Insights به روز شده برای تابستان 2020

گزارش جدید در مورد روندهای جستجوی Pinterest نشان می دهد که موضوعات در میان ماه های تابستان سال 2020 از محبوبیت خاصی برخوردار است.

دانستن اینکه اولویت های کاربران چیست ، می تواند در هدایت تلاش بازاریابان رسانه های اجتماعی در طول بقیه فصل مفید باشد.

همانطور که معلوم است ، اولویت های کاربران به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به خود هستند ، Pinterest اظهار داشت:

“بسیاری از افراد Pinterest را مکانی برای دستور العمل ها ، ایده های دکوراسیون منزل و DIY می دانند. با این حال ، با ایجاد COVID-19 استرسورهای زندگی جدید ، افراد بیشتری نسبت به گذشته برای رفاه و مراقبت از خود به پینترست روی آورده اند.

پینترست خاطرنشان كرد كه اخیراً ركوردی تمام وقت برای جستجوی ایده های سلامتی ذهنی را خراب كرده است.

به طور خاص ، موضوعات زیر شاهد افزایش چشمگیر علاقه کاربر بوده اند:

  • مدیتیشن (+ 44٪)
  • قدردانی (60٪)
  • موقعیت مثبت (+ 42٪)

این پرش ها از فوریه تا ماه مه اتفاق افتاد ، زیرا کاربران به دنبال راه هایی برای مراقبت از خود در حین تنظیم با “حالت عادی جدید” بودند.

مقاله پیشنهادی  توییتر به کاربران اجازه می دهد تا پاسخ ها و اخبار بازاریابی دیجیتال را محدود کنند [PODCAST]

روندهای جستجوی Pinterest: به روزرسانی های بینش برای تابستان 2020 روندهای جستجوی Pinterest: به روزرسانی های بینش برای تابستان 2020 روندهای جستجوی Pinterest: به روزرسانی های بینش برای تابستان 2020

پینترست نگاهی عمیق تر به این داده ها انداخت تا مشخص کند که روند فعلی نه تنها در حال افزایش است ، بلکه احتمالاً تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

جستجوی سلامتی و سلامتی

جستجوی مباحث مربوط به سلامتی و سلامتی در حال افزایش است که شامل موارد زیر است:

  • فعالیتهای کاهش استرس (4.7 برابر بالاتر)
  • کارهای روزمره صبحگاهی (6 برابر)
  • تمرین روزمره در خانه (12 برابر)
  • کارهای روزمره مراقبت از خود (7 برابر)
  • ژورنال قدردانی (تا 8 برابر)
  • فعالیت های ذهن آگاهی برای بچه ها (حداکثر 3 برابر)
  • روال تمرین کودکان (+ 73٪)

پینترست می گوید افزایش این جستجوها نشان می دهد که جهان به دنبال راه هایی برای مقابله با عدم قطعیت های ایجاد شده توسط آینده ای غیرقابل پیش بینی است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

جستجوهای برنامه ریزی آینده به پایان رسیده است

پینترست علاوه بر تمرین ذهن آگاهی و فعال بودن از نظر جسمی ، اکنون زمان برنامه ریزی برای آینده مثبت تر است ، می گوید:

“چالش ها و عدم اطمینان همچنین ایده های جدید ، خلاقیت و نگرش اکنون یا هرگز – را بر می انگیزد – و اکنون زمان برنامه ریزی برای آن خانه ، خانواده ، سفر یا شغلی است که همیشه می خواستید.”

از آغاز بیماری همه گیر ، 35٪ افزایش جستجوها برای “شروع یک کار جدید” وجود داشته است.

مقاله پیشنهادی  Google برای ارزیابی نتایج خود ارزیابی خود را از اختلال اضطراب می افزاید

این قابل توجه است زیرا جستجوهای “شروع یک کار جدید” فقط در ابتدای سال جدید افزایش می یابد.

سایر جستجوهای رو به رشد پیرامون برنامه ریزی های آینده شامل موارد زیر است:

  • اهداف زندگی آینده (تا 2 برابر)
  • لیست سطل عمر (+ 65٪)
  • اهداف خانواده در آینده (30٪)
  • اهداف خانه های آینده (+ 78٪)

جستجوهای تزئینات داخلی و خارجی در فضای باز قرار دارند

از آنجا که همه گیر مردم را در خانه نگه می دارد ، مردم برای الهام گرفتن از دکوراسیون منزل به پینترست روی می آورند.

مقاله پیشنهادی  گپ ویدیویی Drop-in با حداکثر 50 نفر

Pinterest در حال افزایش جستجوهای زیر در رابطه با دکوراسیون منزل است:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • اتاق های خانواده آشپزخانه (تا 14 برابر)
  • اتاق بازی کودکان مدرن (4 برابر بالا)
  • اتاق دختر پارسه (تا 9 برابر)
  • اتاق بازی پسران (تا 13 برابر)
  • ایده های اتاق بازی زیرزمین (5 برابر بالا)

کاربران Pinterest همچنین فضای داخلی خود را بهبود می بخشند:

“پس از ماه ها در خانه بودن – گاهی اوقات در آپارتمان های کوچک و بدون فضای باز – جای تعجب نیست که باغ ها و مناطق بیرون از منزل ، هرچند فضای آنها محدود باشد ، به قلب خانه تبدیل شده است.”

جستجوهای مربوط به فضاهای فضای باز برای:

  • فضای بیرونی با بودجه (حداکثر 3 برابر)
  • ایده های پاسیوی DIY در بودجه (17 برابر)
  • واحه حیاط خلوت در بودجه (تا 5 برابر)

روندها با مقایسه جستجوهای عادی در مدت چهار هفته 5/18 / 20-6 / 14/20 با مدت مشابه سال قبل محاسبه شد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

منبع: اتاق خبر پینترست