LinkedIn یافتن رویدادهای مجازی را آسان تر می کند

LinkedIn ویژگی های کشف جدیدی را برای رویدادهای مجازی در نظر گرفته است که به منظور افزایش حضور در آنها با یافتن آنها آسان تر شده است.

علاوه بر این ، سرانجام برگزار کنندگان رویدادها می توانند از ثبت نام در رویدادها سرنخ بگیرند.

این خبر خوبی برای بازاریابان است ، زیرا رویدادهای مجازی از زمان اضافه شدن به LinkedIn در ماه مه گذشته بسیار موفقیت آمیز بوده است.

این شرکت گزارش کرده است که بیش از 200،000 رویداد تاکنون در LinkedIn میزبانی شده اند و در مجموع 10 میلیون شرکت کننده در آن شرکت کرده اند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که ممکن است شرکتها در میزبانی رویدادها در LinkedIn مردد باشند ، عدم توانایی در به دست آوردن داده های gen lead است.

اکنون LinkedIn این مانع را برطرف می کند ، این امر باعث جذابیت بیشتر رویدادهای مجازی برای مشاغل و بازاریابان می شود.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد تمام موارد ارتقا یافته رویدادهای مجازی در LinkedIn آورده شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

افزایش حضور با ویژگی های جدید کشف

LinkedIn ویژگی های جدید کشف ارگانیک را برای کمک به افزایش حضور در رویدادها معرفی می کند.

مقاله پیشنهادی  Google Discover Now تصاویر بزرگ را برای صفحات غیر AMP نشان می دهد

ویژگی های جدید شامل توصیه های رویداد شخصی شده در برگه “شبکه من” و یک ایمیل جدید خلاصه رویدادهای هفتگی است.

از زمان آزمایش این ویژگی ، LinkedIn می گوید 40٪ در شرکت کنندگان در رویدادها از توصیه های موجود در برگه “شبکه من” افزایش یافته است.

راه دیگری که LinkedIn به افزایش حضور در رویدادها کمک می کند از طریق اعلان ها است.

اکنون ، هنگامی که یک شرکت رویدادی را در صفحه خود ارسال می کند ، LinkedIn به طور خودکار پیروان را که احتمالاً در آن شرکت می کنند ، مطلع می کند.

LinkedIn شناسایی می کند که کدام یک از پیروان را بر اساس معیارهای مختلف از جمله علایق آنها مطلع کنید.

جمع آوری پیوندها از رویداد ثبت Ups

از زمان معرفی رویدادهای مجازی ، LinkedIn سرانجام بیشترین خواسته خود را به بازاریابان می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از طریق استفاده از فرم ثبت نام رایگان برای رویدادها ، شرکت ها اکنون می توانند نام و ایمیل افراد ثبت نام کننده را جمع آوری کنند.

مقاله پیشنهادی  Google مجوزهای شغلی را برای زمینه های پر تقاضا راه اندازی می کند

شرکت ها به داده های جمع آوری شده دسترسی کامل خواهند داشت ، به این معنی که می توانند آن را بارگیری کرده و به دلخواه خود از آن استفاده کنند.

LinkedIn چند نمونه از کارهایی که شرکت ها می توانند با داده ها انجام دهند مانند ارسال نامه تشکرآمیز برای شرکت کنندگان ، بارگذاری لیست در CRM یا به اشتراک گذاری آن با تیم فروش خود ارائه می دهد.

همچنین شرکت ها توانایی این را دارند که به راحتی ثبت نام کنندگان رویدادهای قبلی را دوباره هدف گذاری کنند.

این کار را می توان با ایجاد یک مخاطب هدف سفارشی در Campaign Manager بر اساس کسانی که RSVPed در یک رویداد را انجام داده اند ، انجام داد.

LinkedIn خاطرنشان می کند که وقتی فرم ثبت نام اضافه می شود ، یک “دروازه” برای رویداد ایجاد می کند. بنابراین تنها شرکت کنندگان ثبت نام شده می توانند به این رویداد بپیوندند و شرکت کنند.

بدون فرم ثبت نام ، شرکت کنندگان در یک رویداد آزاد و خارج می شوند و میزبان به داده های افرادی که در آن شرکت کرده اند دسترسی نخواهد داشت.

مقاله پیشنهادی  نحوه استفاده از کنسول جستجوی Google برای جستجوگرها: یک راهنمای کامل

فرم های ثبت نام اختیاری است ، بنابراین شرکت هایی که ترجیح می دهند شرکت کنندگان خود فرم را پر نکنند مجبور به انجام این کار نخواهند شد.

رویدادها را با محتوای حمایت شده تبلیغ کنید

اکنون شرکت ها می توانند با اجرای تبلیغات تبلیغاتی تنها با محتوای حمایت شده ، رویدادهای خود را تبلیغ کنند.

LinkedIn می گوید تبلیغات تک تصویر “می تواند رویداد شما را در برابر متخصصان مناسب و مخاطبان سخت گیر مانند مدیران اجرایی و تصمیم گیران قرار دهد.”

شرکت ها می توانند با درج URL رویداد به عنوان URL مقصد ، رویداد خود را با تبلیغات تک تصویر تبلیغ کنند.

سپس می توان نحوه عملکرد آگهی را در برابر مجموعه جدیدی از معیارهای گزارش مخصوص رویداد مانند تعداد کل ثبت نام کنندگان و همچنین بازدیدها و کلیک های روی آگهی که منجر به ثبت رویداد شده است ، مشاهده کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

https://www.youtube.com/watch؟v=TWuiBr5fh84

منبع: وبلاگ راه حل های بازاریابی LinkedIn