Google’s Question Hub در ایالات متحده و این هفته اخبار بازاریابی دیجیتال راه اندازی می شود [PODCAST]

در قسمت این هفته بازاریابی ساعت ، Greg Finn ، Mark Saltarelli و Jess Budde میزبان بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال در هفته هستند.

اگر قادر به گوش دادن در Spotify نیستید ، نسخه ویدیویی قسمت این هفته را در کانال YouTube موتور جستجو کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=rK0UVmzldzk

فکر می کنید گوگل همیشه جواب همه چیز را دارد؟ بعضی اوقات این کاملاً صدق نمی کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل در صدد است تا با س Hال هاب این خلا where دانش را پر کند – جایی که ناشران می توانند محتوای وب سایت خود را برای س questionsالات بی پاسخ Google ارسال کنند.

جستجوگران می توانند به Google بگویند که س questionال آنها با نتایج جستجوی Google پاسخ داده نشده است ، و به سوال هاب ارسال می شود.

در ابتدا ، گوگل Question Hub را در هند ، اندونزی و نیجریه راه اندازی کرد ، اما اکنون ناشران و محتواسازان آمریکایی می توانند از این محصول بی نظیر بهره مند شوند!

مقاله پیشنهادی  با ویژگی جدید کش رفتن ، پیوندهایی را به داستانهای LinkedIn اضافه کنید

یوتیوب با تولید 11٪ از کل ویدیوها در Google News ، واقعاً در دنیای رسانه های خبری سر و صدا می کند.

به طور مقایسه ، CNN ، دومین منبع اخبار ویدیوی خبری شایع در Google News ، فقط حدود 2.1٪ از کل ویدیوهای خبری را تشکیل می دهد ، John Shehata از NewzDash گزارش می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

باند بازاریابی O’Clock حدس می زند که چرا YouTube اغلب نمایش داده می شود ، اما یک چیز مطمئناً است – اگر می خواهید رتبه بندی کنید ، YouTube مکان خوبی برای رفتن است!

برداشت هفته از این هفته ناشی می شود کرک ویلیامز، نویسنده “تأملات یک متخصص PPC”. مانند اکثر بازاریاب ها ، او به دلیل عدم تعادل ذاتی Google Ads در مورد به روزرسانی های جدید و هیجان انگیز و حفظ داده هایی که می توانیم در حساب های خود ببینیم ، گیج شده است.

بعد ، در بخش ICYMI ما ، امی بیشاپ و هریسون جی هپ برخی نکات بصیرت آمیز در مورد اینکه برای تبدیل شدن به یک بازاریاب آزاد تمام وقت نیاز دارید ، به ما بگویید.

سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طی بخش رعد و برق پاسخ می دهیم:

  • چه کسی قصد دارد مسئولیت محصول جدید Facebook را به عهده بگیرد؟
  • تربچه در توتوس چه ارتباطی با هوش مصنوعی دارد؟
  • همه موارد لایک صفحه Facebook من کجا رفتند؟
  • چه موقع وضعیت Google Partner به چنین دردسری تبدیل شد؟
  • چرا همه گزارشات داده نمی توانند آنقدر پر رنگ باشند؟
  • چگونه می توانم اطمینان حاصل کنم که بطری ویسکی به اندازه مناسب تهیه می کنم؟

برای عضویت در این برنامه (و خبرنامه ما!) به سایت O’Clock بازاریابی مراجعه کنید و تمام مقالات ارائه شده در نمایش این هفته را بخوانید!


اعتبار ویژه تصویر: سرو سرو