Google Now وقتی نتایج جستجوی آن زیر استاندارد است پذیرفته است

در یک به روزرسانی غیرمعمول برای جستجو ، Google به کاربران اطلاع می دهد که نتیجه ای که می بینند کیفیت پایین تر از متوسط ​​است.

هنگامی که Google کاملاً قادر به مطابقت با درخواست کاربر با نتایج مرتبط نیست ، پیام زیر را نمایش می دهد:

“به نظر می رسد مسابقات خوبی برای جستجوی شما وجود ندارد.”

Google Now وقتی نتایج جستجوی آن زیر استاندارد است

Google تمام تلاش خود را برای ارائه مناسب ترین نتایج جستجو برای یک پرس و جو معین انجام می دهد ، اما گاهی اوقات این امر همیشه ممکن نیست.

Google یادآور می شود که برای جلوگیری از وقوع این اتفاق ، ناکامی وجود دارد.

اشتباهات غلط به طور بالقوه می تواند منجر به نتایج با کیفیت پایین شود ، که گوگل سعی می کند با کشف علامت های مخفی و پیش بینی درست هجی ، آن را دور بزند.

گوگل همچنین در جستجوی پیشرفت های مستمر در سیستم های فهم زبان خود انجام می دهد.

به این ترتیب Google می تواند نتایج مناسب را ارائه دهد حتی اگر محتوا با کلمه جستجو برای کلمات مطابقت نداشته باشد.

با این حال ، گوگل اعتراف می کند که این سیستم ها همیشه به طور کامل کار نمی کنند.

مقاله پیشنهادی  در یک سال از بدتر ، SEO فقط بهترین شد

حتی مواقعی وجود دارد که اطلاعاتی در وب وجود ندارد که با یک پرس و جو خاص مطابقت داشته باشد.

در این موارد ، Google پیامی را نشان می دهد که به جستجوگرها اطلاع می دهد چه زمانی نمی توانند پرس و جو را با محتوای مربوطه مطابقت دهند

جستجوگران مطمئناً می توانند نتایج را مرور کنند و خودشان را ببینند ، اما گوگل می گوید شما احتمالاً باید به پیام آن اعتماد کنید:

“امروز از ایالات متحده شروع می کنیم ، پیام جدیدی را منتشر می کنیم که به شما امکان می دهد وقتی Google نتوانسته است چیزی را پیدا کند که مطابق با جستجوی شما باشد ، به خوبی شناخته شود.

اگرچه شما هنوز هم می توانید نتایج را پشت سر بگذارید تا در صورت مفید بودن ، خودتان را ببینید ، این پیام سیگنالی است مبنی بر اینکه ما احتمالاً آنچه را که شما به دنبال آن هستید پیدا نکردیم.

Google ممکن است ، برای برخی از نمایش داده شد ، نکاتی را در مورد چگونگی بهبود پرس و جو برای بازگشت نتایج بهتر ارائه دهد.

مقاله پیشنهادی  وردپرس 5.5.1 میلیون ها سایت شکسته را برطرف می کند

در مثال ارائه شده توسط Google می توانید مشاهده کنید که این پیشنهاد را ارائه می دهد:

“سعی کنید از کلماتی استفاده کنید که ممکن است در صفحه مورد نظر ظاهر شوند. به عنوان مثال ، “دستور العمل های کیک” از “نحوه درست کردن کیک” است.

در صورت امکان ، Google برخی از سؤالات دقیق را ارائه می دهد که می تواند در عوض مورد استفاده قرار گیرد.

گوگل می گوید ، هرچند لازم نیست که بیش از حد مورد نیاز باشد ، اما به کاربران کمک می کند تا در وقت صرفه جویی کنند که در غیر این صورت صرف نتیجه گیری از نتایج نامربوط می شوند.

راه های دیگر برای تصحیح پرس و جوهای جستجو

جستجوی Google برای کمک به کاربران برای اصلاح پرس و جوهای خود و یافتن نتایج مرتبط تر ، دستورات داخلی را در نظر گرفته است.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید دفعه بعدی از نتایجی که مشاهده می کنید بسیار مفید نباشید:

  • جستجوی رسانه های اجتماعی: قرار دادن @ در مقابل کلمه ای برای جستجوی رسانه های اجتماعی.
  • جستجوی قیمت: قرار دادن $ جلوی یک شماره
  • جستجوی هشتگ: قرار دادن # جلوی یک کلمه
  • کلمات را از نتایج جستجو مستثنی کنید: قرار دادن در مقابل کلمه ای که می خواهید کنار بگذارید.
  • جستجوی یک مسابقه دقیق: یک کلمه یا عبارت را به نقل قول ها قرار دهید.
  • در طیف وسیعی از اعداد جستجو کنید: قرار دهید .. بین دو عدد.
  • ترکیب جستجوها: “OR” را بین هر جستجوی جستجو قرار دهید.
  • جستجوی یک سایت خاص: “site” را مقابل سایت یا دامنه قرار دهید.
  • جستجو در سایت های مرتبط: “related:” را در مقابل آدرس اینترنتی که از قبل می شناسید قرار دهید.
  • نسخه مخفی شده یک سایت Google را مشاهده کنید: “cache:” را مقابل آدرس سایت قرار دهید.
مقاله پیشنهادی  Pinterest پینهای داستان و ابزارهای جدید بیشتری را راه اندازی می کند

توجه داشته باشید که برای کار این اپراتورها هیچ فاصله ای بین فرمان و اصطلاح جستجو وجود ندارد.

به عنوان مثال ، جستجوی سایت: searchenginejournal.com کار خواهد کرد ، اما سایت: searchenginejournal.com نخواهم شد

این تعداد کمی از بسیاری از اپراتورهای جستجوی موجود موجود است.

برای یک لیست جامع ، ببینید: هر اپراتور جستجوی پیشرفته Google که باید بدانید.

منبع: Google