LinkedIn اکنون فاکتورهای “زمان خوب” به الگوریتم خود

LinkedIn الگوریتم مورد استفاده برای رتبه بندی مطالب موجود در فید خود را با تعیین فاکتور در مدت زمانی که کاربران با هر ارسال می گذارند ، به روز می کند.

در مقاله ای در وبلاگ ، LinkedIn پرده را در الگوریتم خود بازمی گرداند و یک مرور کلی درباره نحوه رتبه بندی محتوا ارائه می دهد.

چگونه لینک شده محتوا

هنگامی که یک کاربر وارد لینکدین می شود ، ده ها هزار پیام “نامزد” وجود دارد که می توانند در فید خود ظاهر شوند.

این ارسال ها از طریق یک اولین مرحله ، لایه تولید نامزد.

در این مرحله ، LinkedIn از الگوریتم رده بندی سبک وزن برای شناسایی آن استفاده می کند کاندیداهای برتر.

LinkedIn سپس نحوه رتبه بندی کاندیداهای برتر در خوراک کاربران شخصی را بر اساس چندین عامل تعیین می کند.

اقدامات ویروسی

از این سه نوع درگیری به عنوان “اقدامات ویروسی” یاد می شود:

اقدامات ویروسی می تواند اثرات شبکه پایین دست و / یا بالادست داشته باشد.

برای مثال ، اشتراک مجدد یک پست ، یک اثر پایین دستی ایجاد می کند. این بدان معناست که اتصالات کاربری که مجدداً پست را به اشتراک گذاشته است ، در پایان مشاهده خواهد شد.

مقاله پیشنهادی  تبلیغات Google جزئیات مربوط به اعتبار 340 میلیون دلاری برای SMB را منتشر می کند

از طرف دیگر ، اظهار نظر در مورد یک پست ، تأثیر بالادستی را ایجاد می کند. این بدان معنی است که در فیدهای کاربرانی که به نویسنده پست متصل هستند ، بیشتر می شود.

برای هر پست نامزدی ، الگوریتم LinkedIn احتمال درگیری کاربر را بررسی می کند و تأثیر بالقوه بالادست و پایین دست را نیز در نظر می گیرد.

چرا زمان زمان مهم است

کاستی هایی در یک الگوریتم وجود دارد که به پیش بینی مقادیر کلیک و ویروس وابسته است.

به عنوان مثال ، اقدامات کلیک و ویروس می توانند نادر باشند ، به ویژه برای مصرف کنندگان منفعل خوراک.

محدودیت دیگر ماهیت باینری کلیکها و اقدامات ویروسی است – بدین معنی که آنها انجام شده اند یا اینگونه نیستند.

الگوریتم LinkedIn اندازه گیری می کند که آیا یک عمل انجام شده است ، اما مدت زمانی که کاربر پس از اقدام ، با یک قطعه محتوا گذرانده نیست.

آنها ممکن است بر روی یک پست کلیک کرده اند و بلافاصله به خوراک اصلی برگشته اند.

LinkedIn برای جبران این کاستی ها ، شروع به بررسی زمان ساکن سازی کرد و گفت که مزایای زیر را فقط به دنبال کلیک و اقدامات ویروسی می دهد:

LinkedIn Now Factors 'Dwell Time' به الگوریتم

زمان دوول چیست؟

اینگونه LinkedIn زمان ساکن را توضیح می دهد:

در سطح بالایی ، هر بروزرسانی که در خوراک مشاهده می شود ، دو نوع زمان ساکن را ایجاد می کند. اول ، زمان ساکن “در خوراک” وجود دارد ، که اندازه گیری را شروع می کند که حداقل نیمی از به روزرسانی خوراک به عنوان یک عضو در خوراک آنها قابل مشاهده باشد.

دوم ، زمان ساکن شدن “بعد از کلیک” وجود دارد ، یعنی زمان صرف شده برای محتوا پس از کلیک بر روی بروزرسانی در فید. “

مهندسان LinkedIn از طریق سلسله آزمایشات مشخص کردند که مدت زمان ساکن یک نشانه قابل اطمینان از اینکه کاربر احتمالاً با یک پست درگیر باشد یا خیر ، مشخص شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مربوط: زمان دوبله چیست و چرا برای SEO اهمیت دارد

مقاله پیشنهادی  3 جدیدترین اختراع ثبت شده مورد علاقه Google - 13 اکتبر 2020

زمان زندگی در الگوریتم LinkedIn

کاربران LinkedIn تمایل دارند وقت بیشتری را برای مشاهده به روزرسانی هایی که تصمیم به انجام یک عمل ویروسی دارند صرف کنند.

با دانستن این موضوع ، LinkedIn مدت زمان اقامت را در الگوریتم فید خود قرار داده است تا احتمال مشاهده کاربران از پستهایی که با آنها درگیر خواهند شد را افزایش دهد.

برای بازاریابان ، این بدان معناست که باید از پست های LinkedIn استفاده کنید که نه تنها توجه مردم را به خود جلب می کند ، بلکه آن را برای مدت زمان طولانی نگه دارید.

LinkedIn اولین شبکه اجتماعی نیست که زمان را در الگوریتم خود قرار می دهد. فیس بوک نیز چنین می کند.

با پیشرفت به جلو ، موفق ترین پست ها همیشه کسانی نیستند که بیشترین لایک ، اظهار نظر و اشتراک گذاری را دارند.

این سیگنال ها به معنای این معنا نیستند که افراد همچنین وقت خود را صرف صرف مطالبی کنند که با آنها درگیر هستند.

منبع: وبلاگ مهندسی LinkedIn

مربوط: 5 راه استفاده از LinkedIn برای تأمین انرژی در تجارت خود