Mueller گوگل با سبک 2.0 وب پیوندهای Spammy را فراخوانی می کند

در Hangout Office Office Hours Office Office اخیر ، از جان مولر در مورد پیوندهای سایتهای ارسال رایگان سؤال شد. به تکنیک گرفتن لینک از سایت هایی مانند Tumblr ، سایت های طبقه بندی شده ، لینک دادن به پروفایل شخصی شما در الکسا و سایر مکان هایی که از پروفایل ها پیوند برقرار می کنند ، Web Link Link Building گفته می شود.

مولر به طور خاص این عبارت را نگفت ساختمان لینک وب 2.0 اما سوال و پاسخ به طور خاص در مورد استراتژی پیوند وب 2.0 بود.

ساختمان لینک وب 2.0

ایجاد لینک وب وب 2.0 نوعی ساخت لینک است که در سایتهایی ثبت می شوید که معمولاً اما محدود به سایت های میکروبلاگینگ اجتماعی نیستند. پس از ثبت نام به شما یک دامنه فرعی یا یک فضای وب داده می شود که می توانید پیوندهایی را برای خودتان منتشر کرده و منتشر کنید.

این شکل از ایجاد لینک فقط به وبلاگ ها محدود نمی شود بلکه شامل دستیابی به لینک های نویسنده ، کاربر و پروفایل وب سایت در سایت های دیگر نیز می شود.

نمونه سایتهایی که در ساختمان پیوند وب 2.0 مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند عبارتند از:

  • تامبلر
  • Reddit
  • الکسا
  • نمایش اسلاید
  • متوسط
  • كورا

نمونه ای از این که چگونه در گذشته برخی از آنها در مکانی مانند Tumblr پیوندی رایگان بدست آورده اند ثبت نام ، دریافت زیر دامنه Tumblr و سپس ایجاد پست های وبلاگ با لینک هایی به وب سایت spammer است.

هرزنامه ها می گویند پیوندهای وب 2.0 کار می کنند

بسیاری از سازندگان لینک با کیفیت پایین وجود دارند که از فروش لینک های وب 2.0 بهره می برند. این هرزنامه ها پیش بینی می کنند که لینک های وب 2.0 هنوز هم کار می کنند و آن را با صدای بلند انجام می دهند.

مقاله پیشنهادی  چگونه Google با پیوندهای برهنه برخورد می کند

اما باید این را فهمید که هیچ تکنیکی برای اسپم روی زمین وجود ندارد که فاقد مدافعانی باشد به شکل اسپم هایی که از این تکنیک ها سود می برند.

پیوندهای وب 2.0 چقدر مؤثر هستند؟

این نوع پیوندها ساده ترین نوع برای مشاهده هستند و به همین دلیل می توان آنها را بی ارزش قلمداد کرد.

خود این استراتژی برای برنامه ریزی بسیار ساده است که یک کلاس سوم با یک جعبه آب میوه و ده دقیقه پس انداز می تواند آن را ایجاد کند. هرکسی که معتقد است استراتژی بسیار ساده و دشوار است برای شکست دادن گوگل دشوار است ، خود یا مشتریانشان را فریب می دهد.

بهترین ها پیوندهای ویراستاری هستند که شخصی بخاطر محتوا انتخاب کرده است. اگر پیوندهای داده شده توسط ویرایشگرها استاندارد طلای پیوندها باشند ، پس لینکهای وب 2.0 را می توان استاندارد خط جیب در نظر گرفت ، آنها بد هستند.

شخصی که سوالی را پرسیده بود ، پرسید که این نوع پیوندها چقدر مؤثر است:

سئو خارج از صفحه قدیمی چقدر مؤثر است مانند ایجاد بک لینک؟ بسیاری از آژانس ها وقت زیادی را صرف انجام فعالیتهای صفحه قدیمی مانند اشتراک گذاری تصویر با پیوندها ، ارسال مقاله در سایتهایی مانند Tumblr ، سایت های طبقه بندی شده و دیگر سایت های ارسال رایگان می کنند که در آن افراد به سختی هرکدام از پست ها را می خوانند اما آن سیستم عامل ها برای حذف لینک ها با برخی متن ها اساساً. اکثر سایت آنها دارای پست های بی کیفیت هستند.

