LinkedIn به کاربران اجازه می دهند نظرسنجی ها را به ارسال ها اضافه کنند

LinkedIn در حال کار بر روی یک ویژگی است که به کاربران امکان می دهد به راحتی نظرسنجی را برای هر پست اضافه کنند.

این ویژگی توسط جین مانچون وون ، یک متخصص در یافتن ویژگی های منتشر نشده توسط برنامه های مهندسی معکوس کشف شد.

مطابق نظر تصویری که توسط وونگ به اشتراک گذاشته شده ، نظرسنجی های LinkedIn دقیقاً همانند نظرسنجی های توییتر عمل خواهد کرد.

کاربران می توانند با یک سوال و حداکثر چهار پاسخ نظرسنجی ایجاد کنند.

یک تفاوت مهم که باید توجه داشته باشید این است که نظرسنجی های LinkedIn می تواند تا دو هفته ادامه داشته باشد ، در حالی که حداکثر مدت زمان نظرسنجی در توییتر هفت روز است.

سایر سیستم عامل های پیشرو در رسانه های اجتماعی ، مانند فیس بوک و اینستاگرام ، فقط اجازه می دهند که در داستانی که 24 ساعت به طول انجامد ، نظرسنجی ایجاد شود یا به اشتراک گذاشته شود.

LinkedIn در مورد این ویژگی یا زمان انتشار آن به طور رسمی چیزی اعلام نکرده است.

با این حال ، این شرکت بی سر و صدا چندین اسناد راهنما در مورد چگونگی استفاده از نظرسنجی ها را هنگام نهایی شدن این ویژگی منتشر کرده است.

مقاله پیشنهادی  فروشگاه های فیس بوک برای مشاغل کوچک و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

این اسناد راهنما به عنوان یک اذعان رسمی است که نظرسنجی های LinkedIn در پست ها ویژگی ای است که وجود دارد و در نهایت برای کاربران قابل استفاده خواهد بود.

در اینجا بیشتر درباره آنچه در اسناد راهنما آمده است ، آمده است.

نمای کلی از نظرسنجی های LinkedIn

ویژگی LinkedIn Polls به تدریج در اختیار کاربران قرار می گیرد و به زودی در دسترس خواهد بود.

این یک ویژگی بومی است ، به این معنی که می توان نظرسنجی ها را بدون نیاز به برنامه شخص ثالث به پست ها اضافه کرد.

پیش از این ایجاد نظرسنجی در LinkedIn نیاز به استفاده از برنامه هایی مانند Google Forms یا Survey Monkey داشت.

هنگامی که ویژگی بومی LinkedIn Polls از بین می رود ، کاربران می توانند نظرسنجی را از صفحه آهنگساز پست ایجاد کنند.

همانطور که شرکت در یکی از چندین اسناد راهنما درباره نظرسنجی ها اظهار می کند – می توان از آنها برای جمع آوری بینش بازاریابی در مورد روندها و نظرات استفاده کرد ، یا به سادگی برای شروع گفتگو.

وی افزود: “ویژگی LinkedIn Polls به شما کمک می کند تا با پرسیدن دیدگاههایشان درباره موضوعات مختلف ، با اعضای دیگر درگیر شوید.

نظرسنجی ها به شما کمک می کند روند و نظرات را درک کنید و می تواند یک شروع کننده مکالمه عالی باشد. “

محدودیت هایی برای نظرسنجی وجود دارد ، زیرا LinkedIn خاطرنشان می کند که از آنها نمی توان برای درخواست عقاید سیاسی ، وضعیت سلامت یا سایر داده های حساس استفاده کرد.

مقاله پیشنهادی  YouTube آزمایشات تجربه محصول همهجانبه را ادامه می دهد

LinkedIn نظرسنجی ها – مشخصات فنی

قابلیت مشاهده نظرسنجی
هنگام ایجاد نظرسنجی می توانید میزان دید را مطابق میل خود تنظیم کنید.

تنظیم پیش فرض قابلیت مشاهده “هر کسی” است ، اما گزینه های دیگر شامل موارد زیر است:

  • هرکسی + توییتر – قابل مشاهده برای هر دو در LinkedIn و Twitter.
  • فقط اتصالات – قابل مشاهده فقط برای اتصالات درجه 1 نویسنده نظرسنجی.
  • اعضای گروه – فقط برای اعضای گروهی که نظرسنجی در آن به اشتراک گذاشته شده قابل مشاهده است.
  • شرکت کنندگان در رویداد – قابل مشاهده برای هر شرکت کننده در یک رویداد خاص.

پس از مشخص شدن نظرسنجی ، امکان تغییر وجود ندارد.

مدت زمان نظرسنجی
مدت نظرسنجی را می توان به هر یک از گزینه های زیر تنظیم کرد:

  • یک روز
  • سه روز
  • یک هفته
  • دو هفته
مقاله پیشنهادی  تصاویر تصویر بند انگشتی تست Google در نتایج جستجو

نظرسنجی ها
نویسنده یک نظرسنجی قادر خواهد بود ببیند چه کسی رأی داده و چگونه هر شخص رای داده است.

نویسندگان نظرسنجی همچنین می توانند نتایج کل نمایش داده شده در قالب درصد و تعداد آرا در هر گزینه را مشاهده کنند.

وقتی که یک نظرسنجی توسط پیوند صفحه ایجاد می شود ، همه سرپرستان آن صفحه LinkedIn قادر خواهند بود ببینند چه کسی رای داده و چگونه هر شخص رای داده است.

نظرسنجی ها در گروه ها
نظرسنجی ها می توانند یک بار دیگر در گروه های LinkedIn ایجاد شوند.

این ویژگی ای است که سالها پیش ارائه شده بود ، اما در سال 2014 برداشته شد.

موبایل + پشتیبانی از دسک تاپ
نظرسنجی ها را می توان از صفحه اصلی دسک تاپ و همچنین برنامه LinkedIn برای iOS و Android ایجاد کرد.

پاسخ ها (بیشتر) ناشناس هستند
هنگامی که یک کاربر به یک نظرسنجی رای می دهد ، پاسخ آنها برای کسی غیر از نویسنده نظرسنجی قابل مشاهده نخواهد بود.

افراد دیگر ، از جمله اتصالات درجه یک ، در غیر این صورت غافل از اینکه کاربر به نظرسنجی رأی داده یا پاسخ آنها چیست.

منابع: LinkedIn (1 ، 2 ، 3)