Metric جدید YouTube به خالقان نشان می دهد که چقدر پول می گیرند

YouTube در بخش Analytics کانال متریک جدیدی را ارائه می دهد که به سازندگان نشان می دهد که نسبت به بازدیدهای ویدیویی چه میزان درآمد کسب می کنند.

انتظار می رود با معرفی یک متریک ساده که درآمد کل را در مقابل کل نمایه ها مقایسه می کند ، به سازندگان یک روش قابل اعتماد برای نظارت بر نوسانات درآمد در طول زمان ارائه دهد.

درآمد هر میلیونی (RPM) نشان می دهد که خالق در هر 1000 بازدید چقدر درآمد داشته است. محاسبه می شود با ضرب کردن کلیه درآمد گزارش شده در YouTube Analytics با 1000 و سپس تقسیم آن بر کل نمایش ها در مدت زمان مشابه.

متریک جدید YouTube نمایشگرها را نشان می دهد که چقدر پول دارند

“از آنجا که تمام درآمد شما و کلیه نظرات شما گزارش شده در YouTube Analytics را در نظر می گیرد ، RPM جامع ترین اندازه گیری نرخ کلی که در آن درآمد کسب می کنید را در YouTube ارائه می دهد.”

توصیه می شود که سازندگان به منظور شناسایی راه های بهبود و کسب درآمد بیشتر ، مرتباً RPM خود را بررسی و ارزیابی کنند.

تفاوت بین RPM و CPM

اندازه گیری هزینه برای هر مایل (CPM) به طور متوسط ​​مبلغ پولی را که تبلیغ کنندگان مایل به پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات در فیلم های خالق هستند.

مقاله پیشنهادی  نقشه های Google می رود و به هر کاربر نمایه مخصوص به خود را می دهد

گفته می شود CPM به دلایلی روشی كمتر برای سنجش درآمد است.

اول ، فقط فیلمهای کسب شده را در نظر می گیرد ، نه همه فیلم ها.

ثانیاً ، CPM نشان می دهد که تبلیغ کنندگان چه چیزی پرداخت می کنند ، نه آنچه که خالقان درآمد کسب می کنند.

YouTube می گوید RPM معیار بهتری برای سازندگان است زیرا نشان می دهد که آنها چقدر درآمد کسب می کنند و آن را در نظر می گیرند:

  • کل درآمد گزارش شده در YouTube Analytics از جمله تبلیغات ، حق بیمه YouTube ، عضویت در کانال ، سوپر چت و سوپر استیکر.
  • تعداد کل بازدیدهای ویدیوهای شما ، از جمله مواردی که درآمدزا نیستند.
  • درآمد واقعی بدست آمده پس از سهم درآمد.

سازندگان باید انتظار داشته باشند که متریک RPM پایین تر از CPM باشد زیرا با استفاده از درآمد کسب شده پس از قطع شدن YouTube محاسبه می شود.

RPM پایین تر در مقایسه با CPM طبیعی است و به این معنی نیست که درآمد کمتری کسب می کنید.

مقاله پیشنهادی  کنسول جستجوی Google گزارش داده برای داده های ساختاری شده را اضافه می کند

اهمیت RPM برای سازندگان YouTube

تاکنون ، سازندگان YouTube چنین روشی کارآمد برای اندازه گیری میزان درآمد در کل سیستم عامل نداشته اند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برای عادلانه بودن ، چنین متریک هرگز مورد نیاز نبود تا اینکه YouTube شروع به گسترش شیوه هایی که سازندگان واجد شرایط کسب درآمد هستند ، بگیرد.

پیش از این ، تنها راهی که سازندگان می توانستند مستقیماً از طریق YouTube درآمد کسب کنند ، از طریق تبلیغات در فیلم ها بود.

YouTube از آن زمان راه های مختلفی را برای بینندگان برای هزینه کردن برای حمایت از سازندگان مورد علاقه خود ارائه داده است.

اکنون ، علاوه بر درآمد تبلیغ ، سازندگان YouTube می توانند از طریق:

  • بازدیدها از حساب YouTube Premium
  • عضویت در کانال
  • سوپر چت ها
  • سوپر استیکرها

عضویت کانال به عنوان پاسخ YouTube به سایتهایی مانند Patreon معرفی شد که در آن طرفداران می توانند برای دریافت محتوای حق بیمه به سازندگان مستقیماً پرداخت کنند.

وقتی YouTube شروع به پخش مستقیم در جریان مستقیم کرد ، Super Chats و Super Stickers معرفی شدند. آنها به خرید بیت و کمک های مالی در Twitch شبیه هستند.

مقاله پیشنهادی  Google نحوه عملکرد YouTube را توضیح می دهد

برای کانالهای فعال که به طور مرتب ویدیوها را منتشر می کنند و جریانهای زنده را میزبانی می کنند ، RPM روشی بسیار جالب برای اندازه گیری ROI است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بیایید بگوییم که شما اخیراً جریان مستقیم را در استراتژی بازاریابی YouTube خود گنجانیده اید ، اما مطمئن نیستید که چقدر خوب این کار را برای شما انجام داده است.

بینندگان زنده در حال خرید Super Chats و Super Stickers هستند ، اما مدت زمان صرف شده برای پخش ، شما را از ضبط مطالب دیگر دور می کند.

با نظارت بر تغییر در RPM می توانید تعیین کنید که آیا تلاش های پخش مستقیم شما برای کانال شما مثبت بوده است یا خیر.

اگر RPM کم شود ، علی رغم همه سوپر چت ها و برچسب ها که وارد آن می شوند ، ممکن است تصمیم بگیرید که به جای آن ، فیلم های معمولی را دوباره چاپ کنید.

RPM اکنون در دسترس همه خالقان کسب درآمد است تا بتوانند از آن استفاده کنند تا عملکرد درآمد خود را با گذشت زمان اندازه بگیرند و تصمیمات آگاهانه تری بگیرند.

منبع: YouTube Help