LinkedIn تولید محتوا نسبت به سال گذشته 60٪ افزایش یافته است

LinkedIn شاهد افزایش تولید و مصرف محتوا است و تعامل بین کاربران نیز رو به افزایش است.

Srividya Gopani ، مدیر بازاریابی برند و مصرف کننده در LinkedIn ، به Samosa Social می گوید که اعضا از زمان خود در هنگام قفل استفاده کرده اند تا زندگی حرفه ای خود را به جلو سوق دهند.

وی ادامه داد: “ما از ماه مارس سال 2019 شاهد افزایش 55٪ در سال در مکالمه بین ارتباطات در سطح جهانی هستیم. اعضا بطور فزاینده در حال واکنش دادن ، اظهار نظر ، اشتراک گذاری مجدد و پاسخ دادن به نظرات هستند ، زیرا آنها به دنبال اتصال مجدد با شبکه خود و به اشتراک گذاشتن توصیه ها و نکاتی هستند که می توانند به آنها کمک کنید تا در این محیط کار جدید با هم حرکت کنند. “

گوپانی در ادامه اظهار داشت که تولید محتوا در LinkedIn 60٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

کاربران در حال گذراندن وقت خود در شبکه هستند که راهنمایی ، شغل و کارآموزی را جستجو می کنند و در ارتباط با متخصصان دیگر برای کمک به یکدیگر هستند.

مقاله پیشنهادی  تقسیم گوگل: توضیحات متا خلاصه مطالب را ارائه می دهد

گوپانی می گوید ، زمان سپری شده با دوره های یادگیری آنلاین LinkedIn نیز به پایان رسیده است و تنها 4 ماه ساعت در ماه مارس 4 میلیون ساعت تماشا دارد.

“به عنوان بزرگترین شبکه حرفه ای جهان ، ما می دانیم که ما در تشویق اعضا در ایجاد تخصص صحیح ، به دست آوردن مهارت ها و دانش مربوطه ، و ایجاد ارتباطات مناسب در این زمان در موقعیت منحصر به فردی قرار گرفته ایم.”

منبع: ساموسا اجتماعی

مربوط: LinkedIn نامزدی به دلیل “کار از خانه” محتوای 76٪ افزایش یافته است

روند اصلی در LinkedIn همین حالا

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه در حال حاضر اعضای LinkedIn چه مطالبی را ایجاد و مصرف می کنند ، بیایید به گزارشی که این شرکت در این هفته منتشر کرده است نگاه کنیم.

در این گزارش آمده است:

“اکنون زمان آن فرا رسیده است كه شركتهای فن آوری چگونگی پیشبرد آنها را از طریق تغییر و هدایت مشاغل به سمت بهبودی به اشتراک بگذارند. در LinkedIn ، ما شاهد افزایش محتوای در موضوعات مختلف فن آوری هستیم که نشان دهنده دنیای در حال تحول کار امروز است. “

LinkedIn به طور خاص سنبله ها را در تعامل با مقالات ذکر شده در موضوعات زیر برجسته می کند:

  • تداوم تجارت (144٪)
  • خدمات ابر (78٪ افزایش)
  • پخش فیلم (71 درصد افزایش)
  • امنیت سایبری (66٪ افزایش)
  • کار از راه دور (تا 52٪)
  • واقعیت مجازی (50٪ افزایش)
  • نرم افزار (46٪)
مقاله پیشنهادی  Google درباره مقالاتی که در Carousel Stories برتر وجود دارد ، تردید دارد

هشتگ #بازار یابی و #رهبری از آوریل 2020 تاکنون در پنج هشتگ برتر در LinkedIn قرار بگیرد.

از آنجا که مربوط به مشاغل کوچک و متوسط ​​است ، موضوعات زیر بیشترین مشغله را ایجاد می کنند:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • راهبردهای راه اندازی
  • افزایش سرمایه
  • کسب و کار
  • منابع مالی
  • مشاغل کوچک

مربوط: نحوه تنظیم و بهینه سازی صفحه شرکت LinkedIn شما

LinkedIn با محتوای کار از راه دور سیل شد

با کمال تعجب ، موضوع کار از راه دور شاهد بزرگترین پیشرفت در تولید محتوا است. مقالات ذکر شده در مورد کار از راه دور 391٪ رشد دارد.

LinkedIn ایجاد محتوا در مقایسه با سال گذشته 60٪ افزایش دارد

تقاضای مشخصی نیز برای این محتوا وجود دارد. این نه تنها با میزان نامزدی نشان داده می شود ، بلکه افزایش افرادی که به دنبال کار از راه دور هستند.

LinkedIn بیش از 3 برابر جستجو برای “کار از راه دور” را مشاهده می کند.

LinkedIn تولید محتوا در مقایسه با سال گذشته 60٪ افزایش دارد

از آنجا که تعداد مقالات مربوط به کار از راه دور همچنان رو به افزایش است ، شاید مدت طولانی نباشد که تعامل کم شود.

مگر اینکه چیزی منحصر به فرد در مورد کار از راه دور برای گفتن داشته باشید ، ممکن است ارزش گزینه های دیگر را در نظر بگیرد.

مربوط: 5 راه استفاده از LinkedIn برای تأمین انرژی در تجارت خود

سایر فرصت های محتوا

مطابق گزارش LinkedIn ، به نظر می رسد اکنون قوی ترین فرصت محتوای در حال حاضر است

ذکرهای مختلف پخش فیلم.

رشد ایجاد این مقالات از رشد مشارکت پیشی می گیرد.

این نشان می دهد فرصتی بیشتر برای محتوا در مقایسه با نوشتن درباره یک موضوع اشباع نشده تر وجود دارد.

LinkedIn ایجاد محتوا در مقایسه با سال گذشته 60٪ افزایش دارد

برای اطلاعات بیشتر مانند این ، به گزارش کامل LinkedIn در اینجا مراجعه کنید.