تحلیلگر گرایشگاه وب گوگل ، جان مولر ، پاسخی ساده و بدون ابهام داد:

خب دست همه ، تمام آن مثالهایی که شما به آنها اشاره کردید واقعاً روش های وحشتناک تبلیغ وب سایت شما هستند.

بنابراین این جایی است که اگر یک آژانس را استخدام کنید و آنها در Tumblr ، در سایتهای طبقه بندی شده و سایت های ارسال رایگان پیوند برقرار کنند و آنها ادعا کنند این به وب سایت شما کمک می کند ، می توانم به آژانس دیگری حرکت کنم.

بنابراین برای اینکه کاملاً واضح باشیم ، مانند این نوع فعالیت ها ، ارزش صفر برای سئو وجود دارد.

این چیزی نیست که شما به هر طریق وب سایت خود را تبلیغ کنید بلکه در اصل آنها را هرزنامه می کنند.

بنابراین این چیزی است که من به شدت هر کسی را از انجام این کار منصرف می کنم.

محتوای کیفی و دسترسی / تبلیغات برای پیوندها

سپس مولر استراتژی ساخت محتوای مرتبط و گفتن دیگران را مجددا تأکید کرد:

از طرف دیگر ، ایجاد محتوای واقعاً خارق العاده و سپس رسیدن به سایتهای دیگر که می خواهند در مورد آن محتوا صحبت کنند ، این یک داستان کاملا متفاوت است.

بنابراین اینگونه نیست که من می گویم هر کاری که انجام می دهید نتیجه بدست آوردن پیوند یک چیز بد است. بلکه باید روی مواردی متمرکز شوید که به دلیل ارزشگذاری محتوای خود که ارائه می دهید و به دنبال رها کردن لینک به مکان های تصادفی در هر مکانی نیستید که بتوانید به طور تصادفی یک لینک را رها کنید ، به پیوندهای طبیعی دست پیدا می کنید.

این نوع پیوند در جایی که شخص باید در سطحی بالاتر از کلاس سوم (یا یک جعبه آب میوه ای) فکر کند همان چیزی است که برای رتبه بندی با موفقیت محتوای مربوطه لازم است. این یک استراتژی به ظاهر ساده است اما دنیایی از ظرافت وجود دارد که موفقیت آمیز ساختن آن نوع پیوند می باشد.

مقاله پیشنهادی  الگوریتم فیس بوک به نفع گزارش اولیه و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

سپس مولر با انتقاد از اسپم های سبک وب 2.0 مخالفت کرد:

این به وب سایت شما کمک نمی کند ، بلکه فقط به عنوان اسپم در نظر گرفته می شود تا یک ایده واقعاً بد باشد.

بنابراین این پیوندی نیست که می توانم به هر میزان کار در وب سایت برای بهبود پیوندهایی که بدست می آورم بگویم. بلکه این بدان معناست که شما حتماً نباید این نوع اسپم ها را انجام دهید.

و اگر یک آژانس این نوع اسپم را برای شما انجام می دهد من به یک آژانس متفاوت تغییر می کنم.

استراتژی های ساخت لینک با کیفیت بالا

مقاله پیشنهادی  وردپرس گوتنبرگ 9.2 - ده ها مورد پیشرفت

اگر شما علاقه مند به یادگیری تفاوت های ظریف استراتژی های ایجاد لینک هستید پس باید به یک مجموعه از مقالات ساخت لینک که در سال 2019 نوشتم نگاهی بیندازید.

من نکات بسیاری در مورد استراتژی های ایجاد لینک خودم که تقریباً در طول بیست سال بازاریابی جستجو ایجاد شده است ، به اشتراک می گذارم.

سال استراتژی های ایجاد لینک
https://www.searchenginejournal.com/year-of-link-building-tips/341509/

Hangout Webmaster Google را در اینجا مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=3n_4B7ZXjjI