Pinterest الگوریتم را به روز می کند تا انواع محتوا را بیشتر سطحی کند

پینترست در تلاش است تا انواع خاصی از مطالب را بیشتر در معرض خطر قرار دهد.

به طور سنتی ، Pinterest با استفاده از یک مدل پیش بینی از طریق کلیک ، محتوای موجود در خوراک خانگی را رتبه بندی می کند.

پینهایی که احتمالاً کاربر بر روی آن کلیک کند ، مطابق با فعالیت گذشته ، در خوراک خانگی خود در اولویت قرار دارد

در حالی که این مدل در به حداکثر رساندن تعامل کاربران موثر است ، بهترین مدل برای یافتن انواع مختلف محتوا نیست.

به عنوان مثال ، اگر کاربر هرگز روی محتوای ویدیو کلیک نکند ، دیگر هرگز در فید خانه خود پین های ویدیویی نشان داده نمی شود.

اما این به معنای لزوماً به معنای این نیست که اگر در صورت نمایش ظاهر شوند ، با محتوای ویدیو درگیر نخواهند شد.

پینترست در حالی که هنوز هم توصیه های محتوا را مرتبط نگه می دارد ، خود را با مشکل تمایل به افزایش انواع محتوا مواجه کرد.

برای حل این مشکل ، Pinterest در حال معرفی یک سیستم رتبه بندی در زمان واقعی برای خوراک خانگی خود به نام “توزیع قابل کنترل” است.

توزیع قابل کنترل

پینترست توزیع قابل کنترل را به عنوان یک سیستم منعطف در زمان واقعی توصیف می کند.

این یک بازنگری کامل الگوریتم نیست. در عوض ، توزیع قابل کنترل فقط اعمال می شود بعد از الگوریتم رتبه بندی خوراک خانگی سنتی.

Pinterest هنوز هم برای یافتن محتوای مربوطه از مدل پیش بینی کلیک کنید. سپس توزیع متنوع را برای متنوع سازی انواع محتوای نمایش داده شده اعمال می کند.

توزیع کنترل پذیر امکان تعیین هدف برای تعداد برداشتهای خاص از یک نوع محتوای خاص را ممکن می کند.

به عنوان مثال ، توزیع قابل کنترل می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا مشخص شود 4٪ از منابع خانگی کاربران باید دارای محتوای ویدیویی باشند

این کار از طریق سیستمی انجام می شود که درصد قبلی از فید را در گذشته ویدیو می کند. سپس سیستم با توجه به میزان نزدیک بودن آن درصد به هدف مشخص شده ، محتوای را تقویت یا تخریب می کند.

پینترست می گوید این کار را می توان در حالی انجام داد که همچنان به ترجیحات محتوای کاربران کاربران احترام می گذارند.

این برای بازاریابان چه معنی دارد؟

به عنوان یک سیستم در زمان واقعی ، مدل توزیع قابل کنترل به طور مداوم تنظیم می شود.

از یک طرف ، این بدان معناست که خوراک خانگی برای کاربران بی اعتبار نمی ماند.

از طرف دیگر ، بهینه سازی الگوریتم تغییر در زمان واقعی دقیقاً امکان پذیر نیست.

شاید بهترین توصیه برای بازاریابان Pinterest برای رهایی از این موضوع ، پیروی از هدایت Pinterest باشد.

Pinterest در متنوع سازی انواع مطالب موجود در خوراک خانگی است. اگر می خواهید فرصت های بیشتری برای نمایش در فید مردم وجود داشته باشد ، انواع مطالب منتشر شده را متنوع کنید.

به عنوان مثال ، اگر فقط عکس منتشر می کنید ، پس از اضافه کردن برخی از فیلم ها یا GIF ها به مخلوط فکر کنید. اگر شما یک خرده فروش تجارت الکترونیک باشید ، ممکن است برخی از محصولات را خراب کنید.

هدف Pinterest برای نمایش محتوای خاص انواع مختلف ، همیشه تغییر خواهد کرد.

انتشار طیف گسترده ای از محتوا به شما اطمینان می دهد که در زمان تهیه Pinterest از نمایش محتوای مناسب ، محتوای مناسب را در اختیار داشته باشید.

یادداشت های اضافی

تیم رتبه بندی خوراک خانگی پینترست برای انجام دستیابی به آنچه بصورت توزیع کنترل پذیر طراحی شده است برای انجام الگوریتمی طراحی شده است.

بله ، تیم رتبه بندی خوراک خانگی پینترست در واقع استفاده می کرد تا مراحل مختلف تنظیم مطالب را در فید خانه کاربران مشاهده و تنظیم کند.

مقاله پیشنهادی  فیس بوک جمع آوری کمک های مالی کوچک در اینستاگرام را به ارمغان می آورد

یارون گریف از تیم رتبه بندی خوراک خانگی پینترست روند قدیمی را “دردناک به هر دو دلیل عملی و نظری” توصیف می کند.

وی گفت: “در عمل ، این تقویت كننده های دستی به سرعت غیرقابل كنترل شدند و با هم درگیر شدند. و از این بدتر ، آنها اغلب کار را با گذشت زمان متوقف می کنند – به ویژه هنگامی که مدل های رتبه بندی به روز می شوند. ما به طور مرتب مجبور شدیم مدلهای جدید نویدبخش جدیدی را به تأخیر بیاندازیم زیرا آنها محدودیتهای تجاری را شکستند.

از نظر تئوری ، کنترل محتوا بر اساس هر درخواست نامطلوب است زیرا مانع شخصی سازی می شود. اگر به هر کاربر به همان تعداد پین ویدیویی نشان دهیم ، نمی توانیم فیلم های بیشتری را به افرادی نشان دهیم که دوست دارند فیلم تماشا کنند یا برعکس. “

پینترست می گوید متعهد است سرمایه گذاری در مرحله پس از رتبه بندی جستجوی محتوای انجام دهد. بنابراین ممکن است در آینده شاهد این مدل باشیم که در جای دیگری روی سیستم عامل استفاده می شود.

منبع: متوسط