Google Discover Now 5 نوع محتوا را شامل نمی شود

Google خط مشی های Google Discover خود را برای افزودن پنج نوع محتوا که ممکن است توصیه نشوند ، اضافه کرد. ناشران باید توجه داشته باشند و بر این اساس بر خود حکومت کنند.

Google Discover

Discover راهی است که Google با برنامه Google محتوای جالب را به کاربران تلفن های همراه نشان می دهد. Google Discover با جستجوی Google متفاوت است از آنجا که Google به طور خودکار نوع محتوایی را برای نمایش انتخاب می کند که بر اساس تاریخچه جستجوی اخیر و سایر عوامل است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google Discover همچنین با مسدود کردن انواع خاصی از محتوا درصورت اشتباه Google و همچنین روشهای دیگر برای نشان دادن تنظیمات ، توسط کاربر قابل کنترل است.

برخی از مطالب جدید و سایر موارد همیشه سبز است ، محتوایی که در وب جدید نیست اما ممکن است برای شخصی که در Google Discover است جدید باشد.

Google Discover راهی عالی برای تولیدکنندگان محتوا برای به دست آوردن بازدید کنندگان بیشتر سایت است.

Google توضیح می دهد کشف اینگونه است:

“با Discover ، می توانید بدون جستجوی آنها ، علایق خود را مانند تیم ورزشی مورد علاقه خود یا سایت خبری به روز کنید. می توانید انواع به روزرسانی هایی را که می خواهید در Discover در برنامه Google یا هنگام مرور وب در تلفن خود مشاهده کنید ، انتخاب کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنچه در Google Discover تغییر کرد

Google صفحه وب پشتیبانی برنامه نویسان خود را به روز کرد که به ناشران کمک می کند بفهمند چگونه می توانند از Google Discover بازدید بیشتری داشته باشند.

مقاله پیشنهادی  مقدمه ای بر داده های ساخت یافته - مجله موتور جستجو

برای توضیح تغییر اخیر در انواع سایتی که Google در Discover نشان می دهد ، این صفحه محتوای اضافی به آن اضافه شده بود.

به روزرسانی Google در اسناد صفحه پشتیبانی Discover اکنون نمونه هایی از پنج نوع محتوا را نشان می دهد که در Discover نشان داده نمی شوند.

این پنج است مثال ها انواع محتوایی که Google گفت از Discover مستثنی هستند:

  1. برنامه های شغلی
  2. دادخواستها
  3. تشکیل می دهد
  4. مخازن کد
  5. مطالب طنز

مطالب طنز

ناشران محتوای طنز ظاهراً متوجه کاهش بازدید از Google Discover شده اند. دلیل مشکل ساز بودن مطالب طنز این است که ممکن است کاربران نتوانند واقعی بودن یا نبودن مطالب را تشخیص دهند.

طنز معمولاً با استفاده از اغراق اهداف مانند سیاستمداران و روندهای محبوب جامعه را سرگرم می کند. این نوع مطالب را می توان به راحتی با اخبار واقعی اشتباه گرفت زیرا افرادی که مستعد باور به یک دیدگاه خاص هستند (تعصب تأیید) ، آن را واقعی می دانند.

مقاله پیشنهادی  Reels Instagram برای رقابت با TikTok در سراسر جهان راه اندازی می شود

به عنوان مثال ، کسی که معتقد است اعضای یک حزب سیاسی خاص تنبل و فاسد هستند ، ممکن است یک مقاله خبری طنز در مورد کسانی که سیاستمداران در حالی که چرت می زدند با گرفتن رشوه دستگیر شده اند را باور کند یک خبر واقعی است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google صفحه Get on Discover Support خود را با یک پاراگراف کاملاً جدید به روز کرد که توصیف می کند چه نوع محتوایی ممکن است از Google Discover حذف شود.

این راهنمای جدیدی برای Google Discover است:

“Discover برای ارائه یک تجربه کاربری خوب ، به دنبال ارائه محتوای مناسب برای فیدهای علاقه مند ، مانند مقالات و ویدیوها ، و همچنین فیلتر کردن محتوای مورد نظر نیست یا ممکن است خوانندگان را گیج کند. به عنوان مثال ، Discover ممکن است برنامه های شغلی ، دادخواست ها ، فرم ها ، مخازن کد یا محتوای طنز را بدون هیچ زمینه ای توصیه نکند. “

گزارش کنید که Google به اشتباه اخبار را به عنوان طنز برچسب گذاری کرده است

معمولاً وقتی Google چیز جدیدی را ارائه می دهد ، برخی از سایتها وجود دارند که ناخواسته گرفتار آنها می شوند و میزان بازدید خود را از دست می دهند. این موارد به عنوان مثبت کاذب شناخته می شوند.

وقتی Google تغییر الگوریتم جدیدی را ایجاد می کند که هدف آن حذف برخی از سایت ها از نمایش است ، یک مثبت نادرست اتفاق می افتد. سایتهایی که به اشتباه حذف می شوند به عنوان مثبت های کاذب شناخته می شوند.

از نظر تاریخی Google بازخورد درباره مثبت کاذب دریافت می کند و با ایجاد تغییراتی در بهبود الگوریتم به گونه ای پاسخ می دهد که مثبت کاذب به حداقل برسد.

بازاریاب جستجوگر لیلی ری در مورد مثبت کاذب در LinkedIn پست جالبی نوشت.

او گفت:

“همچنین به نظر می رسد که برچسب” طنز “ممکن است در بسیاری از سایت ها که عناوین اغراق آمیز را ارائه می دهند ، به طور گسترده ای استفاده شود ، حتی اگر محتوای آن در واقع هجو نباشد.”

به نظر می رسد این یک مورد مثبت کاذب است که ممکن است یک عنوان اغراق آمیز باعث شده است که مقاله ای در Google Discover نشان داده نشود. با حرکت به جلو ، ناشران ممکن است عناوین مقاله را تعدیل کنند تا هر نوع اغراق در نوع کلیک را کاهش دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

وارد صفحه پشتیبانی Discover شوید