Google Chrome برای برجسته کردن صفحات سریع در تلفن همراه

به روزرسانی در Google Chrome ، صفحات خاصی را با برچسب “صفحه سریع” برجسته می کند. این بستگی به این دارد که آیا آنها تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهند یا خیر.

تعریف Google از ارائه یک تجربه کاربری خوب به معنای دیدار یا تجاوز از همه آستانه های اندازه گیری برای Core Web Vitals.

هنگامی که معیارهای Google برآورده می شوند ، کاربران وقتی روی هر پیوندی در مرورگر تلفن همراه Chrome برای Android فشار می دهند ، برچسب “صفحه سریع” را مشاهده می کنند.

این به کاربران این امکان را می دهد که بررسی کنند صفحه ای که قصد بازدید از آن را دارند سریع ، پاسخگو و پایدار است.

Google Chrome برای برجسته کردن صفحات سریع در تلفن همراه

“برای کمک به کاربران در یافتن تجربیات عالی در هنگام مرور ، ما هیجان زده می شویم که Chrome شروع به برجسته کردن تجربیات کاربر با کیفیت بالا در وب می کند ، از ابتدا با برچسب زدن پیوندهای سریع از طریق فهرست زمینه پیوند در Chrome برای Android شروع به برجسته می کند. این تغییر با شروع در Chrome 85 Beta به پایان می رسد. “

برچسب “صفحه سریع” بر اساس داده های تاریخی دنیای واقعی اختصاص یافته است.

مقاله پیشنهادی  افزونه وردپرس Google Web Stories به طور رسمی منتشر شد

وقتی URL یا سایر آدرسهای اینترنتی مانند آن ، از نظر تاریخی برای سایر کاربران سریع بوده است ، سپس Chrome نشان جدید را نشان می دهد.

داده های تاریخی از URL های سایت با ساختار مشابه در هم جمع می شوند

اگر یک صفحه از اطلاعات تاریخی کافی برخوردار نباشد ، Google بر اساس تاریخچه میزبان وب سایت ، آن را ارزیابی می کند.

این ویژگی در حال حاضر به نسخه بتا Chrome 85 در Android منتقل می شود.

آنهایی که مایل به امتحان کردن آن امروز هستند می توانند به chrome: // flags حرکت کنند و “اطلاعات عملکرد منوی متن و واکشی از راه دور” را فعال کنند.

هنگامی که این ویژگی در نسخه نهایی Crome 85 برای همه منتقل شده است ، در صورت داشتن حالت Lite یا “روشن کردن جستجوها و مرور بهتر” ، کاربران می توانند برچسب زدن “صفحه سریع” را ببینند.

مقاله پیشنهادی  مقدمه ای عملی برای یادگیری ماشین برای افراد حرفه ای سئو

بسیاری از سایتها ارزیابی ویتامین های وب هسته را انجام نمی دهند

اگر این بروزرسانی امروز به روز شد ، کمتر از 15٪ سایت های وب برچسب “صفحه سریع” را کسب می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

داده های یک مطالعه اخیر نشان می دهد که تنها درصد کمی از وب سایت ها به اندازه کافی بهینه شده اند تا بتوانند ارزیابی هسته ویتامین های هسته را تصویب کنند.

بسیاری از سایتها معیارهای یک یا دو مورد از ویتامین های وب را برآورده می کنند ، اما تعداد بسیار کمی از این سه ارزیابی را تصویب می کنند.

به عنوان مرجع ، اینها هسته های اصلی و آستانه اندازه گیری مربوطه هستند:

  • بزرگترین رنگ محتوا (LCP): سرعت بارگذاری محتوای اصلی صفحه را اندازه گیری می کند. این باید در درون رخ دهد 2.5 ثانیه فرود در صفحه.
  • تأخیر ورودی اول (FID): سرعتی که کاربران قادر به تعامل با صفحه بعد از فرود روی آن هستند را اندازه گیری می کند. این باید در درون رخ دهد 100 میلی ثانیه.
  • تغییر چیدمان تجمعی (CLS): اندازه گیری می کند که چند بار کاربران تغییر مکان های غیر منتظره از طرح را تجربه می کنند. صفحات باید دارای یک CLS از کمتر از 0.1.
مقاله پیشنهادی  خصوصیات قیف بازاریابی محتوای برتر [SEMrush Survey Stats]

تقریباً 90٪ URL های تلفن همراه تست شده در مطالعه ، ارزیابی FID را پشت سر می گذارند. کمتر از نیمی از ارزیابی LCP و CLS گذشت.

بنابراین این مناطق اصلی هستند که صاحبان سایت در صورت تمایل برای به دست آوردن برچسب “صفحه سریع” در Chrome باید روی آن تمرکز کنند.

حتی مهمتر از آن ، بروزرسانی آینده الگوریتم گوگل است که هسته های اصلی وب را به سیگنال های رتبه بندی تبدیل می کند.

این به روز رسانی تا سال 2021 به زودی انجام نمی شود ، بنابراین SEO و صاحبان سایت فرصت کافی برای تهیه دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با توجه به اینکه Chrome 85 در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا عمومی است ، راه اندازی رسمی نمی تواند خیلی دور باشد.

منبع: وبلاگ Chromium