Google Analytics ترافیک Bot را از ویژگی های برنامه + وب فیلتر می کند

در به روزرسانی Google Analytics ، ترافیک رباتها به صورت خودکار از گزارشات برای ویژگیهای وب + برنامه فیلتر می شوند.

“در ویژگی های برنامه + وب ، ترافیک از رباتها و عنکبوتها به طور خودکار محروم می شود. این تضمین می کند که داده های Analytics شما ، تا حد ممکن ، شامل حوادث مربوط به ربات های شناخته شده نیست. “

این خبر اولین بار توسط چارلز فارینا در توییتر به اشتراک گذاشته شده است:

Google با استفاده از ترکیبی از تحقیقات داخلی و لیست بین المللی عنکبوت ها و Bots ها ، که توسط دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) نگهداری می شود ، ترافیک ربات ها را شناسایی می کند.

فیلتر خودکار ترافیک رباتها از ویژگی های وب + برنامه اکنون به طور پیش فرض فعال شده است و نمی توان آن را خاموش کرد.

مقاله پیشنهادی  50 نوع پیوندی که می خواهید و چگونه می توانید آنها را بسازید

گوگل خاطرنشان می کند که صاحبان سایت نمی توانند ببینند که چقدر ترافیک رباتها از این امر مستثنا شده است.

هیچ اشاره ای در مورد اینکه چرا Google به طور ناگهانی تصمیم به سرکوب ترافیک رباتها برای ویژگی های وب + برنامه ندارد.

Google همچنین نگفت که چرا صاحبان سایت نمی توانند ببینند میزان ترافیک این ملک چقدر است.

فیلتر کردن ترافیک رباتها به طور پیش فرض ، بدون اینکه صاحبان سایت بتوانند راه دیگری را انتخاب کنند ، یک تضاد نسبتاً قابل توجه با نحوه استفاده از فیلتر بوت برای سایر خصوصیات GA است.

اگر یک ویژگی وب + برنامه در حساب Google Analytics دارید ، باید درباره تغییر به فیلتر خودکار رباتها حاشیه نویسی کنید.

فیلتر کردن Bot در Google Analytics

فیلتر ربات برای خصوصیات وب به طور منظم در Google Analytics در دسترس است ، اما این تنظیمات است که صاحبان سایت باید به صورت دستی آن را فعال کنند.

مقاله پیشنهادی  تشخیص عملکرد Google Ads با توضیح ساده تر تغییر می کند

صاحبان سایت همچنین می توانند نمایی جداگانه در Google Analytics تنظیم کنند تا داده های خود را با و بدون ترافیک ربات مقایسه کنند.

Google به طور معمول نسبت به ترافیک ربات ها شفاف تر عمل می کند ، در عین حال به صاحبان سایت نیز انعطاف پذیری می کند تا بتوانند آن را طبق خواسته خود فیلتر کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای اطلاعات بیشتر در مورد فیلتر کردن ترافیک رباتها در Google Analytics ، به راهنمای ما مراجعه کنید:

خصوصیات وب + برنامه چیست؟

ویژگی های وب + برنامه در Google Analytics ، تازه تابستان گذشته معرفی شده اند.

آنها مخصوص وب سایتهایی هستند که برنامه های تلفن همراه هم دارند. آنها برای ردیابی سفرهای کاربران در دو سیستم عامل طراحی شده اند.

با داشتن ویژگی های وب + برنامه ، صاحبان سایت می توانند داده ها را در سراسر برنامه و وب سایت خود همه در یک مکان اندازه گیری کنند. این ویژگی ها می توانند تا 50 جریان داده از طریق برنامه ها ، وب سایت ها و برنامه های وب را با یک ویژگی خاص پشتیبانی کنند.

مقاله پیشنهادی  پیوندها و JavaScript را انجام ندهید

به عنوان مثال ، می توانید از این داده ها استفاده کنید تا ببینید چند کاربر در برنامه شما شروع کرده اند و سپس از وب سایت شما برای انجام خرید بازدید می کنند.

صاحبان سایت همچنین می توانند از خواص وب + برنامه استفاده کنند تا به سرعت ارتباط کاربران با برنامه خود در مقابل وب سایت خود را مقایسه کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یا فقط به بینشهای خودکار GA ، که از یادگیری ماشین برای شناسایی روندهای کلیدی و ناهنجاری های داده استفاده می کنند ، اعتماد کنید.

قبل از معرفی این ویژگی ها ، صاحبان سایت مجبور بودند از چندین محصول برای اندازه گیری برنامه و درگیری وب سایت استفاده کنند. اکنون همه این موارد در Google Analytics قابل انجام است.

بسته به تعداد جریان داده شما به یک خاصیت متصل شده است ، تفاوت در ترافیک بدون ربات ممکن است قابل توجه باشد.

بنابراین داده های ماه را تجزیه و تحلیل کنید.

منبع: Google Analytics Help