Google SERP Shows Amazon دارای رتبه 9 از 10 نقطه است. دنی سالیوان می گوید Google Broken نیست

دنی سلیوان گوگل به یک سؤال در توییتر پاسخ داد که آمازون بر 9 از 10 نتیجه جستجو برای پرس و جو مسلط است. به نظر می رسد که Google دارای مشکل تنوع دامنه است.

شخصی یک صفحه تصویری را منتشر کرد که نشان دهنده رتبه نه آمازون در نه صفحه وب در ده نتیجه جستجو برای پرس و جو ، 3 کابل usb-c پا بود.

این توییت است:

دنی سلیوان گوگل می گوید این کار خراب نیست

دنی سلیوان گوگل پاسخ داد که الگوریتم Google شکسته نشده است اما قول داده است که آن را به Google بازگرداند تا بررسی کند.

شاید مشکل گوگل نباشد

اگر جستجوی سایت در سایت تأمین فناوری NewEgg.com را برای “کابلهای USB 3 c” انجام می دهید ، نتیجه جستجو مانند این را بدست می آورید:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

عکس صفحه جستجوی سایت NewEgg.com

در اینجا برچسب عنوان NewEgg است:

کابل فرمت USB 3.1 Type C (3ft) ، iXever کوتاه USB-C (شارژ Gen 2 10Gbps ، 20V 5A PD) کابل اکستنشن نر تا زن سازگار با نینتندو سوئیچ ، مک بوک ، Pro Pixel 3 2 XL – Newegg.com

مطمئناً بهترین صفحه آنها برای عبارت کلمه کلیدی ، “کابل های usb-c 3ft” و برچسب عنوان برای آن عبارت کلمه کلیدی بهینه نیست.

مقاله پیشنهادی  تجارت الکترونیکی گسترده در فیس بوک و اینستاگرام و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

در اینجا جستجوی سایت والمارت است.

تصویر صفحه نمایش از بهترین نتیجه است ، اما تمام نتایج دیگر Walmart از نظر بهینه سازی عبارت کلمه کلیدی “کابل های usb-c 3ft” با نتیجه برتر مشابه بودند.

تصویر صفحه جستجوی سایت Walmart

والمارت برخی از بهترین جستجوگرها در هر فروشگاه اینترنتی را دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

حتی Walmart به خوبی برای عبارت جستجو “کابل های USB-c 3ft” بهینه نشده است

آیا آمازون مسلط است زیرا آنها SEO بهتری دارند؟

نه واقعا.

بینگ چه می گوید؟

هنگامی که من در تلاش برای تشخیص مسئله مربوط به رتبه بندی جستجوی گوگل هستم ، برای بینش به بینگ نگاهی می اندازم.

گاهی اوقات نتایج بینگ و نتایج بسیار متفاوت و بهتر نشان می دهد. این می تواند نشان دهد که مشکلی در Google رخ داده است.

برای کلمه کلیدی “کابل های usb-c 3ft“بینگ شش نتیجه جستجوی ارگانیک را در صفحه اول SERP نشان می دهد.

از میان شش نتیجه جستجوی ارگانیک ، چهار موقعیت متعلق به آمازون است.

مقاله پیشنهادی  چه چیزی برای صفحات محصول و سئو بهتر است: محتوا یا بک لینک؟

اوه وای! چه خبر است ، درست است؟

تصویر صفحه نتایج جستجوی بینگ که نشانگر تسلط بر نتایج آمازون

شاید این تنوع دامنه نباشد

یک شوخی وجود دارد که به این صورت پیش می رود:

“بیایید صحبت در مورد شما را متوقف کنیم و اجازه دهید در مورد من صحبت کنیم.”

به طور مشابه ، هنگامی که ما در مورد SERP های Google صحبت می کنیم ، بعضی اوقات ما تمایل به تبدیل شدن به محور Google را داریم و فراموش می کنیم که فکر کنیم شاید مشکل Google نباشد ، شاید این مشکل خارج از Google باشد.

در این حالت ، مشکل واقعی گوگل نبود ، مشکل به نظر می رسد که صفحات وب برای اصطلاح جستجو بهینه نشده اند.

آیا دلیل این امر این است که آمازون دارای سئو بهتر است؟

احتمالا نه.

مشخصات USB-C نسبتاً جدید است. دستگاه های بیشتری وجود دارد که از کابل های USB معمولی استفاده می کنند تا از نوع USB-C.

کمتر مردم از USB-C نسبت به کابل های USB معمولی استفاده می کنند

تصویر نمایانگر افراد کمتر از usb-c

تعداد قابل توجهی افراد بیشتر از کابل های USB-C استفاده می کنند.

اما مهمتر از همه ، کسی واقعاً در جستجوی کابلهای usb-c 3ft نیست.

بدون جستجوی کابل های USB-C 3ft

تصویر صفحه Google Trends نشانگر عدم موجودی کلمات کلیدی این تصویر نشان می دهد که تعداد کلمات کلیدی کمی برای عبارت جستجو وجود دارد که باعث SERP ها می شود که نشان می دهد آمازون بر ده نتایج برتر تسلط دارد.

اما افراد زیادی کابل های USB-C را جستجو می کنند

تصویر صفحه Google Trends نشانگر استفاده زیاد از کلمات کلیدی

و اگر کابل های USB-C را در Google جستجو کنید ، می بینید که نه نتیجه جستجوی ارگانیک وجود دارد و از این نه مورد ، تنها یک نتیجه متعلق به Amazon است.

دلیل این امر احتمالاً به دلیل کمبود اطلاعات است. برای درک جستجوی جستجوها به Google نیاز به داده دارد.

بنابراین اگر کسی از جستجوی جستجو استفاده نکند ، درک این که منظور چیست سخت تر می شود. همانطور که مشاهده می کنید ، Bing و Google هم به صورت پیش فرض در آمازون قرار دارند.

Google Broken نیست. این یک جستجوی جستجوی Oddball است

بدیهی است که هیچ نتیجه جستجو نباید دارای 9 نتیجه جستجو از همان نام دامنه باشد.

با این حال ، وقتی با یک پرس و جو جستجو که هیچ کس از آن استفاده نمی کند ، روبرو می شوید ، این نوع اتفاقاتی است که اتفاق می افتد.

بسیار مهم است که هنگام تشخیص نتایج جستجو ، ذهن خود را حفظ کنید. در غیر این صورت دلیل واقعی یک سایت رتبه بندی نمی شود گریزان.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این “مشکل” از یک مشکل Google با تنوع دامنه می تواند به سادگی مسئله ای باشد که مربوط به مرحله کلمه کلیدی مورد استفاده برای تحریک این نوع نتیجه است.

مطمئناً این یک اشکال است ، اما این عبارت نشانگر مشکلی گسترده درباره SERP ها و تنوع دامنه Google نیست.