LinkedIn 3 ویژگی جدید به صفحات شرکت اضافه می کند

LinkedIn در حال افزودن ویژگی های جدید به صفحات شرکت برای حل چالش های ایجاد شده توسط همه گیر و تغییر نتیجه به سمت کار از راه دور است.

بر اساس مطالعه ای که توسط LinkedIn نقل شده است ، مردم در همه جا احساس ارتباط کمتری با یکدیگر دارند.

بررسی اخیر Glint نشان می دهد:

  • 31٪ از کارکنان گزارش می کنند که ارتباط کمتری با رهبران دارند.
  • 37٪ از کارکنان اظهار داشتند که کمتر با هم تیمی ها ارتباط دارند.
  • 40٪ از کارمندان می گویند که ارتباط کمتری با دوستان خود دارند.

“با افزایش تعداد سازمان هایی که کارمندان خود را ملزم به کار از راه دور تا سال 2021 اعلام می کنند ، مهمتر از هر زمان دیگری سازمان ها برای اقدام و اطمینان از پیشرفت تیم های خود در یک محیط کار مجازی مهم هستند.”

ویژگی های جدیدی که به صفحات LinkedIn اضافه می شوند ، تقویت ارتباط بین مشاغل و جوامع آنها هستند.

این به روزرسانی ها برای کمک به سرپرستان صفحه در ارتباط کارمندانشان ، برجسته سازی رویدادهای آینده و کسب بینش جدید درباره پیروانشان طراحی شده اند.

مقاله پیشنهادی  Google SEO Mythbusting: آیا محتوای بیشتر بهتر است؟

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از سه ویژگی جدید آورده شده است.

به تمام دنبال کنندگان خود مراجعه کنید

ویژگی جدید “مشاهده صفحه پیروان” به شرکتها امکان می دهد افراد جداگانه ای را که صفحه آنها را دنبال می کنند مشاهده کنند.

توانایی دیدن همه افرادی که صفحه LinkedIn شما را دنبال می کنند به طور عجیبی تاکنون وجود نداشته است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پیش از این ، سرپرستان صفحه فقط می توانستند تعداد فالوئرهای کلی و مشخصات جمعیتی پیروان آنها را مشاهده کنند.

همچنین اطلاعات دیگری در دسترس نبود تا بتوانید درک کنید چه کسی یک صفحه را دنبال می کند ، غیر از اطلاعات اولیه جمعیتی.

اکنون ، صفحات به کلیه اطلاعات موجود درمورد پیروان خود دسترسی دارند.

صفحات حتی می توانند لیست پیروان خود را بر اساس شرکت ، صنعت و مکان فعلی مرتب کنند.

“این شفافیت لازم برای درک بهتر مخاطبان را فراهم می کند ، بنابراین سازمان ها می توانند به راحتی محتوای مناسب را به اشتراک بگذارند و جامعه LinkedIn خود را در مورد مکالمه هایی که بیشترین اهمیت را دارند ایجاد کنند.”

برگه “شرکت من”

برگه جدید “شرکت من” فضایی است که برای کارمندان در نظر گرفته شده است که در آن همه می توانند با یکدیگر درگیر شوند ، موفقیت ها را جشن بگیرند و در غیر این صورت هنگام کار از راه دور با هم در ارتباط باشند.

مقاله پیشنهادی  مرکز بازاریابی دیجیتال مایکروسافت و اخبار این هفته [PODCAST]

LinkedIn 3 ویژگی جدید به صفحات شرکت اضافه می کند

برگه “شرکت من” شامل ویژگی های جدیدی مانند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • برجسته کردن نقاط عطف کارمندان (تبلیغات ، سالگردها ، استخدام های جدید و غیره)
  • محتوای پرطرفدار از همکاران.
  • توصیه هایی برای ارتباط با افرادی که ممکن است در شرکت خود بشناسید.

ویژگی های اضافی در تاریخ بعد به برگه “شرکت من” اضافه می شود.

این ویژگی فقط برای صفحات با بیش از 201 کارمند در دسترس خواهد بود که با ویژگی “اندازه شرکت” تعیین می شود.

مقاله پیشنهادی  گوگل هلدینگ اولین کنفرانس مجازی مجازی در تاریخ 26 اوت

برگه “رویدادها”

وقایع مجازی حداقل تا زمانی که بیماری همه گیر ادامه دارد راه آینده است.

با این وجود کشف رویدادهای مجازی به آسانی کشف رویدادهای حضوری آسان نبوده است.

برای رفع این چالش ، یک برگه جدید “رویدادها” به طور خودکار نمای گذشته ، حال و رویدادهای آینده صفحه شما را در LinkedIn نشان می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یک رویداد مجازی نیز نباید یک کنفرانس کامل باشد. یک رویداد همچنین می تواند یک پنل یا وبینار منفرد باشد.

برگه جدید در منوی پیمایش سمت چپ صفحات LinkedIn ظاهر می شود ، و به این ترتیب افراد می توانند همه وقایع شرکت شما را درگیر کنند.

LinkedIn 3 ویژگی جدید به صفحات شرکت اضافه می کند

برگه “شرکت من” ، برگه “رویدادها” و “مشاهده پیروان صفحه” در سراسر دنیا برای همه صفحات در دسترس هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منبع: وبلاگ راه حل های بازاریابی LinkedIn