Google AdSense توضیح می دهد که چرا لباس شنا مادربزرگ در یک مانکن “محتوای جنسی” است

ناشر ناامیدی با AdSense به خاطر آنچه وی “نقض خط مشی” برای “محتوای جنسی” خوانده بود ، به اشتراک گذاشت. به دلیل عکس مانکن در لباس شنا.

لباس شنا حتی بیکینی نبود.

این لباس شنا یک تکه بود ، مهربانی که بیشتر مادربزرگ های مردم به یک ساحل عمومی می پوشند.

AdSense شروع به نمایش تبلیغات Racy

بدتر كردن این مسئله این است كه در حالی كه صفحه وی به دلیل لباس شنا مادربزرگهای مادربزرگ ، مكان AdSense را دریافت كرده است ، گوگل شروع به نمایش تبلیغات كوچك در سایت خود می كند كه روی قسمتهای حساس لباس زیر مردانه و لباس زیر زنانه زوم می كند.

“پس امروز ، چه بنر AdSense را در سایت خود می بینم؟ چیزی از وب سایت لباس زیر زنانه ، با 10 مدل لباس زیر زنانه بسیار کوچک … b-b را بزرگنمایی می کنید ، سپس زوم می کند تا مدل دیگری را بزرگنمایی کند.

… بعداً ، من آگهی دیگری را برای لباس زیر مردان مشاهده می کنم ، مدل هایی را برای استفاده از لباس های HUGE برای نشان دادن لباس زیر خود نشان می دهد.

این ناشر گفت که Google “این است که” استانداردهای مضاعف “را برای نمایش تبلیغات بی حد و حصر در سایت خود در حالی که یک تصویر معصوم را به عنوان” محتوای جنسی “پرچم می زد.

ناشر از Google برای انصاف التماس کرد و گفت:

“کسب و کار به اندازه کافی سخت است ، Google ، من واقعاً نیازی ندارم که شما هر روز بر روی محتویاتی که دارای درجه G باشد در هر جای دیگر تنفس کنید.”

خط مشی محتوای بزرگسالان Google AdSense

Google AdSense یک نمای کلی از YouTube درباره خط مشی محتوای بزرگسالان خود منتشر کرد که در آن بیان می شود:

“قاعده کلی ما این است که اگر نمی خواهید کودک محتوا را ببیند یا از مشاهده صفحه در محل کار در مقابل همکاران خجالت می کشید ، نباید کد تبلیغ را در صفحه قرار دهید.”

منطقی به نظر می رسد که یک فروشگاه اینترنتی از یک مانکن در لباس شنا یک تکه مادربزرگ ، آن “قاعده کلی شست” را تصویب کند.

مقاله پیشنهادی  آسیب پذیری در یک بسته جستجوگر SEO - بهره برداری جدید

ویدیوی Google نمونه ای از خط بین محتوای قابل قبول و غیرقابل قبول را نشان می دهد:

تصویر صفحه ویدیوی Google درباره خط مشی AdSense و محتوای بالغ

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید ، تصویر یک مدل در بیکینی دو تکه قابل قبول است.

در میان نمونه های محتوای جنسی همان مطالب مشابه Google AdSense در وب سایت ناشر نشان داده شده است:

محتوای جنسی
آیا محتواست که:

  • حاوی برهنگی است.
  • از نظر جنسی رضایت بخش است ، از نظر جنسی و / یا برای ایجاد برانگیختگی جنسی در نظر گرفته شده است.
    به عنوان مثال: بستن سینه ، باسن یا بندهای شکم ، لباسهای شفاف یا دیدنی ، قسمتهای جنسی جنسی که تار شده اند ، یا تصاویر سانسور شده از مردان یا زنانی که به طرز اغوا کننده ای در حال نمایش و / یا برافراشتن هستند. “
تصویر صفحه از جان براون ، گوگل ، رئیس انتشارات خط مشی ناشر جان براون ، رئیس ارتباطات خط مشی ناشر درباره سیاست Google درباره اینکه چه نوع محتوا می تواند پرچمدار شود برای بزرگسالی و از دست دادن درآمد تبلیغاتی بحث می کند.

Google پاسخ می دهد

جان براون ، رئیس ارتباطات خط مشی ناشر در Google به ناشر پاسخ داد.

او ابتدا ناشر را در مورد ادعای نقض سیاست اصلاح كرد.

جان توضیح داد که ناشر به دلیل نقض خط مشی پرچم گذاری نشده است.

اما گوگل محدودیت ناشر را به ناشر اطلاع می داد.

