Google بی سر و صدا یک به روزرسانی را در توضیحات داده های گزارش Search Search خود وارد کرده است. یک هشدار مبهم در بخش هشدارهای حساب ظاهر می شود:
با کلیک بر روی “بیشتر بدانید” کاربر به مقاله پشتیبانی موجود Google درباره شرایط جستجو می رود. در نگاه اول ، به نظر می رسد همان توضیحی است که همیشه وجود داشته است ، اما در زیر آن هشدار زیر وجود دارد:
در این اطلاعیه توضیح بیشتری در مورد آنچه “قابل توجه” تلقی می شود ارائه نمی شود. آنها یک بیانیه پیگیری ارائه دادند که برای روشن کردن بیشتر موارد تغییر تغییر چندانی نمی کند:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به منظور حفظ استانداردهای حریم خصوصی و تقویت حمایت از اطلاعات کاربر ، ما در گزارش شرایط جستجوی خود تغییراتی ایجاد کرده ایم که فقط شامل عباراتی است که تعداد قابل توجهی از کاربران به دنبال آنها هستند. ما همچنان به سرمایه گذاری در روش های جدید و کارآمد برای به اشتراک گذاشتن بینش ادامه می دهیم که تبلیغ کنندگان را قادر به تصمیم گیری مهم در مورد تجارت می کند. – بیانیه گوگل
از دست دادن کنترل و از دست دادن دید
واکنش اولیه توسط مدیران جستجوی پولی واکنش ناامیدی و بدبینی بوده است. نگرانی فوری مربوط به صنایعی است که CPC بالایی دارند و لایحه مربوط به سوالات جستجو را بی ربط می دانند.
اما چیزی عمیق تر در بازی وجود دارد. این تغییر یکی از مواردی است که باعث می شود مدیران احساس کنند کنترل کمتری روی حساب های خود دارند و اطلاعات مفیدتری از Google ندارند.
برخی همچنین خاطر نشان می کنند که اگر سایر تغییرات فوق الذکر اتفاق نیفتد کاملاً شکاف روده نخواهد بود. قابل توجه ، بسیاری از اقدام گوگل سالها پیش ناامید شده اند تا مطابقت دقیق دیگر دقیق نباشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ازدیاد کلمات کلیدی که توسط مدیران در نظر گرفته نشده است همراه با کمبود دید و محیط های CPC بالا سطح متفاوتی را ایجاد می کند.
نمونه هایی از زندگی واقعی
برخی از مدیران PPC نمونه هایی از نگرانی خود را ارائه می دهند: حساب هایی که شخصاً دیده اند پول هدر می دهد که اگر این قانون جدید عبارت جستجو هرگز قابل استفاده نبود ، هرگز دستگیر نشده است.
ویل رینولدز همچنین موضوعی را ارائه داد که نمونه ای از بانکی را پرداخت می کرد که برای کلیک بر روی یک پرس و جو که در واقع یک آهنگ رپ بود ، پرداخت می کرد:
نورد با مشت
برخی از مدیران این امر را اجتناب ناپذیری می دانند که فقط باید با تکامل بستر سازگار شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بسیاری از ویژگی های Google در چند سال گذشته به گزینه های اتوماسیون متمرکز شده است که مدت ها اشاره داشتند آنها می خواهند مدیران بیشتر بر تأثیر حساب در مقیاس بزرگ در مقابل جزئیات در بخشهایی مانند کلمات کلیدی تمرکز کنند.
سایر آزمایشات اخیر اتوماسیون
همین هفته گذشته ، برخی از مدیران متوجه تفاوت در رابط کاربری دفن شده در بخش خلاقیت تبلیغات شدند. در جاهایی که قبلاً گزینه ای برای افزودن محتوای خلاقانه وجود داشت که می توانست به عنوان یک تبلیغ متنی در مقابل یک تبلیغ جستجوی پاسخگو تعیین شود ، گزینه گزینه تبلیغ متن حذف شد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Google تأیید کرد که این یک آزمایش است و در همه حساب ها وجود ندارد. در واقع ، من شخصاً می توانم آن را در یک حساب ببینم ، و نه حساب دیگر ، هرچند هر دو متعلق به یک مارک هستند.
در اینجا نمایی با و بدون گزینه متن تبلیغ وجود دارد.
بدون شک ما همچنان شاهد تغییرات کوچکی خواهیم بود که می توانند به مرور زمان برای چگونگی انجام وظایف مدیران PPC به شانس های بزرگی اضافه شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ما همچنان به دنبال این داستان در حال توسعه خواهیم بود.