Google پیوندهایی را در محتوای اصلی ارائه می دهد که ارزش بیشتری دارند

جان مولر گوگل اخیراً در مورد قرار دادن پیوندها صحبت کرده است و اینکه در کدام صفحه بیشترین ارزش را دارند.

این مورد در یک hangout Google Webmaster Central در تاریخ 1 مه که در آن سؤال زیر ارسال شده بود ، مورد بحث قرار گرفت:

آیا تفاوت بین ارزش پیوند بین محتوای استاتیک و اصلی وجود دارد؟ منظورم پیوندهایی از صفحات ناوبری و محصول است. آیا آنها همان ارزش را دارند. “

در اینجا پاسخ مولر است.

روی الگوریتم های بیش از کاربران تمرکز نکنید

مولر پاسخ خود را با یک هشدار آشنا ترجیح می دهد که بر سئو تمرکز نکند در انجام کارهایی که بیشترین حس را برای کاربران ایجاد می کند.

مولر می گوید الگوریتم گوگل به شکلی طراحی شده است که به مواردی که کاربران واقعی چگونه پاسخ می دهند ، پاسخ می دهد.

بنابراین ، به طور کلی ، آنچه که برای کاربران معنی دارد ، برای الگوریتم Google نیز معنی خواهد داشت.

مولر اکیداً بهینه سازی را برای کاربران توصیه می کند زیرا اگر در تلاش برای “بازی کردن الگوریتم” هستید ، ممکن است آنها را از بین ببرید.

مقاله پیشنهادی  چگونه تحقیقات کلمات کلیدی را برای سئو انجام دهیم: یک راهنمای ساده گام به گام

بازگشت به سوال اصلی …

از آنجایی که به سؤالی خاص مربوط می شود که لینک ها از کجا با ارزش ترین هستند ، مولر بار دیگر نقطه بهینه سازی را برای کاربران نشان می دهد.

کاربران در درجه اول روی محتوای اصلی یک صفحه تمرکز می کنند ، همان چیزی است که مولر الگوریتم گوگل را نیز انجام می دهد:

“بنابراین با این وضعیت خاص – معمولاً آنچه در اینجا اتفاق می افتد این است که ما روی محتوای اصلی موجود در صفحه تمرکز می کنیم. و این چیزی است که از دیدگاه کاربر منطقی است. “

محتوای اصلی همیشه تمرکز اصلی است ، اما Google همچنان به بقیه صفحه توجه می کند.

مربوط: Google در مورد اینکه آیا ارزش پیوند با سن تغییر می کند

منظور از مولر با این چیست؟

مولر همیشه محتاط است که چه مقدار از ارزش پیوندها را می دهد ، اما در اینجا آنچه ما می توانیم از پاسخ او نتیجه بگیریم این است.

مقاله پیشنهادی  Google توضیح می دهد که چگونه صفحات نویسنده می توانند کمک کنند

با توجه به اینکه این تمرکز اصلی Google چگونه است ، پیوندهای موجود در محتوای بدن یک صفحه بیشترین وزن را دارند.

پیوندهایی در محتوای استاتیک مانند پاورقی یا منوی پیمایش داده شده است مقداری وزن اما تمرکز اصلی Google نیست.

در پایان ، اگر واقعاً پستی دارید که بهترین مکان برای ایجاد لینک چیست ، کاری را که بیشترین حس را برای کاربران ایجاد کرده است انجام دهید.

سؤال و جواب کامل را در ویدیوی زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=mc2cvOh-GGU

کمی احساس می کنید بیش از این که روی لینک ها تمرکز کنید ، به جای تلاش برای ساختن وب سایتی که برای کاربران مناسب باشد ، بیش از حد تمرکز می کنید.

بدیهی است که قسمت بسیار دشوار این موارد این است که ما سعی می کنیم الگوریتم خود را بسازیم تا آنها به مواردی مشابه پاسخ کاربران پاسخ دهند.

بنابراین اگر می خواهید الگوریتم هایی را که اکنون تنظیم شده اید ، الگوریتم هایی را تنظیم کنید که این چیزی است که …

اگر کاربران رفتار خود را تغییر دادند ، و کاربر تصمیم گرفت “آه ، این نوع محتوا دیگر برای من جالب نیست ، یا دیگر برای من مفید نیست …”

سپس این چیزی است که شما در اصل با آن نسخه قدیمی گیر کرده اید.

بنابراین با این وضعیت خاص – معمولاً اتفاقی که در اینجا می افتد این است که ما روی محتوای اصلی موجود در صفحه تمرکز می کنیم. و این چیزی است که از نظر کاربر معنی دارد.

اگر یک صفحه دارید ، معمولاً روی آنچه که در واقع در مورد این صفحه منحصر به فرد است تمرکز می کنید و بقیه را نادیده می گیرید.

منظورم این است که شما هنوز هم از آن استفاده می کنید ، اما در درجه اول به محتوای اصلی توجه می کنید.

توصیه اصلی من در اینجا ، اگر می خواهید پیوند داخلی برقرار کنید ، این است که روی کارکرد وب سایت خود برای کاربران خوب کار کنید. “

مربوط: Google می گوید پیوندهای پرداخت نشده کار نمی کنند

مقاله پیشنهادی  بهترین تعداد Word Word برای SEO چیست؟