مقاله پیشنهادی  به احتمال زیاد فیس بوک به دلیل آسیب دیدن ترافیک به صفحات وب قدیمی تر ، بروزرسانی خواهد شد

جان به یک صفحه پشتیبان مرتبط است که انواع محتواهایی را که می توانند در یک اعلان محدودیت ناشر قرار گیرند ، برجسته کرده اند محتوای جنسی و محتوای تکان دهنده (تصاویر وحشتناک).

ناشر نقض خط مشی نداشته است

یک واقعیت مهمی که در طی این بحث به وجود آمد این است که ناشر نقض خط مشی های Google نبود.

در عوض ، ناشر از رویکرد بهتر Google در اطلاع رسانی ناشران از موقعیت هایی که ممکن است منجر به درآمد تبلیغاتی کمتری شود ، سود می برد.

براون توضیح داد که چه اتفاقی افتاده است:

“به جای” نقض خط مشی “، محتوای جنسی یک محدودیت است و این بدان معنی است که تقاضای تبلیغ کننده برای این نوع محتوا کمتر خواهد بود: در این حالت ، به سادگی به شما سرپیچی می شود که احتمالاً از شما سود بیشتری کسب می کند. آن دسته از محتوا ، به عنوان تبلیغ کنندگان تمایل کمتری برای حضور در کنار آن محتوا نشان داده اند. “

این بدان معنی است که به جای تهدید یک ناشر با از دست دادن حساب AdSense خود ، کاری که گوگل در تلاش است انجام دهد این است که ارتباط برقرار کند که یک تصویر خاص باعث ایجاد موقعیتی برای ناشر می شود که یک صفحه تبلیغ کننده های کمتری را به خود جذب می کند.

بنابراین چه اتفاقی می افتد این است که اعلانی که گوگل به ناشر ارسال کرده بود توسط ناشر به عنوان “نقض خط مشی” شناخته شد و سپس آن ناشر را ناراحت کرد.

ممکن است این سوء تفاهم به اشتباه ناشر نباشد ، این می تواند راهی باشد که گوگل محدودیت را به شما ابلاغ کرد.

جان سپس با پیوند دادن به صفحه پشتیبانی كه در مورد چندین كنترل كه ناشران برای مسدود كردن تبلیغات ناخواسته دارند ، در خدمت تبلیغات عجیب AdSense بود ، پرداخت.

مقاله پیشنهادی  گوگل می یابد SEO در طول COVID-19 کار بیشتری می کند

براون گوگل اضافه کرد:

“علاوه بر این ، اگر یک آگهی مخصوصاً توهین آمیز باشد یا نامناسب باشد ، همیشه می توانید آگهی را گزارش کنید ، و یک تیم به آن نگاه می کنند و تشخیص می دهند که نقض خط مشی برای آن تبلیغ وجود دارد یا خیر.”

پاسخ ناشر به Google AdSense

ناشران با تأیید این نکته که رویکرد اطلاع رسانی در مورد محدودیت های تبلیغ تبلیغ بر تهدیدهای از دست دادن حساب AdSense خود ارجح است ، پاسخ دادند.

ناشر دیگری پیشنهاد کرد که Google باید بهتر عمل کند:

“برداشت شما از این موضوع باید این باشد که Google باید کارهای بیشتری انجام دهد ، نه به ناشران بگویید که ما به اندازه کافی کار نمی کنیم.”

براون با دعوت از بازخورد سازنده ، که یک رویکرد عالی از طرف Google است ، پاسخ داد:

“خوب ، به من بگویید چه کار دیگری می توانیم انجام دهیم تا کمک کنیم. ایده های سازنده و بازخورد استقبال می شود. “

بحث بیشتر ادامه یافت که ناشران توصیه های مثبت بیشتری را از Google دریافت کردند و ناشران نگرانی های خود را درباره AdSense در میان گذاشتند.

یک ناشر عکسهای تبلیغاتی هرزنامه را که مشترکاً در خلاص شدن از شر آنها مشکل داشت به اشتراک گذاشت.

بردن

جان براون گوگل یک کار عالی انجام داد تا نگرانی های ناشران را برطرف کند.

این بحث ثابت می کند که همه افراد برنده می شوند وقتی Google و ناشران نگرانی و انتقاد سازنده را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

محدودیت های ناشر Google
https://support.google.com/adsense/answer/9335567؟hl=fa&ref_topic=1261918.

نحوه مسدود کردن دسته بندی تبلیغات در AdSense
https://support.google.com/adsense/answer/186376؟hl=en

بحث WebmasterWorld را اینجا بخوانید:

دو استاندارد: فقط یک شکایت در اینجا

سازمان دیده بان جان براون در مورد سیاست محتوا:

https://www.youtube.com/watch؟v=rXs_VJksSS