پادکست: بارگیری
مشترک شدن در: پادکست های اپل | Google Podcasts
جس بوده ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهلد برای ارائه اخبار بازاریابی دیجیتال هفته با یک قسمت دیگر از بازاریابی O’Clock در اینجا هستند.
به علاوه ، ما ایده های جدید و شایان ستایش برای ویژگی های خوراک Google محصول داریم ، سئو مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید – همانطور که در تندرستی تلویزیون مشاهده می شود ، و سعی می کنیم بهترین تلاش خود را برای تأثیر گذارترین B2B تأثیرگذار آمریکا داشته باشیم.
فرم های سرب سرب Quora
Quora اعلام کرد که آنها فرم های تولید سرب را راه اندازی می کنند تا تبلیغ کنندگان بتوانند داده های سرب را بدون اینکه کاربران Quora.com را ترک کنند ، ضبط کنند.
در این زمان ، 12 فیلد فرم برای انتخاب از جمله اطلاعات تماس ، اطلاعات اشتغال و اطلاعات مکان وجود دارد.
داده های جمع آوری شده از این فرم های جدید می توانند در CRM شما از طریق ادغام Zapier استفاده شوند.
ابزارهای جدید میزبان بینگ
بینگ از انتشار کامل نسخه های براق و جدید وب ماینر خود در بینگ خبر داد.
ویژگی های جدید شامل یک تستر robots.txt ، یک ابزار حسابرسی سایت در صورت تقاضا است که برای بررسی مسائل مربوط به سئو بررسی می کند ، و یک ابزار بازرسی URL برای بررسی برای فهرست بندی موضوعات.
آنها همچنین گزارشهای موجود را بهبود بخشیده ، فرایند تأیید را به روز کرده و تجربه پیمایش سایت را ساده تر کرده اند.
رقابت در نتایج جستجوی Google
در یک مطالعه جدید ، 15،000 سؤال از Google مورد بررسی قرار گرفت و 41٪ از نتایج در صفحه اول نتایج جستجوی تلفن همراه Google برای ویژگیهای Google بود.
این مطالعه شامل تعاریف فرهنگ لغت گوگل ، “افراد نیز از جعبه ها سؤال می کنند” ، صفحه دانش ، و چرخ فلک های جستجو مربوط به تعریف خواص Google را دارند.
سپس، ریشاب رستوگی به ما یادآوری می کند که چرا فروش و بازاریابی تطبیقی است که در بهشت B2B ایجاد شده است.
می توانید بی کفایتی را متوجه شوید # b2b بازاریاب (یا تیم) با تجزیه و تحلیل چگونگی همکاری / فروش نزدیک با آنها.
اگر در نزدیکی فروش کار نکنید (به هر دلیلی) ، این یک دستور شلیک مناسب برای عدم موفقیت است.
آنها بزرگترین دارایی شما هستند. اینجا منطقه خاکستری وجود ندارد.#بازار یابی
– ریشاب رستوقی (@ rishabh_r47) 29 ژوئیه سال 2020
ICYMI ، برایان گاروین، درمورد اینکه چه اشتباهی در صنعت وجود دارد ، فکر می کند.
تعداد زیادی از ژنرالیست ها که جزئیات را درک نمی کنند
و بسیاری از متخصصان ، دریافت نمی کنند که منطقه خاص آنها چگونه در تصویر بزرگتر قرار می گیرد
– برایانت گاروین (BryantGarvin) 28 ژوئیه 2020
تبلیغات
ادامه خواندن در زیر
سپس ما به سؤالات بازاریابی دیجیتال شما در طول بخش دور رعد و برق ما پاسخ می دهیم:
- چه کسی می تواند از فیلم های TikTok شما برای تبلیغات استفاده کند؟
- چه چیزی راجع به تبلیغات محلی خدمات باید بدانید؟
- چه موقع گوش دادن پادکست به سطح قبل از COVID بازگشت؟
- جایی که ممکن است در تبلیغات جستجوی Google فونت بزرگتر مشاهده کنید
- چرا سازندگان TikTok ممکن است از اینستاگرام دستمزد بزرگی دریافت کنند
- روزانه چند ساعت مردم را صرف استفاده از برنامه ها می کند؟
اگر از اطمینان شما لذت برد ، حتماً برای عضویت به سایت بازاریابی O’Clock بروید!
اعتبار تصویر برجسته: سرو شمال
پادکست: بارگیری
مشترک شدن در: پادکست های اپل | Google Podcasts