Pinterest یک قانون رفتاری جدید دارد که همه کاربران باید از آن پیروی کنند

Pinterest اعلام کرد که به زودی یک کد اجباری اجباری ، به نام Creator Code ، با هدف حفظ یک تجربه مثبت برای همه کاربران اجرا خواهد کرد.

کد Creator شامل خط مشی هایی است که همه باید هنگام ایجاد محتوا برای Pinterest رعایت کنند.

قبل از اینکه کاربران پین های داستان را ارسال کنند ، Pinterest قصد دارد پذیرش این دستورالعمل ها را اعمال کند.

در حالی که Pinterest قبل از انتشار پین های داستان ، از همه کاربران موافقت با Code Creator را می طلبد ، این دستورالعمل ها برای تشویق محتوای مثبت تر در وب سایت طراحی شده اند.

علاوه بر راه اندازی Code Creator ، Pinterest ابزارهای جدیدی را برای کمک به دوستانه نگه داشتن بخش نظر ارائه داده است.

سرانجام ، پینترست با اولین صندوق سازنده خود اولین قدم را در جهت پرداخت به ناشران محتوا برمی دارد.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از این به روزرسانی ها آورده شده است.

Pinterest Code Creator

قبل از ارسال پین های داستان ، Pinterest از کاربران درخواست می کند یک کد ایجاد کننده اجباری را امضا کنند.

مقاله پیشنهادی  تعداد کل پیوندها مهم نیست

Pinterest کد Creator را چنین توصیف می کند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“کد Creator یک مجموعه دستورالعمل اجباری است که در داخل محصول ما با هدف آموزش و ایجاد جامعه پیرامون ساختن محتوایی فراگیر و دلسوزانه زندگی می کند. این هدف به جای واکنش گرا و توبیخ کننده ، برای فعالان و پیشگامان سازندگان در نظر گرفته شده است. “

کد Creator حدود پنج دستورالعمل خاص ساخته شده است:

  • مهربان باش: اطمینان حاصل کنید که مطالب به دیگران توهین نمی کند یا آنها را تحقیر نمی کند
  • واقعیت ها را بررسی کنید: مطمئن شوید که اطلاعات دقیق و واقعی هستند
  • مراقب عوامل محرک باشید: وقتی صحبت از محتوای حساس به دید می شود ، اختیار را تمرین کنید
  • شمول را تمرین کنید: هرگز گروهها یا اجتماعات خاصی را عمداً کنار نگذارید
  • آسیب نرسان: اطمینان حاصل کنید که هرگونه اقدام به فعالیت یا چالش ایمن است

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یک صفحه فرود برای Creator Code ، قابل دسترسی در PinterestCreatorCode.com ، جزئیات بیشتری را در مورد انواع خاصی از محتوای مشترک با Pinterest که سعی در دلسرد کردن کاربران از ایجاد آن دارد ، به اشتراک می گذارد.

مقاله پیشنهادی  TikTok برای اولین بار تعداد کل کاربران ایالات متحده را به اشتراک می گذارد

نمونه هایی از محتوا که با کد ایجادکننده Pinterest مغایرت دارد عبارتند از:

  • آنچه نباید بپوشید ، و غیره
  • کلیشه های فرهنگ ها یا جوامع دیگر
  • پوسترهایی که به شخصیت های عمومی توهین می کنند
  • ادعاهای بهداشتی ، نظریه ها و / یا توطئه های پشتیبانی نشده
  • پروژه ها یا چالش های خطرناک
  • درخواست اطلاعات حساس
  • هنر صریح
  • تصاویر گرافیکی
  • عکسهای قبل و بعد با قصد شرمساری
  • و دیگران

بیشتر این مطالب از قبل در سراسر Pinterest دلسرد نشده اند. با استفاده از Code Creator ، Pinterest با رویکرد فعالانه تری اطمینان حاصل می کند که کاربران امور را مدنی نگه می دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Pinterest همچنین اقداماتی را برای کمک به حفظ همان سطح مدنیت هنگام استفاده کاربران از محتوا آغاز کرده است.

Pinterest ابزارهای تعدیل نظر

Pinterest یک قانون رفتاری جدید دارد و همه کاربران باید

Pinterest در حال معرفی ابزارها و ویژگی های جدیدی است که برای ایجاد تجربه ای مثبت برای کاربران و سازندگان محتوا طراحی شده است ، از جمله:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • یادآوری های مثبت برای اینکه کاربران به دستورالعملهای Pinterest پایبند باشند و قبل از ارسال نظرات احتمالی توهین آمیز را تجدید نظر کنند.
  • ابزارهای تعدیل برای Cceators از جمله حذف نظرات و فیلتر کردن کلمات کلیدی.
  • نظرات ویژه که به کاربران امکان می دهد حداکثر سه نظر را در خوراک نظرات مشخص کنند تا بازخورد مثبت را برجسته کنند.
  • سیگنال های جدید جلوگیری از هرزنامه با استفاده از یادگیری ماشین برای تشخیص و حذف نظرات بد.
مقاله پیشنهادی  Google مورد نیازهای ساختار یافته رویداد را به روز می کند

Pinterest یک قانون رفتاری جدید دارد که همه کاربران باید

صندوق خالق Pinterest

Pinterest در حال راه اندازی برنامه ای برای تأمین بودجه سازندگان محتوا از جوامع کم سابقه است.

در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است ، Pinterest Creator Fund آموزش ، مشاوره استراتژی خلاق و پشتیبانی مالی را ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“ما در حال سفر هستیم تا یک پلت فرم جهانی در سراسر جهان بسازیم که در آن Pinner در سراسر جهان بتوانند ایده هایی را پیدا کنند که احساس می کنند شخصی هستند ، مرتبط هستند و بازتاب دهنده آنچه هستند هستند. این امر همچنین با تعهد ما برای اطمینان از اینکه 50٪ از خالقانی که ما با آنها کار می کنیم از گروههای کم نماینده هستند ، تقویت می شود. “

منبع: اتاق خبر Pinterest