Google SEO 101: بهینه سازی سرعت صفحه

مارتین اسپلیت گوگل در آخرین قسمت از SEO Mythbusting در مورد اهمیت سرعت صفحه و تأثیر آن بر سئو بحث می کند.

با پیوستن به اریک Enge ، شرکت Splitt ، سرعت صفحه را از زوایای مختلفی مورد بحث قرار می دهد و بحث می کند که چرا این مهم است ، سرعت صفحه “خوب” چیست ، و چگونه سریعتر صفحات را ایجاد می کنید.

در اینجا یک ضبط سریع از هر نقطه صحبت ، همراه با مهر زمان مربوط به آن در ویدیو آورده شده است.

تصور غلط کلی درباره سرعت و رتبه بندی صفحه (0:00)

تصور غلط کلی درباره سرعت صفحه این است که این یک عامل رتبه بندی بسیار بزرگتر از واقع است. برخی افراد حتی معتقدند که این مهمترین عامل است ، که صحیح نیست.

چرا سرعت صفحه مهم است؟ (1:57)

سرعت صفحه مهم است زیرا درد و ناامیدی را در انتظار بارگیری سایتها کاهش می دهد.

بسیاری از مناطق جهان با پوشش ضعیف در اینترنت وجود دارند و هنگام توسعه وب سایت ها باید مورد توجه قرار گیرد.

سرعت صفحه در مقابل ارتباط محتوا (3:00)

سرعت صفحه یک عامل مهم رتبه بندی است ، اما مهم نیست که صفحات سریع از صفحات دیگری که دارای مطالب مرتبط تر هستند استفاده شود.

مقاله پیشنهادی  Google نحوه استفاده از ابزار Removals را در کنسول جستجو برای مخفی کردن محتوا توضیح می دهد

Google قصد دارد تا با مناسب ترین مطالب ، که همیشه سریعترین محتوا نیست ، در اختیار کاربران قرار دهد.

میانگین در مقابل اندازه صفحه وب توصیه شده (4:54)

اختلاف متوسط ​​بین اندازه صفحه وب و اندازه توصیه شده برای صفحات وب وجود دارد.

متوسط ​​اندازه صفحات وب در مگابایت ها تمایل دارد ، وقتی واقعاً در حدود 500KB باشند.

البته هرچه صفحه کوچکتر باشد اندازه آن سریعتر بارگیری می شود.

“تعداد کمتری [kilobytes] بهتر ، “می گوید اسپلیت.

بهینه سازی سرعت صفحه (5:48)

در بیشتر قسمت ها ، SEO در هنگام بهینه سازی سرعت صفحه اصول را به دست می آورد ، اما هنوز هم جنبه هایی وجود دارد که چالشی را ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، به طور گسترده ای فهمیده می شود که نگه داشتن اندازه حداکثر تصویر به حداقل سرعت برای صفحه مفید است.

با این حال ، تاکتیک هایی مانند تصاویر بارگیری تنبل همیشه برای SEO ها مورد توجه نیست. بارگذاری تنبل باعث می شود تا زمانی که کاربر در صفحه پایین نرفت ، بارگیری نشده باشد.

پیچیدگی گزارش ها ، داده ها و نمرات Lighthouse (7:44)

SEO می تواند اغلب از گزارش هایی از ابزارهایی مانند فانوس دریایی Google آویزان شود ، که تخمین می زنند تغییرات پیشنهادی چه تاثیری بر سرعت صفحه یک سایت خواهد گذاشت.

لایت هاوس ممکن است تخمین بزند که یک تغییر خاص ، تعداد X ثانیه از سرعت صفحه را تراشیده است.

سپس SEO هنگام اجرای تغییر ، ناامید می شوند و متوجه افزایش سریع آن نمی شوند.

اریک Enge یادآوری می کند که بیشتر این موضوعات “موضوع” است ، به این معنی که برای بهبود سرعت ترکیبی از تغییرات لازم است. یک راه حل خاص نیست.

سرعت صفحه در دستگاه ها و اتصالات مختلف کاربر (9:18)

مراقب باشید که سریع وارد دام فکر نشوید زیرا یک سایت سریع در تلفن هوشمند رده بالا شما بارگیری می شود.

به کلیه دستگاه ها که همه سایت ها با سرعت های مختلف بارگیری می کنند ، به سایت ها دسترسی پیدا می کنند.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان بیشترین نتایج را از Timestamp Video در جستجوی Google بدست آورد

Splitt پیشنهاد می کند نظارت کنید دستگاه هایی که به سایت شما دسترسی دارند و بر این اساس بهینه می شوند.

حتی ممکن است ارزش استفاده از دستگاههای متداول را داشته باشد تا درک بهتر کاربران در سایت شما چگونه باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

سرعت صفحه ، صفحات موبایل شتاب (AMP) و برنامه های وب پیشرفته (PWA) (11:36)

Splitt چیزی را که باید بیان شود هر بار بحث درباره سرعت صفحه تکرار می کند: AMP یک عامل رتبه بندی نیست.

AMP از آنجایی که سرعت صفحه مهم است مهم است ، اما AMP به خودی خود یک سیگنال رتبه بندی نیست.

اطلاعات بیشتر در مورد سرعت صفحه به عنوان عاملی در رتبه بندی جستجوی Google (13:06)

اسپليت بحث را با توضيح ساده در مورد چگونگي عملكرد سرعت صفحه به عنوان يك عامل رتبه بندي به پايان مي رساند.

کمابیش کراوات است به این معنا که اگر دو صفحه محتوای قابل مقایسه ای داشته باشند ، صفحه سریع تر از دیگری قرار می گیرد.

فیلم کامل زیر را مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=XUOD6pcvnso