Google Ads به روزرسانی های متعدد در برنامه های کمپین را ارائه می دهد

کمپین های برنامه در Google Ads اکنون می توانند به طور خاص برای رانندگی هرچه بیشتر نصب برنامه در یک بازه زمانی کوتاه امکان پذیر باشند.

به روزرسانی که در اواخر سال جاری انجام می شود ، روند ایجاد کمپین را با یک ابزار جدید برای بهینه سازی تصاویر ساده می کند.

در مورد هر یک از این به روزرسانی های برنامه های کاربردی اطلاعات بیشتر آورده شده است.

حداکثر رساندن مناقصه پیشنهادات در برنامه های تبلیغاتی

در حال حاضر تبلیغ کنندگان می توانند از مزایده پیشنهادهای تبدیل حداکثر استفاده را از طریق برنامه های برنامه استفاده کنند.

این اجازه می دهد تا برای تولید هرچه بیشتر نصب در کمترین زمان ممکن ، فعالیتهای برنامه بهینه شود.

Google به شدت تأکید می کند بر روی حداکثر رساندن مناقصه تبدیل برای کار طراحی شده است:

“این که آیا شما یک بازی جدید را منتشر می کنید ، یک کمپین فصلی را راه اندازی می کنید یا محتوای جدیدی را در برنامه خود تبلیغ می کنید ، برای شما مهم است که بتوانید به سرعت مخاطبان خود را رشد دهید.”

تبلیغ کنندگان می توانند به سادگی بودجه خود را وارد کنند و فناوری یادگیری دستگاه Google بقیه موارد را انجام می دهد.

مقاله پیشنهادی  10 تاکتیک مدرن کسب پیوند که کارساز هستند

Google Ads به روزرسانی های چندگانه را برای برنامه های تبلیغاتی

برای شروع کار با پیشنهادات تبدیل حداکثر:

  • برای ویرایش تنظیمات کمپین برنامه خود برای نصب ، کلیک کنید
  • بخش “پیشنهاد قیمت” را انتخاب کنید
  • علامت کادر انتخاب “تعیین هزینه هدف در هر نصب (اختیاری)”
  • تغییرات را در کمپین ذخیره کنید

علاوه بر نصب برنامه های رانندگی ، حداکثر افزایش قیمت مناقصه می تواند به تبلیغ کنندگان در درک معیارهای پیشنهادی برای پیشنهادات کمک کند.

بعد از اجرای یک برنامه تبلیغاتی با حداکثر پیشنهادات تبدیل برای چند هفته ، تبلیغ کنندگان می توانند هزینه مؤثر را برای هر نصب (CPI) تعیین کنند.

از آنجا ، گوگل می گوید تبلیغ کنندگان ممکن است بخواهند از حداکثر تبدیل ها به مناقصه tCPI انتقال دهند.

منبع: Google Ads Help

مورد نیاز تصویر ساده شده برای کمپین های برنامه

کمپین های برنامه در حال حاضر بیش از 30 اندازه و ابعاد مختلف برای دارایی های تصویر را می پذیرند.

مقاله پیشنهادی  Google Now وقتی نتایج جستجوی آن زیر استاندارد است پذیرفته است

این می تواند پیچیده باشد ، بنابراین Google Ads از مشخصات مبتنی بر اندازه به مشخصات تصویر مبتنی بر نسبت تغییر می کند.

گوگل می گوید این کار روند خلاقانه را ساده تر و کارآمد تر می کند.

اکنون ، تبلیغ کنندگان فقط باید سه نسبت ابعاد را بارگذاری کنند تا تبلیغات را در خصوص ویژگی ها و قالب های برنامه های واجد شرایط انجام دهند.

سه نسبت ابعادی عبارتند از:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • 1: 1 (مربع): حداقل اندازه 200 200 ، اندازه توصیه شده 1200 x 1200
  • 1.91: 1 (منظر): حداقل اندازه 600 x 314 ، حداکثر اندازه 1200 x 628
  • 4: 5 (پرتره): حداقل اندازه 320 x 400 ، اندازه توصیه شده 1200 x 1500

گوگل همچنین در حال افزایش حد اندازه پرونده تصویر از 150KB به 5MB است تا بتوان دارایی ها را با کیفیت بالاتر بارگذاری کرد.

قالب پرونده تأیید شده برای تصاویر اکنون فقط شامل .jpg و .png است. Google در حال غیرفعال کردن GIF به عنوان یک گزینه است.

مقاله پیشنهادی  برنامه صدور گواهینامه مدیر انجمن فیس بوک

همه کمپین های برنامه از ابتدای سال آینده به این مجموعه از الزامات منتقل می شوند.

تصاویر موجود که مشخصات ابعادی جدید را برآورده نمی کنند ، در تبلیغات متوقف می شوند و حذف می شوند.

برای آمادگی برای این تغییر ، تبلیغ کنندگان تشویق می شوند تا خلاقیت های تصویر خود را مرور کرده و مواردی را که دوست دارند برای حفظ سرویس تغییر دهند ، اصلاح کنند.

با نزدیک شدن به روزرسانی این نسخه ، Google Ads قصد دارد ابزاری برای برداشت تصاویر در هر سه نسبت جنبه پشتیبانی شده معرفی کند.

هنگام آپلود تصاویر برای کمپین های تازه ایجاد شده ، ابزار برش نیز در دسترس خواهد بود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این ابزار باید طی چند ماه آینده در دسترس باشد. در اینجا یک مدل از آنچه ممکن است به نظر برسد است.

Google Ads به روزرسانی های متعدد تبلیغات برنامه های تبلیغاتی

منبع: Google Ads Help