Google Travel به روزرسانی ها چگونه پروازها و هتل ها را توصیه می کند

گوگل پورتال سفر خود را به روز کرده است تا اطلاعات مربوط به همه گیر را شامل شود. اکنون پورتال مسافرتی Google Trends Travel را نشان می دهد که اطلاعات اضافی در مورد پروازها و هتل ها را نشان می دهد و نحوه تصمیم گیری را تغییر می دهد.

روند سفر

Google.com/travel/ پورتال سفر Google است. پورتال با آنچه گوگل از روندهای مسافرتی نامیده می شود ، به روز شده است.

روند سفر ، انواع مختلفی از اطلاعات را در نظر می گیرد كه اپیدمی Covid-19 را در نظر می گیرد.

این تغییرات در ویژگی های مربوط به همه گیر در حال جستجو و Google Travel بهبود می یابد.

Google از قبل هشدارهای مرتبط با Covid-19 در مورد مقصد را در جستجوی معمولی ارائه می دهد:

تصویر صفحه Google Covid-19 اخطار

تغییرات جدید روی پورتال Google Travel تأثیر می گذارد و اطلاعات بیشتری را در سطح گرانتر ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، Google Travel اطلاعات مفیدی مانند هتل و در دسترس بودن پرواز برای هر مقصد را نشان می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اطلاعات در دسترس بودن هتل و پرواز

طبق گوگل:

“در هفته آینده ، درصد هتل های باز با در دسترس بودن و پروازهایی که در سطح شهر یا سطح کشور مستقر هستند را بر اساس داده های پروازهای Google و هتل ها از هفته قبل مشاهده خواهید کرد.

وقتی از google.com/travel بازدید می کنید و به سفری که برنامه ریزی می کنید ، ضربه می زنید یا هتل ها و کارهایی را برای انجام آن جستجو می کنید ، اکنون خطوط دسترسی هتل و پرواز را مشاهده خواهید کرد. پیوندهایی به منابع محلی اضافی ، از جمله تعداد موارد COVID-19 نیز ارائه شده است. “

زمینه رابط کاربری هتل ها است. بنابراین رابط شروع به نمایش اطلاعات مربوط به هتل می کند.

مقاله پیشنهادی  آیا اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز برای سئو خوب هستند؟

با کلیک بر روی یک نماد کوچک ، اطلاعات اضافی مربوط به پروازها را نشان می دهد.

تصویر از هتل و در دسترس بودن پرواز

تصویر صفحه Google Travel برای در دسترس بودن هتل

هشدار مشاوره سفر

این رابط همچنین مشاوره سفر را نشان می دهد که در صورت آلوده بودن مقصد با Covid-19 ، مسافران را هشدار می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با کلیک بر روی دکمه “مشاوره سفر” کاربر را به صفحه جستجوی Google می برد که مسافر را از وضعیت Covid-19 در مقصدی که مشغول تحقیق است مطلع می کند.

تصویر صفحه Google Travel Portal

با کلیک بر روی برگه برچسب آمار وضعیت فعلی عفونت Covid-19 را نشان می دهد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، گوگل می گوید لاس وگاس روند صعودی دارد.

تصویر صفحه نمایش Google Warning Shows Las Vegas Trending for Covid-19 است

تصویر صفحه روند Covid-19 گوگل برای لاس وگاس این صفحه جستجو است که گوگل برای روندهای لاس وگاس کووید -19 نشان می دهد. این نمودار به مسافر این امکان را می دهد كه تصمیم بگیرد كه آیا می خواهد به سفر خود ادامه دهد یا مقصدی مطمئن تر را انتخاب كند.

فیلتر لغو رایگان

پرتال مسافرتی Google نیز فیلتری را اضافه کرده است که هنگام ضامن ، فقط هتلهایی را نشان می دهند که لغو رایگان ارائه می دهند.

مقاله پیشنهادی  Reddit برای افشای اطلاعات عمومی تبلیغات سیاسی

گوگل این فیلتر را برای کمک به مسافرانی که ممکن است نظر خود را به دلیل ملاحظات Covid-19 تغییر دهند ، افزود.

تصویر صفحه فیلتر لغو Google Travel تنظیم فیلتر لغو رایگان ، نتایج جستجوی Google Travel را به هتل هایی که انعطاف پذیر هستند و لغو رایگان ارائه می دهند ، محدود می کند.

طبق گوگل:

وی گفت: “به دلیل عدم اطمینان در مورد COVID-19 ، مردم معمولاً هنگام تهیه برنامه سفر انعطاف پذیری می خواهند. در حال حاضر بسیاری از هتل ها و اجاره تعطیلات کنسل کردن رایگان ارائه می دهند تا در هنگام برنامه ریزی سفر اعتماد به نفس بیشتری به مسافران ارائه دهند. جستجو در هتل و در اواخر این ماه اجاره تعطیلات ، در google.com/travel و فیلتر کنید تا فقط اتاق ها یا املاک با خط مشی های لغو رایگان را ببینید. “

درسی در مفید بودن

Google Travel و Covid-19 مرتبط

پورتال مسافرتی Google نمونه ای از چگونگی مفید و مرتبط بودن برای مسافران است.

مقاله پیشنهادی  مارتین اسپلیت گوگل توضیح می دهد که چرا پیمایش بی نهایت باعث بروز مشکلات SEO می شود

در مقابل ، Hotels.com دارای هشدار در بالای صفحه است و از کاربران می خواهد (احتمالاً) برای تحقیق در مورد مشاوره درمانی به Google مراجعه کنند.

تصویر اخطار hotel.com درباره covid-10 این تصویر یک هشدار Covid-19 را در بالای یک صفحه وب Hotels.com نشان می دهد و به کاربران توصیه می کند برای جستجوی اطلاعات به Covid-19 برای لاس وگاس به موتور جستجو مراجعه کنند و اطلاعات Covid-19 را تحقیق کنند.

Hotels.com به جای نگه داشتن کاربران در سایت خود و ارائه این اطلاعات ، به کاربران می گوید که به جایی دیگر مراجعه کنند تا مشاوره های بهداشتی را تحقیق کنند یا شاید این تحقیقات را انجام ندهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

استدلال هرچه که باشد ، Hotels.com خود اطلاعات را ارائه نمی دهد.

Google با ارائه اطلاعاتی که برای کاربران مفید است ، رویکرد متفاوتی را اتخاذ می کند. با انجام این کار ، Google کاربران را در سایت خود نگه می دارد و آنها همچنین کاربران را خوشحال می کند و از این طریق وفاداری ایجاد می کند.

Google در بسیاری از موارد ، مانند ایجاد یک شبکه اجتماعی یا ایجاد رقیب در YouTube ، در بسیاری موارد شکست خورده است.

این خرابی ها نشان می دهد که Google نتوانسته است خصوصیات خودش را برای ضرب و شتم رقبای خود “طرفداری” کند. این ساده نیست ، بلکه بیش از این طول می کشد.

اگر شرکت های دیگر بیشتر به خاطر آگاهی و رضایت کاربران خود توجه کنند ، وفاداری که ایجاد می کند باعث می شود آنها از اجرای Google جلوگیری کنند.

مرتبط بودن و خوشحال کردن کاربران همان چیزی است که باعث می شود کاربران به Google بازگردند ، این بهترین کاری است که آنها انجام می دهند.

پورتال مسافرتی جدید Google ، Google است که آنچه انجام می دهد را به بهترین وجه انجام می دهد ، اطلاعات جهان را سازماندهی می کند و آن را مفید می کند.

استناد

اعلامیه رسمی Google

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تصمیمات سفر را با اعتماد به نفس بگیرید