LinkedIn نامزدی به دلیل “محتوای کار در خانه” 76٪ افزایش یافته است

LinkedIn گزارشی را در مورد چگونگی تغییر روند تعامل با محتوا از زمان شروع همه گیری COVID-19 منتشر کرد.

شرکت ها مجبور شده اند تا برنامه های محتوای خود را با هدف تمرکز روی اولویت های در حال تغییر سریع مخاطبان خود ، تطبیق دهند.

با کمال تعجب ، تعداد پست های ذکر شده COVID-19 زیاد است – در حدود 1 در 4 پست شرکت از coronavirus یاد می کند.

نام کاربری LinkedIn برای

این روند در اوایل ماه مارس آغاز شد ، اما نامزدی برای پست های مربوط به COVID-19 تا ماه آوریل واقعاً خسته نشد.

درصد پست های لینکدین که مشغول کار در خانه هستند نیز بالا رفته است و تقریباً 15٪ از پست های شرکت در اواسط تا اواخر ماه مارس بر روی آن لمس می کنند.

نام کاربری LinkedIn برای

مشارکت برای “کار از خانه” به ویژه در ایالات متحده رو به افزایش است.

اگرچه همه ارسال ها با کاربران طنین انداز نیست.

داده ها نشان می دهد که لحن تفاوتی که بین محتوا بیشترین تعامل را ایجاد می کند ، نشان می دهد.

به ویژه ، پستهایی با موضوع حمایت ، اجتماع و مراقبت در حال افزایش است.

با توجه به آخرین داده های LinkedIn ، در اینجا نگاهی به آنچه در حال حاضر بیشترین استفاده از کاربران را دارد ، است.

مقاله پیشنهادی  راهنمای SEO خود را برای مبتدیان دریافت کنید [EBOOK]

نامزدی LinkedIn برای محتوای COVID-19

LinkedIn روشن می کند که پست های مربوط به کوروی ویروس نسبت به سایر پست ها درگیری بیشتری می کنند.

این امر به ویژه در مورد پستهایی که به نحوه کمک به شرکتها متمرکز می شوند صادق است.

“… مردم بیشتر به آنچه شرکت ها در مورد coronavirus می گویند و انجام می دهند ، توجه بیشتری می کنند.” گزارش می گوید

در ماه ژانویه ، محتوای مرتبط با کوروی ویروس تعداد نامزدهای زیر متوسط ​​را دریافت کرد.

در ماه آوریل ، این پستها 30 درصد بیشتر از میانگین پست دریافت کرده اند.

نام کاربری LinkedIn برای

پست های coronavirus که بیشترین تعامل را داشتند بیشتر در مورد شرکت هایی است که تلاش های امدادی خود را در این زمینه افزایش می دهند.

به عنوان مثال ، برخی از شرکت ها به طور موقت به سمت تولید لوازم مورد نیاز مانند ضدعفونی کننده دست حرکت کرده اند.

برخی دیگر در ایجاد مراکز برای بیماران COVID-19 کمک می کنند و برخی از شرکت ها به بیمارستان ها کمک می کنند تا در زمینه دستگاه های تهویه مناسب کار کنند.

این نوع پستهایی است که مردم می خواهند بخوانند در حال حاضر از شرکت ها ، زیرا مربوط به coronavirus است.

مقاله پیشنهادی  YouTube 4 ویژگی جدید برای سازندگان ویدیو راه‌اندازی شده است

LinkedIn Engagement برای کار از محتوای خانگی

همانطور که گفته شد ، پست های LinkedIn در مورد کار از خانه ، افزایش درگیری حتی بیشتر از پست های مربوط به کوروی ویروس را نشان می دهند.

این تغییر در ماه مارس رخ داد و با 45٪ افزایش تعامل صورت گرفت.

اکنون ، در ماه آوریل ، مشارکت برای پست های مربوط به کار در خانه در ایالات متحده 76٪ افزایش یافته است.

این تعداد حتی در منطقه آسیا و اقیانوسیه با 165 درصد حتی بیشتر است.

نام کاربری LinkedIn برای

برخی از موفق ترین کارها در پست های خانگی نشان داد که چگونه شرکت ها این امکان را برای کارمندان خود فراهم کردند که بتوانند از راه دور کار کنند.

سایر پستهای موفق نگاهی به دفاتر منازل بداهه کارمندان داشتند.

مردم می خواهند ببینند که آنها در این تنها نیستند و می خواهند ببینند دیگران چگونه با همان چالش ها سازگار هستند.

لحن همه چیز است

لحن شرکت ها هنگام انتشار در مورد این مباحث باعث می شود تفاوت در هنگام تعامل ایجاد شود.

“برندسازی کارفرمایان همدل از طنین انداز است ،” در این گزارش آمده است.

مقاله پیشنهادی  Google به صاحبان سایت در مورد جستجوهای "کار از خانه" مشورت می دهد

به طور خاص ، LinkedIn دریافت که این کلمات در پستهایی که درگیری بالایی دریافت کرده اند ، اغلب تکرار می شوند:

  • سلامتی
  • کمک
  • مردم
  • کارمندان
  • پشتیبانی
  • تعیین فاصله از سایر افراد در جامعه
  • مقامات بهداشتی
  • سلامت عمومی
  • مراقب باش
  • کارمندان خدمات درمانی

“به طور خلاصه ، به نظر می رسد مانند پیام هایی است که باعث می شود افراد در ابتدا بهترین عملکرد را داشته باشند ،” گزارش نتیجه گیری می کند.

“این که افتخار کارمندان مراقبت های بهداشتی ، حمایت از جوامع محلی ، یا مراقبت از کارمندان باشد ، پست هایی که همدلی و همزبانی را منتقل می کنند ، بیشترین توجه را به دست می آورند – و به درستی چنین است.”

برای اطلاعات بیشتر ، گزارش کامل را اینجا ببینید.

سؤالات متداول

آیا باید در مورد COVID-19 در صفحه شرکت LinkedIn خود پست کنم؟

بستگی به این دارد که پست چیست. به خصوص در مورد شرکتهایی که در تلاشهای امدادی کمک می کنند ، بسیار جالب است.

چه نوع ارسال لینکدین جذاب ترین است؟

از آوریل 2020 ، پیام های LinkedIn در مورد کار از خانه شاهد افزایش چشمگیر درگیری ها هستیم.