Pinterest یکپارچه سازی Shopify را در سراسر جهان گسترش می دهد

ادغام Pinterest با Shopify در سراسر جهان در حال گسترش است و به 1.7 میلیون بازرگان این امکان را می دهد تا محصولات فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را به پین ​​های قابل خرید تبدیل کنند.

برنامه Pinterest Shopify ، که سال گذشته در ایالات متحده و کانادا راه اندازی شد ، اکنون در 27 کشور دیگر در دسترس است.

برنامه Pinterest برای فروشگاه های Shopify به بازرگانان اجازه می دهد کاتالوگ محصولات خود را بارگذاری کرده و محصولات خود را به پین ​​تبدیل کنند.

سپس کاربران می توانند محصولات برجسته در پین های یک تاجر را بدون نیاز به ترک Pinterest خریداری کنند.

Shopify علاوه بر گسترش برنامه Pinterest خود به کشورهای دیگر ، پشتیبانی از چندین منبع تغذیه محصول و توانایی بازاریابی محصولات از طریق تبلیغات هدفمند مجدد پویا را اضافه می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد همه به روزرسانی های اعلام شده در این هفته وجود دارد.

به روزرسانی در برنامه Pinterest Shopify

گسترش به 27 کشور دیگر

Shopify یک برنامه رایگان ارائه می دهد که بازرگانان می توانند با نصب بر روی سایت خود ، کاتالوگ محصولات خود را در Pinterest بارگذاری کنند.

مقاله پیشنهادی  راه اندازی به روزرسانی iOS 14.5 و سایر اخبار بازاریابی دیجیتال

بارگذاری کاتالوگ محصولات در Pinterest به بازرگانان این امکان را می دهد که پین ​​های محصولات قابل خرید را منتشر کنند.

برای همگام سازی کاتالوگ محصول برای 48 بار ممکن است 48 ساعت طول بکشد ، اما پس از آن هر روز به طور خودکار به روز می شود.

استفاده از برنامه Shopify’s Pinterest پیش از این فقط به بازرگانان آمریکای شمالی محدود شده بود. اکنون در سراسر جهان در دسترس است.

کشورهایی که برنامه در دسترس است عبارتند از: استرالیا ، اتریش ، بلژیک ، برزیل ، کانادا ، قبرس ، جمهوری چک ، دانمارک ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، مجارستان ، ایرلند ، ایتالیا ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، نیوزیلند ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، رومانی ، اسلواکی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، انگلستان ، ایالات متحده است.

پشتیبانی از چند تغذیه برای کاتالوگ ها

بازرگانان Shopify اکنون می توانند چندین خوراک محصول را در Pinterest بارگذاری کنند.

Pinterest که قبلاً به یک خوراک محصول محدود می شد ، اکنون به بازرگانان اجازه می دهد تا حداکثر 20 فید محصول بارگذاری کنند.

بازرگانان می توانند داده های محلی خاصی را به خوراک محصولات خود مانند ارز ، زبان و در دسترس بودن محصول اضافه کنند. با این کار امکان بارگذاری یک فید جداگانه برای هر بازاری که ارائه می دهند امکان پذیر است.

تبلیغات مجدد پویا

بازرگانان Shopify که در Pinterest تبلیغ می کنند اکنون برای اولین بار به تبلیغات هدفمند پویا دسترسی دارند.

تبلیغات هدفمند پویا تبلیغات Pinterest را قادر می سازد تا دوباره با کاربرانی که قبلاً به محصولات خود ابراز علاقه کرده اند درگیر شود.

بازرگانان می توانند محصولات دقیق یا مشابه را برای افرادی که قبلاً با آنها خرید کرده اند یا نوعی علاقه نشان داده اند ، دوباره هدف گذاری کنند.

مقاله پیشنهادی  3 تأثیر در رسانه های اجتماعی در یک سال انتخابات (و نحوه طفره رفتن از آنها)

به منظور استفاده از تبلیغات بازپرداخت پویا در Pinterest ، بازرگانان باید در 7 روز گذشته آستانه حداقل تعداد رویدادهای PageVisit و AddToCart را کسب کنند.

این معیارها توسط Pinterest Tag پیگیری می شود که بازرگانان باید آن را در وب سایت خود نصب کنند.

بیل واتکینز ، رئیس جهانی فروش در بازار متوسط ​​و تجارت کوچک در Pinterest ، در مورد توسعه مشارکت Shopify:

“Pinterest مکانی الهام بخش برای خرید است و ما خوشحال هستیم که همکاری خود را با Shopify گسترش می دهیم تا به بازرگانان 27 کشور دیگر کمک کند تا حضور خود را در Pinterest در سطح جهانی افزایش دهند. به ویژه مشاغل کوچک و متوسط ​​این امکان را دارند که در Pinterest رونق بگیرند زیرا آنها در ابتدای سفر تصمیم گیری و پر از قصد خرید با مصرف کنندگان در یک فضای مثبت ارتباط برقرار می کنند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این به روزرسانی ها اکنون در کشورهای ذکر شده قبلی موجود است.

منبع: اتاق خبر پینترست