Pinterest در نتایج جستجوی ویژوال پین های قابل خرید را نشان می دهد

Pinterest در نتایج جستجوی پر از پین های قابل خرید ، عملکرد جستجوی دوربین لنز خود را با یک برگه “فروشگاه” جدید بهبود می بخشد.

لنز ویژگی ای است که در برنامه Pinterest تعبیه شده است و به کاربران امکان می دهد با گرفتن عکس از آن ، مورد خاصی را جستجو کنند.

به سادگی یک عکس بگیرید و Pinterest مجموعه ای از نتایج جستجو را با موارد مشابه به شما باز می گرداند. کاربران همچنین می توانند عکسها را از رول دوربین خود بارگذاری کنند.

نتایج جستجوی لنزها قبلاً محدود به پین ​​های معمولی بودند ، به این معنی که ممکن است آنها به محصولی که می تواند خریداری شود ارتباط نداشته باشد یا نباشد.

اکنون ، افرادی که قصد خرید دارند می توانند یک جستجوی لنز را انجام دهند و بلافاصله چیزی مشابه خرید را پیدا کنند ، یا حتی ممکن است دقیقاً همان مورد را پیدا کنند.

در اینجا نحوه استفاده از دوربین لنز Pinterest برای یافتن محصولات آورده شده است.

مقاله پیشنهادی  4 دلیل اینکه سایت ها ممکن است رتبه های Google را از دست دهند

استفاده از لنزهای Pinterest برای یافتن پین های قابل خرید

برای راه اندازی دوربین لنز ، برنامه Pinterest را باز کرده و روی نماد دوربین در سمت راست نوار جستجو ضربه بزنید.

Pinterest در نتایج جستجوی بصری ، پین های قابل خرید را نمایش می دهد

در مرحله بعد ، از کالایی که می خواهید جستجو کنید ، عکس بگیرید.

از طرف دیگر ، می توانید یک عکس از رول دوربین گوشی خود بارگذاری کنید.

پینترست در نتایج جستجوی بصری ، پین های قابل خرید را نمایش می دهد

پس از گرفتن یا آپلود عکس ، Pinterest مجموعه ای از نتایج جستجو را برمی گرداند که در آنجا می توانید تب فروشگاه جدید را مشاهده کنید.

پینترست در نتایج جستجوی بصری ، پین های قابل خرید را نمایش می دهد

هر پین قابل خرید به صفحه پرداخت در سایت خرده فروش پیوند دارد. پینترست می گوید که فقط پین های قابل خرید را برای محصولات موجودی نمایش می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

”برای خرید محصولات موجودی از لنزها استفاده کنید. همچنین می توانید تصویری را که از یک برنامه دیگر یا عکسی قدیمی تر از دوربین خود گرفته اید – مانند آثار هنری ، فرش یا بالش – آپلود کنید و لنز به شما می گوید که چیست و از کجا می توانید آن را خریداری کنید.

لنزها می توانند از حالت آفلاین یا آنلاین عکس بگیرند و اقلام مشابهی را برای فروش به شما نشان دهند ، از طیف وسیعی از خرده فروشان و نقاط قیمت. این روزها مرور راهروهای فروشگاه های مورد علاقه تان سخت تر است ، اما با استفاده از لنز می توانید کاتالوگ های آنلاین خرده فروشان را برای کشف محصولات جدیدی که دوست دارید مرور کنید. “

آمار جستجوهای ویژوال پینترست

این تغییر باید هم برای مشتریان و هم برای خرده فروشان مفید باشد ، به خصوص که جستجوی بصری Pinterest در بین کاربران محبوب تر می شود.

مقاله پیشنهادی  دستور اجرایی ترامپ ممکن است وبلاگ ها ، سایت ها و انجمن ها را هدف قرار دهد

در مقایسه با این زمان در سال گذشته وجود دارد 3 برابر تعداد جستجوهای تصویری با استفاده از دوربین Pinterest.

این نوع فعالیت جستجو می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در خرید شود که اکنون یک برگه خرید در نتایج جستجوی لنز وجود دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

طبق اطلاعات پینترست ، 90٪ از کاربران هفتگی می گویند از آنها برای تصمیم گیری در مورد خرید استفاده می کنند.

مقاله پیشنهادی  بیشتر سایت ها نیازی به نگرانی در مورد بودجه خزیدن ندارند

به علاوه، 78٪ از کاربران هفتگی می گویند دیدن محتوای مارک های موجود در Pinterest بسیار مفید است 66٪ چیزی می خرند بعد از دیدن پین های مارک

حدود نیمی از مواردی که با لنز جستجو می شود متعلق به دسته مد و دکوراسیون منزل است.

بیشترین محصولات خریداری شده با لنز شامل چاپ و کارهای هنری ، پیراهن و تاپ ، لباس ، کفش ، کاپشن ، گلدان ، آینه ، فرش ، شلوار و بالش پرتاب می شود.

در حال حاضر ، جستجو در “دفتر خانه” بالاترین در تاریخ پینترست است ، از فوریه تا آوریل 2.7 برابر است.

منبع: اتاق خبر پینترست

با تمام به روزرسانی های اخیر درباره ویژگی های خرید پینترست در مقالات زیر همراه باشید: