LinkedIn می افزاید: بازاریابی نامزدی برای تبلیغات ویدیویی و سرب

LinkedIn اهداف تبلیغاتی زیادی را برای تبلیغات خود اعلام کرده است: گزینه های retargeting نامزدی.

این قابلیت جدید به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا مخاطبان عقب مانده از کاربرانی را ایجاد کنند که تبلیغات ویدیویی دارند یا با Lead Gen Forms در تعامل هستند. طی یک ماه آینده حساب های کاربری خود به حساب شما می رسد.

چرا بازاریابی نامزدی برای لینکدین لازم بود

یکی از بخش های سخت خرید رسانه در پرداخت اجتماعی این است که اکثریت قریب به اتفاق کاربران ترجیح می دهند از این بستر خارج نشوند.

بدون اینکه به رفتار در سایت تکیه کند تا بتواند در زمینه بازاریابی تکیه کند ، تبلیغ کنندگان می توانند از ارسال تبلیغات بالای قیف برای همین کاربران بارها و بارها استفاده کنند ، بدون اینکه بصیرتی از اینکه ممکن است قبلاً اقدام به انجام سکوی سیستم کرده باشند.

بیشتر و بیشتر ، سکوهای اجتماعی به تلاش و تلاش برای بازآفرینی مجدد امکانات مجدداً مبتنی بر رفتارهای کاربر روی سیستم عامل پرداختند.

فیس بوک این مسئله را با گذشت سالها به طور مداوم توسعه داد و این امکان را داشت که کاربرانی را که با پست مشغول به کار بودند ، هدف قرار دهند ، با یک صفحه از طریق مسنجر تماس بگیرند ، درصد خاصی از یک فیلم و بسیاری از گزینه های دیگر را تماشا کنند.

مقاله پیشنهادی  کمتر از 15٪ سایتها با معیارهای ملاقات می کنند

با هزینه LinkedIn ، بسیاری از تبلیغ کنندگان می توانند برای جابجایی کافی برای ساختن مخاطبان بازاریابی به ارزش هزینه تلاش کنند تا کاربران را به وب سایت خود برساند.

از آنجا که LinkedIn به شدت به تجارت مشغول است ، چرخه عمر محصول طولانی است و بسیاری از تعامل ها در طول مسیر خرید یا تبدیل هستند.

چگونگی بازپرداخت تبلیغات در تأثیر کمبود مشارکت

عدم بینش یا توانایی بازپرداخت رفتارهای روی سکو مانند کاربرانی که یک فیلم را تماشا کرده اند یا با فرم سرب در تعامل بوده اند مانع است.

AJ Wilcox گفت: “ارزش اینقدر ارزش وجود دارد که می توانیم از ذهن متقابل برای همه تعامل های پلتفرم استفاده کنیم ، نه فقط بخشی که آن را به وب سایت می رساند.” Wilcox بنیانگذار B2Linked ، یک آژانس متخصص در سطح بین المللی شناخته شده در تبلیغات LinkedIn ، و میزبان تبلیغات پادکست LinkedIn Show Podcast است.

این همچنین باعث ایجاد دلهره ای در مورد از بین رفتن اعتماد به نفس کوکی شخص ثالث در تبلیغات شد.

“بازخورد نامزدی در LinkedIn چیزی است که مدت طولانی در انتظار آن بودیم. راه حل بازپرداخت موجود این پلتفرم کاملاً به کوکی ها وابسته است ، بنابراین نیمی از ترافیک شما واجد شرایط نیست (دستگاه های iOS) و نیمی دیگر طی 2 سال دیگر از بین نمی رود. به کسی احتیاج دارد که از وب سایت شما بازدید کند. “- AJ Wilcox

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بازاریابی فرم ژن سرب

ایجاد مخاطبان در بخش Account Assets با انتخاب گزینه Matched Audience انجام می شود. این با آگاهی ، تعامل و اهداف تبدیل کار خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی  DuckDuckGo اکنون دارای ویژگی های برنامه ریزی مسیر است

مخاطبان می توانند براساس اعضایی ایجاد شوند که فرم های اصلی را که در LinkedIn اجرا می کنید باز یا ارسال کنند.

LinkedIn می افزاید: بازاریابی نامزدی برای تبلیغات ویدیویی و سرب

پنجره درگیری می تواند 30-365 روز در گذشته باشد.

LinkedIn می افزاید: بازاریابی نامزدی برای تبلیغات ویدیویی و سرب

مخاطبان برای استفاده در یک هدف ، حداقل 300 اندازه مورد نیاز را دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بارگیری مجدد فیلم

مخاطبان برای بازخوانی فیلم نیز با انتخاب گزینه Matched Audience در بخش Account Assets نیز قرار دارند. همچنین با اهداف آگاهی ، تعامل و اهداف تبدیل کار خواهد کرد.

شما می توانید مخاطبان را بر اساس میزان تماشای تماشاگران ویدیوی خود ایجاد کنید:

مانند مخاطبان Lead Gen Form ، می توانید یک دوره زمانی 30-365 روز را در گذشته انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی  لیست خریدهای ارگانیک Google و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

شما همچنین مشخص می کنید که کدام کمپین های تبلیغاتی ویدیویی را که می خواهید روی آنها تمرکز کنید این تعداد بازدیدهای ویدئویی در هر کمپین ، نرخ تکمیل و مدت زمان را نشان می دهد.

LinkedIn بازخورد نامزدی را برای تبلیغات ویدیویی و سرب اضافه می کند

گزینه Video Views همچنین برای کاربرانی که در شبکه مخاطبان مشاهده کرده اند گسترش می یابد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

گزارش های آینده در مورد هدفگیری نامزدی

در حالی که LinkedIn چیز دیگری اعلام نکرده است ، Wilcox خاطرنشان می کند که این اولین قدم عالی برای باز کردن درب است.

امید من این است که این بستر ادامه دسترسی به مخاطبان جدید باشد. من دوست دارم این توانایی را داشته باشم که بتوانم از افرادی که روی یک تبلیغ کلیک کرده اند (و نه فقط کسانی که آن را به صفحه فرود آورده اند) ، و حتی بازدید کنندگان در پروفایل های شخصی و صفحات شرکت را در آینده مشاهده کنند. “

اعلان LinkedIn اینجا است ، و آنها مدارک retargeting خود را به روز کرده اند تا این ویژگی های جدید را در بر گیرند.


تصاویر با احترام از AJ Wilcox