Google Ads، Twitter Twitter سیاستها و منابع تبلیغی COVID را اصلاح کنید

این هفته ، Google Ads جدیدترین افرادی بود که به سرعت به تبلیغ کنندگان می پردازد که ممکن است سعی کنند با پیش بینی ترس کاربران در میان همه گیری ، فروش را انجام دهند.

خط مشی محتوای نامناسب آنها به روز شده است ، محتوا را مجاز نمی کند:

“… به طور بالقوه سرمایه گذاری می کند یا فاقد حساسیت معقول در برابر یک فاجعه طبیعی ، درگیری ، مرگ ، اورژانس بهداشت عمومی یا سایر رویدادهای غم انگیز است.”

لیست نمونه هایی از آنچه که این رفتار را واجد شرایط می داند شامل افزایش قیمت ، فروش کالاهای مورد نیاز با تقاضای زیاد اما ضعیف در مقدار و کلمات کلیدی حساس برای دستکاری کلیک از طریق نرخ است.

برای کمک به تبلیغ کنندگان در ارزیابی استراتژی های قبلی که ممکن است در حال حاضر کار نکند ، و مثال هایی از کلمات را در نظر داشته باشید ، Google Ads همچنین یک صفحه راهنما را به طور خاص برای رفع این نگرانی ها اضافه کرده است.

آنها همچنین متعهد شدند هفته گذشته 340 میلیون دلار اعتبار آگهی ارائه دهند.

از دیروز ، رویترز گزارش یادداشتی را از رئیس صنعت Google منتشر كرد كه حكم تبلیغ “بدون coronavirus” را معكوس می كند.

این امر برای اشخاص قابل اعتماد مانند بیمارستان ها ، ارائه دهندگان پزشکی و سازمان های دیگر که سعی در انتشار اطلاعات مربوطه دارند استثنائی می کنند.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn SlideShare را به Scribd فروخته است

جستجوی بسترهای نرم افزاری با محیط فروش Coronavirus

به روزرسانی خط مشی اخیر Google Ads ، جدیدترین تلاش برای محدود کردن تبلیغ کنندگان در تلاش برای سوءاستفاده از فروش در مدت زمان حساس اجتماعی است.

آنها پیش از این سیاست های ممنوعیت تبلیغاتی را که ماسک صورت می فروختند در ماه مارس و به دنبال سیاست همان فیس بوک در ماه مارس شروع کردند.

با تکامل اوضاع ، از جمله بینگ ، سیستم عامل های دیگر به سرعت کار کرده اند.

سخنگوی بینگ خاطرنشان کرد:

تبلیغات مایکروسافت اقدامات پیشگیرانه ای را برای مسدود کردن تبلیغات برای ارسال مستقیم مربوط به COVID-19 تحت تبلیغات مایکروسافت انجام داده است تبلیغات حساس خط مشی. این احتیاط همچنین در مورد برخی از تجهیزات پزشکی مرتبط با COVID-19 اعمال می شود. ما فقط اجازه می دهیم اطلاعیه های خدمات عمومی را از منابع معتبر مانند دولت رسمی مجاز دریافت کنیم. آژانس ها ، برای تبلیغ محتوای COVID-19.

این تغییر سیاست آخرین تلاش های گسترده انجام شده توسط سکوهای جستجو و تبلیغات اجتماعی برای قطع تبلیغاتی است که ممکن است از ترس و کمبودهای همه گیر سود ببرند.

علاوه بر این ، بسیاری از سیستم عامل ها مراکز اطلاعاتی مربوط به COVID را برای کمک به حمایت از تبلیغ کنندگان رسانه های پرداخت شده از طریق عدم اطمینان راه اندازی کرده اند.

مقاله پیشنهادی  Googlebot شروع به خزیدن سایتها از طریق HTTP / 2 می کند

تبلیغات فیس بوک و توییتر به تکامل منابع COVID-19 برای تبلیغ کنندگان ادامه می دهند

تبلیغات فیس بوک و تبلیغات اینستاگرام ممنوعیت فروش ماسک ها را از ماه مارس آغاز کردند. آنها این سیاست را به روز کردند تا شامل ضد عفونی کننده دست ، دستمال مرطوب ضد عفونی کننده داخلی و آزمایش COVID-19 برای کودکان باشد.

فیس بوک همچنین یک مرکز منبع COVID-19 را برای تبلیغ کنندگان راه اندازی کرده است.

این برنامه شامل منابعی مانند عرشه “بازاریابی برای بارهای نامشخص” است که ماه گذشته منتشر شد ، دفترچه بازی توسط صنعت و توصیه های کلی در مورد نحوه آگاهی داشتن.

توییتر به سرعت در مورد مواضع پیشین به سرعت صبح امروز بازخوانی می کند

توییتر همچنین مطالب تبلیغی شده راجع به بیماری همه گیر ، به استثناء اطلاعیه های خدمات عمومی از طرف اشخاص ثالث مورد تأیید ، ممنوع اعلام کرده است.

از صبح امروز ، این تصمیم معکوس شده است ، و مارک ها مجاز به مراجعه به Coronavirus هستند.

Google Ads، Twitter اصلاح سیاستها و منابع تبلیغی COVID

آنها همچنین به طور خودکار هرگونه تبلیغاتی را که حاوی کلمات کلیدی مربوط به ویروس است ، رد می کنند.

مانند فیس بوک ، آنها راه اندازی کرده اند منبع ارتباطات بحران برای راهنمایی مارک ها

Pinterest و TikTok با سازمان های بهداشتی معتمد همکاری دارند

پینترست همچنین هدایت جستجوها را بر روی سكو انجام داد تا به منابع رسمی توسط منابع معتبر دولتی مانند WHO به محتوای رسمی بروید و از نتیجه گیری كه می تواند حاوی هر چیزی باشد كه به راحتی قابل كنترل نیست ، اجتناب كرد.

مقاله پیشنهادی  YouTube آزمایشات تجربه محصول همهجانبه را ادامه می دهد

TikTok همچنین برای جلوگیری از گسترش اطلاعات نادرست ، تلاش ویژه ای برای محافظت از ویروس ایجاد کرده است.

بخشی از این تلاش شامل فضای تبلیغاتی در خوراک است که به سازمانهای قابل اعتماد مانند WHO و صلیب سرخ اهدا می شود.

Google Ads، Twitter اصلاح سیاست ها و منابع تبلیغی COVID

همانطور که به طور خاص به تبلیغ کنندگان و محتوای تبلیغی مربوط می شود:

“خط مشی تبلیغات ما اجازه نمی دهد تا تبلیغاتی که به coronavirus مراجعه می کنند ، از جمله هنگام تبلیغ محصولات یا خدمات ، احساس ترس را ایجاد کرده یا باعث ایجاد تخلف گسترده شود. “

YouTube همچنین برای منابع معتبر استثنائاتی ایجاد می کند

در ابتدا YouTube با استناد به “رهنمودهای موضوعی حساس” آنها نمی توانست از محتوای Coronavirus کسب درآمد کند. این تصمیم از آن زمان به بعد معكوس شده است.

آنها تأكید می كنند كه هنوز محتوای ناقض خط مشی های خود یا انتشار اطلاعات غلط را حذف می كنند. فضای تبلیغ در تعداد محدودی کانال برای افراد و سازمانهای معتبر در دسترس است.