Google 5 نکته برای ایجاد محتوا برای موفقیت ارائه می دهد

وبلاگ Google نکاتی در مورد چگونگی ایجاد محتوای موفقیت آمیز را منتشر کرده است. این مقاله شامل حکایاتی از وبلاگ نویسان موفق و سازندگان YouTube بود.

هیچ یک از نکات هیچ ارتباطی با سئو ندارد ، که باعث می شود مقاله مورد توجه بیشتری قرار بگیرد زیرا موفقیت در بازاریابی آنلاین چیزی فراتر از سئو است.

نحوه انتشار محتوای موفق

این مقاله تجربه واقعی چهار سازنده موفق را برجسته کرد.

مشاوره از افراد با تجربه واقعی بسیار بهتر از نظرات افرادی است که آنچه را که از خواندن وبلاگ می خوانند تکرار می کنند.

این مشاوره در پنج موضوع دسته بندی می شود:

  1. زمان را در تقویم خود مسدود کنید
  2. با نقاط قوت خود بازی کنید
  3. به صورت دسته ای ایجاد کنید
  4. محتوای خود را کاهش ، اصلاح و استفاده مجدد کنید
  5. اولویت را بر کیفیت قرار دهید

زمان ایجاد را کنار بگذارید

اکثر نویسندگان موفق اذعان می کنند که اختصاص دادن زمان خاصی برای نوشتن روزانه کلید موفقیت است. منتظر گرفتن الهام برای رسیدن به هدف راهی مناسب برای تولید محتوا نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یک استراتژی موفقیت آمیز در تولید محتوا ، استراتژی ای است که در آن شما خود را مجبور به نشستن و شروع به ایجاد می کنید.

نیک کیو ، هنرمند افسانه ای موسیقی ، اخیراً درمورد ارزش برخورد با عمل تولید محتوا به عنوان یک شغل و نه به عنوان یک ارتباط معنوی با الهام اظهار نظر کرده است.

نیک غار در خبرنامه محبوب خود به نام پرونده های دست قرمز مشاهده کرد:

“من همچنین با هنرمندانی که به عنوان یک شغل با کار خود رفتار می کنند و وابسته به گمراهی الهام نیستند رابطه نزدیکی دارم – زیرا من یکی از آنها هستم.

مانند اکثر افراد دارای شغل ، ما فقط به محل کار خود می رویم. هرگز به ذهنمان خطور نمی کند که کار نکنیم ، هرگز لحظه ای نیست که کار نکنیم زیرا “احساس نمی کنیم” یا “لرزش ها درست نیستند”.

ما فقط ساعتهای خود را انجام می دهیم … “

Google با اشاره به Rigel Gemini از نوازنده و وبلاگ نویس سبک زندگی که پیشنهاد کرد یک روز از هفته را برای تولید محتوا کنار بگذارید ، تأکید کرد که چگونه انتخاب موضوعی که به آن علاقه دارید به نوشتن مطالب کمک می کند.

گوگل این مشاهده را منتشر کرد:

“ریگل جوزینی توصیه می کند حداقل برای یک کانال به صورت هفتگی محتوا تولید کنید و آن را سرگرم کننده نگه دارید.

“اگر محتوا تبدیل به یک کار طاقت فرسا شود یا خیلی زیاد شود ، از آن وحشت خواهید داشت. بنابراین فقط چیزی را کشف کنید که می توانید هر هفته درباره آن بنویسید یا از آن عکس بگیرید یا درباره آن صحبت کنید و در آن غواص شوید … “

این توصیه خوبی است. روی موضوعات محتوایی تمرکز کنید که ممکن است نسبت به آنها اشتیاق داشته باشید و زمانی را برای تمرکز بر ایجاد آن محتوا اختصاص دهید.

با نقاط قوت خود بازی کنید

توصیه بعدی از وبلاگ نویس ایمان و مد ، Mata Leiataua ارائه شده است. او سازندگان محتوا را تشویق می کند که بفهمند سبک آنها چیست.

هر کس یک سبک ، سبک خاص خودش را دارد ، حتی اگر آن سبک یک شخصیت باشد.

برخی از هنرمندان خلاق شخصاً خجالتی یا ساکت هستند اما در نوشتن یا عملکرد خود بلند و سرسخت هستند. این سبک کار آنها برای کار راحت است ، که برای آنها مناسب است.

نظرات ماتا لیاتاوا:

“… هیچ کس احساس نمی کند 24/7 محتوای خود را ایجاد کرده است … آیا محتوای شما در حال حاضر است یا یکپارچه؟ آیا شما زیبایی شناسی یا نوشتن متن خود را در اولویت قرار می دهید؟ “

به صورت دسته ای ایجاد کنید

این یک توصیه جالب است که بنشینید و تا آنجا که می توانید ایجاد کنید و به ایجاد ادامه دهید. سپس نتایج را بگیرید و آنها را برای انتشار برنامه ریزی کنید.

