Google SEO 101: بودجه خزیدن وب سایت توضیح داده شده است

Google در بودجه خزیدن عمیق تر عمل می کند و به برخی از متداول ترین سؤالات مربوط به سئو در آخرین قسمت SEO Mythbusting پاسخ می دهد.

با پیوستن به الکسیس سندرز مرکل ، مارتین اسپلیت از Google به بیش از ده سوال پاسخ می دهد که SEO ها اغلب در مورد بودجه خزیدن می پرسند.

در اینجا یک نسخه سریع از هر سؤال و پاسخ همراه با مهر زمان مربوط به آن در ویدیو آورده شده است.

بودجه خزیدن چیست؟ (1:15)
بودجه خزیدن تعادل بین خزیدن به همان اندازه مطالب موجود در سایت با بیشترین سرعت ممکن بدون اینکه سرورها را تحت الشعاع قرار دهد.

بودجه تعداد درخواست هایی است که Googlebot می تواند همزمان بدون سرخوردن سرور انجام دهد.

تقاضای خزیدن چیست؟ (1:47)
این مربوط به چند بار گوگل است می خواهد برای خزیدن یک سایت بر اساس موضوع آن.

به عنوان مثال ، یک سایت خبری شکسته به احتمال زیاد در مقایسه با یک سایت دستور العمل تقاضای خزیدن بیشتری خواهد داشت.

چگونه Googlebot نرخ خزیدن و تصمیمات خزنده خود را تعیین می کند؟ (2:44)
گوگل تعیین می کند که چند بار در صفحه خزیدن بر اساس تعداد دفعات تغییر محتوا. اگر تعداد دفعات تغییر کم باشد ، سایت به همان اندازه دیگران خزنده نمی شود.

مقاله پیشنهادی  DuckDuckGo اکنون دارای ویژگی های برنامه ریزی مسیر است

ETag ها ، هدرهای HTTP ، آخرین تاریخ اصلاح شده و موارد مشابه (3:43)
Google از مواردی مانند ETags ، عنوانهای HTTP و آخرین تاریخ اصلاح شده استفاده می کند تا تعیین کند که چگونه اغلب محتوای باید خزنده شوند.

ETag یک سربرگ حافظه پنهان است که حاوی اثر انگشت محتوا برای تشخیص تغییرات در طول زمان است.

چه سایتی از سایت ها باید در مورد بودجه خزیدن نگران باشند؟ (4:35)
این در درجه اول نگرانی سایتهای بزرگ با میلیون ها صفحه است. اگر سایت شما زیر یک میلیون صفحه دارد ، دیگر لازم نیست نگران بودجه خزیدن باشید.

راه اندازی سرور در مقابل بودجه خزیدن (5:00)
بودجه خزیدن اغلب به عنوان مشکلی برای صاحبان سایت ذکر می شود که مسئله اساسی معمولاً تنظیم سرور یا کیفیت محتوا است.

فرکانس خزیدن در مقابل کیفیت محتوا (6:18)
این نشانه ای نیست که محتوا با کیفیت بالا در هنگام خزیدن بیشتر می شود. همچنین این نشانه ای از کمبود محتوای نیست.

اگر گوگل سرور شخصی را آزمایش می کند ، چه انتظاراتی را می توان در پرونده های ورود به سیستم مشاهده کرد؟ (7:45)
آنها ممکن است شاهد افزایش فعالیت خزنده و به دنبال آن کاهش ، و افزایش دیگری باشند. به عبارت دیگر ، یک الگوی موج.

نکاتی درباره چگونگی خزیدن سایت شما در هنگام جابجایی سایت با دقت (8:18)
مارتین اسپلیت توصیه می کند نقشه سایت خود را به تدریج به روز کنید و توجه داشته باشید که چه چیزی تغییر کرده است و چه زمانی. فراتر از آن ، سعی کنید اطمینان حاصل کنید که هر دو سرور تا حد امکان روان هستند.

خزیدن بودجه و سطوح مختلف زیرساخت یک سایت (9:40)
راه هایی که بودجه خزیدن بر سطوح مختلف زیرساخت سایت تأثیر می گذارد بستگی به خود سایت دارد.

اسپلیت گفت: این معمولاً چیزی نیست که صاحبان سایت نگران آن باشند.

آیا بودجه خزیدن بر رندر نیز تأثیر دارد؟ (10:37)
بله ، بودجه خزیدن بر رندر تأثیر می گذارد. هنگامی که Googlebot محتوا را ارائه می دهد ، منابع دیگری را دریافت می کند ، که از بودجه خزیدن سایت خارج می شود.

ذخیره منابع و بودجه خزیدن (11:46)
Google منابع را تا آنجا که ممکن است تهاجمی نگه می دارد تا از تکرار مجدد مجدد آنها جلوگیری کند.

مقاله پیشنهادی  نحوه اجرای ممیزی فانوس دریایی خودکار بر روی تغییرات وردپرس

بودجه خزیدن و صنایع خاص مانند انتشار (13:34)
سایت های تجارت الکترونیکی و ناشران بزرگ باید بیشتر نگران بودجه خزیدن باشند.

برای کمک به Googlebot هنگام خزیدن سایت شخصی چه چیزی می تواند – به طور کلی – توصیه شود؟ (15:03)
Splitt توصیه می کند منابع را از خزیدن مسدود کنید که کاملاً نیازی به خزیدن ندارند. این به Googlebot کمک می کند تا با خزیدن بیشتر کار کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مشکلات عادی مردم با بودجه خزیدن چه می کنند؟ (16:52)
یک مسئله مکرر که صاحبان سایت به آن توجه می کند مسدود کردن منابع robots.txt است که Googlebot واقعاً به آن احتیاج دارد

به عنوان مثال ، برخی از سایت ها پرونده CSS خود را از خزیدن مسدود می کنند ، که به Googlebot برای ارائه محتوا به عنوان بازدید کنندگان در یک مرورگر وب ، به آن نیاز دارد.

آیا می توان به Googlebot گفت که سایت دیگری را خزنده کند؟ (17:40)
نه ، این نمی تواند انجام شود. صاحبان سایت می توانند حد GoogleBot چند بار خزنده است ، اما هیچ راهی برای تحریک بیشتر Googlebot برای خزیدن وجود ندارد.

فیلم کامل زیر را مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=y9GNFEne484