Google Web Stories به نقطه عطف روزانه 100K می رسد

در گزارشی درباره استفاده از Web Stories ، گوگل می گوید اکنون هر روز 100000 داستان جدید به فهرست جستجو اضافه می شود.

گزارش Google شامل داده هایی در مورد چگونگی رشد Stories Web به عنوان قالب محتوا ، همراه با پنج بینش درباره نوع قوی ترین محتوا است.

در اینجا خلاصه ای از آمار کلیدی و به دنبال پنج نکته Google برای ایجاد بهتر Web Stories آورده شده است.

استفاده از Google Web Stories

در این گزارش آمده است که در مجموع بیش از 20 میلیون داستان وب آنلاین هستند. از اکتبر 2020 ، 6500 دامنه جدید اولین وب استوری خود را منتشر کرده اند.

این گزارش داده های اکتبر 2020 را برجسته می کند زیرا در آن زمان یک به روزرسانی Web Stories را به Google Discover وارد کرده است. ممکن است بروزرسانی عاملی باشد که منجر به انتشار دامنه برای اولین بار توسط دامنه ها شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“اکتبر گذشته ، ما خانه ای برای Web Stories در Google Discover ایجاد کردیم تا کاربران بتوانند جریان شخصی شده ای از بهترین Web Stories را از سراسر اینترنت پیدا کنند. هدف با استفاده از Web Stories این است که ناشران و سازندگان بتوانند به راحتی محتوای خود را بسازند و از آن کاملاً مالک شوند. “

داده ها نشان می دهد که این قالب محتوا ، که کلیپ های کوتاه شبیه به اینستاگرام را به جستجوی Google و Discover می آورد ، مخاطبان خود را جذب می کند. گفته می شود میلیون ها کاربر هر روز Web Stories را می بینند و با آنها درگیر می شوند.

مقاله پیشنهادی  Semrush به فروش عمومی سهام در بورس اوراق بهادار نیویورک می پردازد

Google با استفاده از داده های جمع آوری شده از زمان راه اندازی قالب Web Stories ، پنج توصیه برای ایجاد داستان هایی که کاربران را درگیر خود می کند جمع آوری کرده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پنج بینش درگیر کردن داستان های وب

در اینجا برخی از مواردی است که Google تاکنون در مورد Web Stories آموخته است.

مقاله پیشنهادی  ابزار آزمایش داده های ساختاری شاتر Google

چه نوع محتوایی بیشترین جذابیت را دارد؟

محتوای سبک زندگی بیشترین میزان جذابیت را در بین سایر موارد عمودی دارد ، مخصوصاً وقتی که شامل تصاویر انگیزشی و اطلاعاتی آموزنده باشد.

گوگل اشاره می کند که دسته بندی سبک زندگی برای Web Stories مناسب است. این احتمالاً به این دلیل است که کاربران می توانند داستانی را به سمت پایین بکشند انگار که در حال جستجو در یک فهرست هستند.

چه نوع محتوایی بیشترین برداشت را دارد؟

استوری های وب سایت های حوزه های هنری و سرگرمی و مواد غذایی و نوشیدنی بیشترین برداشت آنلاین را دارند.

برداشت ها همیشه نشانگر تعامل نیستند ، اما بیشتر نشانه این است که افراد بیشتر از سایرین دسته هایی را جستجو می کنند.

چه نوع محتوایی مورد تقاضا است؟

داده های Google نشان می دهد که تقاضای زیادی برای محتوای Web Stories جدید در دسته های Arts و سرگرمی ، افراد مشهور و ورزش و بازی وجود دارد.

مقاله پیشنهادی  Google هشدار می دهد 6 دلیل که یک داستان وب را ممنوع می کنند

در این گزارش آمده است: “با پخش مداوم تلویزیون ، فیلم و بازی جدید ، این عمودی ها فرصت هایی را برای رشد فراهم می كنند.”

طول ایده آل یک داستان وب چقدر است؟

Google می گوید برای آنچه که یک Web Story با کیفیت بالا تلقی می شود ، طول ایده آل وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به طور متوسط ​​کاربران از 11-15 صفحه از یک داستان استفاده می کنند. این نشان می دهد که صاحبان سایت باید مهمترین نکات پیام خود را در 15 صفحه اول یک Web Story با هم در میان بگذارند.

آیا Web Stories در Google Discover محبوب هستند؟

گوگل گزارش می دهد که در Discover کاربران به طور متوسط ​​1.7 داستان برای هر داستان باز شده مشاهده می کنند. اگرچه این می تواند از نظر جمعیتی متفاوت باشد.

منبع: Google Web Creators

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد Web Stories جذاب ، به این مقالات مرتبط مراجعه کنید: