می توانند آنها را وارد بازارهای جدید مانند رسانه های اجتماعی ، جستجوی سایت ، بهینه سازی تبدیل و موارد دیگر کنند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر افکاری دارید که می خواهید آنها را به اشتراک بگذارید ، لطفاً در رسانه های اجتماعی با ما تماس بگیرید.

منابع: businesswire، sec.gov