مقاله پیشنهادی  Google Fundo را برای کسب درآمد از رویدادهای ویدیویی رونمایی کرد

تیفانی ویلیامز ، وبلاگ نویس زیبایی ، توصیه می کند:

“ایجاد در زمان واقعی می تواند بسیار باشد ، بنابراین ایجاد یک انبوه از مطالب زودتر از زمان کمک می کند.

به این ترتیب شما همیشه چیز جدیدی برای ارسال دارید … “

محتوای خود را کاهش ، دوباره سازی و دوباره استفاده کنید

این توصیه بعدی در مورد پخش محتوای خود به چندین کانال است.

یک پادکستر می تواند محتوای خود را به یک پست وبلاگ و یک ویدیوی YouTube تبدیل کند.

یک سازنده YouTube می تواند محتوای ویدئویی خود را دوباره استفاده کند و آن را به یک مقاله تبدیل کند.

کوین اسپیریتو ، خالق YouTube و پادکست مشاهده می کند که مخاطبان براساس محتوای لحظه خود به دنبال محتوا هستند.

برخی ممکن است هنگام رفت و آمد پادکست را ترجیح دهند. دیگران ممکن است ترجیح دهند مطالب را هنگام ناهار بخوانند.

انتشار در چندین کانال به سازنده اجازه می دهد تا مخاطبان گسترده تری ایجاد کند که در لحظات مختلف در حال مصرف محتوا هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کوین اظهار داشت:

“همان شخص ، در سیستم عامل های مختلف ، از نظر روحی متفاوت است و نیاز به ارائه متفاوت محتوای مشابه دارد.”

ارزش را نسبت به کیفیت اولویت بندی کنید

یک مانع مشترک در راهبردهای ایجاد محتوا ، تمرکز بر کیفیت است.

آنچه اغلب اتفاق می افتد این است که هر مقاله به یک جامع متمرکز با هدف برابر تبدیل می شود ، واژه سازی را با کیفیت برابر می کند.

نوشتن مقاله 500 برتر به عنوان راهی برای پیشی گرفتن از ناشری که رتبه خوبی با مقاله 50 برتر دارد ، رویکرد ساده لوحانه ای در تولید محتوا است.

هنگام نوشتن محتوا همیشه بهتر است تمرکز بر ارائه ارزش باشد.

Rigel Gemini ، وبلاگ نویس سبک زندگی ، توصیه می کند:

“روی ارزشی که به خوانندگان خود ارائه می دهید تمرکز کنید. مردم پستی را می خوانند که تصویری چشم نواز دارد اما مهمتر از همه ، افراد به دانش و تخصص شما باز می گردند. “

موفقیت با محتوا

استراتژی مشترک SEO ایجاد لیستی از کلمات کلیدی با بیشترین بازدید و سپس ایجاد محتوا بر اساس آن است.

مقاله پیشنهادی  آسیب پذیری WP Super Cache بیش از 2 میلیون سایت را تحت تأثیر قرار می دهد

اما ایجاد محتوا بیشتر از کلمات کلیدی SEO است. یک روش جایگزین ارائه محتوایی است که برای خوانندگان معنی دار باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مردم تمایل دارند به سایتهایی بازگردند که لذت کشف ، خواندن محتوایی را که برای آنها معنی دار است ، فراهم می کنند.

محتوا می تواند به وقایع فعلی مرتبط باشد ، خنده دار باشد ، افسانه ها را نابود کند و به خوانندگان کمک کند نسخه بهتری از خود باشند. این نوعی از محتوا است که خوانندگان را وادار به بازگشت بیشتر می کند.

لئونارد کوهن در مصاحبه ای مشاهده کرد که آفرینش عبارت است از درک تعامل با جهان ، ساختن چیزی از آن و سپس یافتن اطمینان و عزت (یعنی عزت نفس) در آن عمل آفرینش.

اگرچه محلی برای محتوای مبتنی بر کلمات کلیدی وجود دارد ، اما محتوای دارای اهمیت برای شما و شخص دیگر نیز وجود دارد.

لئونارد کوهن گفت:

“من همیشه با یک چیز یا چیز دیگر رابطه دارم. … شما فقط سعی می کنید چیزی را کشف کنید ، فقط سعی می کنید آن را خوب کنید.

وقتی وارد آن شوید ، مرز ندارد ، محدودیتی ندارد. این فقط کاری است که شما انجام می دهید.

شما فقط قلب خود را کشف می کنید تا زمانی که بتوانید چیزی پیدا کنید که بتوانید در آن عزت نفس خود را پیدا کنید.

این فقط عزت نفس است که در کار خود به دنبال آن هستید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

مقاله Google را بخوانید:
چگونه می توان مطالب را ادامه داد

مقاله نیک غار را بخوانید:
نوشتن آهنگ چگونه است؟

لئونارد کوهن را در علامت 10 دقیقه تماشا کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=IgTV0mEoiWU